Jakby świat się dla nas zatrzymał

W blasku słońca, które otaczają chmury myślę jak daleko ode mnie teraz jesteś na tyle wystarczająco daleko, że serce ściska mnie z tęsknoty a oczy zaszklone. Wróć, zostań i nie pozwól mi dłużej

tęsknić z każdą minutą odczuwam brak poczucia bezpieczeństwa, uśmiechu i twojego czułego uścisku który zawsze podnosił mnie na duchu. Wróć nie liczy się nic ani pieniądze ani ten przytłaczający świat bez ciebie. Liczysz się tylko ty, potrzebuję cie bo cie kocham.

Przytul mnie i nigdy nie opuszczaj nie przeżyje ponownie tego wszystko jest szare, smutne i puste gdzie jesteś?

Każda łza płynącą po policzku zabiera mi szczęście, które czułam dzięki tobie. Szczęście to ty nie znam innej definicji tego słowa. Pamiętasz? nasze spotkania do rana gdzie czas tak szybko uciekał.. gdzie każda minuta się liczyła, gdzie nie chciałam nigdzie odchodzić.. Ja pamiętam, pamiętam z Tobą wszystko lepiej najlepsze chwilę będzie się pamiętać już zawsze z Tobą właśnie takie były, twój uśmiech sprawiał że mój dzień od razu stawał się lepszy (pamiętaj o uśmiechu i nigdy nie zdejmuj go z twarzy)

Gdy po raz pierwszy raz się spotkaliśmy czułam jakby nie było nasze pierwsze spotkanie jakbyś znali się mnóstwo czasu.

Wszystkie rzeczy, przemyślenia i myśli mieliśmy wspólne z biegiem czasu się o tym coraz częściej przekonywaliśmy. Pragnęłam coraz więcej wiedzieć o tobie, coraz częściej jeździć z tobą w nowe miejsca by tworzyć wspomnienia wspólne, które tworzą naszą historię. Jesteś wszystkim czego potrzebuję, tylko ty potrafisz wypełnić moje myśli i pokazać mi barwę tego świata.

Pamiętam dzień w którym uświadomiłeś mnie, że musisz wyjechać z każdym dniem odczuwałam jak czas z tobą szybko przemija gdy tak bardzo pragnęłam go zatrzymać abyś był zawsze blisko mnie i nie opuszczać mnie na jedną minutę która bez ciebie dla mnie jest wiecznością..

Dzień, w którym widzieliśmy się po raz ostatni przed twoim wyjazdem był zarazem najgorszym jak i najlepszym dniem. Dniem ostatnim jak i nowym, kolejnym z tobą. Siedząc koło Ciebie na moście zakochanych czułam jakbyś znali się jak nikt inny,jakby świat się dla nas zatrzymał... nie widziałam nic po za nami i pięknego widoku a przede wszystkim spokój, którego dawno nie czułam.

Teraz wszystko odeszło razem z Tobą...

Wróć i pójdźmy tam gdzie się świat dla nas zatrzymał byśmy mogli być tam zawsze i czekać na jutro które by nigdy nie nadeszło by nas rozdzielić...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • LBnDrabble 27.02.2021
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Bitwie na Drabble
    Tematy to: Zapach uczuć i Stary Mistrz
    Można napisać na jeden temat lub na drugi, albo połączyć dwa... piszemy tylko jedno drabble
    Czas do 3 marca - północ
    Liczymy na Ciebie!!!
  • Pan Buczybór 27.02.2021
    Cóż, tragicznie jest to napisane. Masa błędów; interpunkcja, składnia, zupełny chaos i pod względem treści i wykonania. Zdecydowanie do poprawy, bo w obecnym kształcie w zasadzie nie da się tego czytać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania