Jak to jest że jestem coraz głupsza..

,,Niby chcę żyć ale w sumie nie mam powodu,, powtarzałam to sobie przed każdą próbą samobójczą. Zapomnij - żyj dalej.

Ale dlaczego mój los jest jaki jest.

 

Roman był w nieszczęśliwym związku małżeńskim, które zaowocowało trójką dzieci. Jako architekt dużych projektów wyjeżdżał do stanów.. albo zarabiać albo uciec od tej wariatki którą miał w domu.

Po jakimś czasie miał dość pracy. Postanowił przerzucić się na coś lżejszego - zaczął uczyć w szkole - budownictwa. Każdy słyszał w szkole średniej o romansie humana z fizycą, tutaj to nie były plotki. Roman zakochał się bez granic w Annie, która także uczyła tego przedmiotu. Po gorących romansach zostawił rodzinę i wraz z nową wybranką zamieszkał w dużym domu w centrum małego miasta u swojej matki, która nie była przychylna ich miłości. Całe swoje szczęście było tylko dla nich bo nikt z rodziny obu stron nie chciał go podzielać. Anna także po rozwodzie z dwójką dzieci, które z resztą zamieszkały z nimi. Dwie dziewczynki w wieku szkolnym.

Jako owoc ich nowej, pięknej miłości na zawsze, zostali obdarowani kolejnym dzieciątkiem, nazwali je Lena - to ja.

 

Żałuje że poczęłam się w takich okolicznościach, jednak to był dopiero zwiastun mojego koszmaru.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Bajkopisarz 14.08.2020
    To wstęp do czegoś dłuższego? Na razie trochę mało danych, by ocenić, czy Roman jest łajdakiem, czy też nieborakiem poszkodowanym przez los. Czy Anna jest kobietą ciepła i życzliwą czy zimna suką. Jakie są jej córki?
    Jeśli to wstęp do czegoś dłuższego, to jest nieźle, skoro już na początku byłem na tyle zainteresowany i chciałem zadać te pytania
  • Pan Buczybór 14.08.2020
    Podoba mi się tytuł. Tyle z pozytywnych aspektów... Narrację i takie tam jakoś daruję - to już kwestia doświadczenia i dalszej pracy, ale nad interpunkcją warto by było popracować, bo tutaj zwyczajnie leży i kwiczy, co jednak negatywnie wpływa na odbiór tekstu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania