-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Takie porady można mieć wszędzie wokół:) Najlepsza jest "bądź tolerancyjny" zazwyczaj radzą osoby nietolerancyjne. Często też można usłyszeć poradę od osoby otyłej, że źle się odżywiasz.
    Wszelakie rady mogą przytłoczyć.
    Pozdrawiam
    5
  • Anonim dwa lata temu
    Obecnie psychologowie tak RADZĄ, co i jak, z powodu rozpaczy własnej nad nieskutecznością swoich metod. Wymyślają miliony głupot, żeby w razie czego powiedzieć: a widzi Pan, gdyby Pan się stosował, byłby Pan szczęśliwy!
    Dzięki.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Moim skromnym zdaniem, mogą istnieć pewne przesłanki, by było ludziowi, nieźle,
    ale jednoznacznych reguł nie ma, typu↔postępuj zgodnie z reklamą, to będziesz szczęśliwy.
    Może gdyby wszyscy mieli taką samą osobowość i tysiące innych cech...
    Np↔niektórzy odreagowują swoje krzywdy, będąc upierdliwym dla innych, gdyż im wtedy lżej na serduszku... temat rzeka:)↔Pozdrawiam?:)
  • Anonim dwa lata temu
    Dekaos Dondi
    to prawda. Człek będzie szczęśliwy, gdy będzie sobą. A jak juz nie jest sobą, to niech robi, co czuje. No, bez przesady...
    Pozdrość.
  • Poncki dwa lata temu
    Masz jedno Ż. Więc jeden punkt spełniasz ?

    Nie sądzę, aby, w ż chodziło o to, żeby czyjeś wymagania spełniać.
    Tymbardziej kiedy większość ludzi moich względem nich nie spełnia.
  • Anonim dwa lata temu
    Dopiero teraz zobaczyłem Twój komentarz...
    "Mieć jedno Ż" - to dla mnie metafora niemarnowania życia, a ja nie czuję, że wykorzystuje każdą chwilę. Ale dobrze mi z tym.
    Dzięki za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania