...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Daję pięć i popieram, szczególnie tę Afrykę.
  • Narrator dwa lata temu
    Żaden problem — nie ma przymusu wchodzić na Opowi; jest wiele innych ciekawych oczek międzysieciowych; nie ma przymusu siedzieć na kompie, zwłaszcza gdy słonko przygrzewa coraz mocniej za oknem. ?

    Wprowadzenie opłat to najgorszy pomysł — wszyscy stąd uciekną.

    Opowi nie trzeba ulepszać, bo jeśli chcesz mieć guza — wstąp na chwilę. ?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nie kumasz żartu, ale klatka podróżna dla Czanatan vel Siripons, anat, pirnaw (i parę pomiędzy), jak najbardziej byłaby na miejscu.

    Chyba kumasz i resztę żartu.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ludzie ulegają pozorom, Czanatan jako anat sterował już niektórymi, część się ewakuowała, tylko kilka osób dociekało, nie dało mu się ogłupić i drążyło. Bez takich osób, mielibyście zatrzęsienie Czanatanów, Siriponsów, anatów, pirnawów, którzy mają satysfakcję (co pisała Agnes - po czym dała dyla, że gdzieś ów do tego doprowadził) z rozwalania społeczności na podobnych portalach. Też jestem za tym, żeby jednak osobnik dostawał łomot od społeczności, ale tylko znikoma część jest się, mało wahająca.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Albo to yanko nie kuma żartu, "mocna" już pora a yanko na bezsenności od przedwczoraj...
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Czy jest tu opcja dodania txt bez upublicznienia go?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nie ma, wszytko tu jawne.
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Szkoda
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Dementor Biały, Pisać podanie do administracji - może zrobią.
  • MKP dwa lata temu
    Pomysł z płaceniem za komentarze nie jest mądry: portal opowiadania.pl ma coś podobnego i tam nikt nic nie komentuje, a jednak komentarze od normalnych osób są bardzo potrzebne.

    Co do drugiej połowy, to najlepszym sposobem jest brak reakcji, według mnie i dobrze by było gdyby była opcja "zgłoś komentarz do moderatora" żeby mógł to usunąć - oczywiście jeśli moderator byłby aktywny.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Co do tej Afryki, to skończyłoby się tak, że murzyni przysyłaliby nam swoich trolli; pewnie wyszlibyśmy na tym lepiej, ale...
    Co do trollizmu, to dobry troll jest skarbem, dobroczyńcą ?
    Pozdrawiam ?
  • Marian dwa lata temu
    To Opowi trzeba ulepszać? Nie wiedziałem.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania