Jak się czujesz?

Ja od dłuższego czasu czuje się fatalnie. Nic mi się nie chce zrobić. W sobote zamiast sprzątać to leżałam do 15 godziny przed telewizorem i jadłam. Później poszłam się umyć i znowu wróciłem do łóżka. W nocy budziłam się co godzinie i nie mogłam zasnąć. Ostatnio coraz częściej płacze z byle powodu. Jest mi ciągle smutno i źle. Najchętniej zamkłabym się w domu i nigdy z niego już nie wyszła. Ostatnio ciągle swoje złe emocje zajadam pomimo że nie czuje głodu. Dodatkowo bardzo szybko się męcze robiąc co kolwiek. Chce żeby to mineło ale nie przechodzi.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Ty jesteś oczywiście świadoma, że kopiowanie czyichś tekstów jako swoich jest łamaniem prawa?
  • Karola457 23.01.2022
    Ale to ja pisałam
  • A tak jeszcze gwoli wolnej woli - w in nym swoim wytworze stwierdzasz, że ciszysz się że żyjesz, to dlaczego w następym Twoim arcydziele dowiadujemy się, że się czujesz fatalnie i to od dłuższego czasu?
    Nie to, żeby mnie to jakoś szczególnie fascynowało, ale wydawało mi się, jak tu wchodziłam, że to jest portal literacki, dlatego intersuje mnie, o co Ci chodzi?
  • Robes Pierre 25.01.2022
    Literacki, nieliteracki, trolle teraz są wszędzie moja droga. ?
  • Robes Pierre Powiedziałabym, że wioęcej niż w Trylogii Tolkiena.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania