.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • ausek 07.12.2015
    Świetne opowiadanie. Ja także lubię pisać o ludziach osadzonych w różnych życiowych sytuacjach, czasami niewygodnych dla innych, ale takie jest życie. Pozdrawiam, 5. :)
  • Dziękuję! Te nasze historie o komplilacjach ludzkiego losu. Poświęcić moment z życia, by pochylić się nad skomplikowanym mechanizmem umysłu. Pozdrawiam :)
  • 60secondsToDie 22.04.2016
    Krótki tekst, przedstawiona obszerna, pozornie banalna, lecz tak naprawdę niezwykle intrygująca historia. 5!
  • Dziękuję! Twoja opinia jest dla mnie cenna.
  • Ula 22.05.2016
    Każdy chce przeżyć coś ekscytującego, a miłość to największy wulkan uniesień, niedościgniony stan emocji. Wiem, że po2 latach wkrada się rutyna, zostaje szara egzystencja, naznaczona odświętnym dniem zbliżenia. Ale jednak to miało miejsce, zaczyna się od wielkich dni, planów, oczekiwań, spełniania obietnic z uczuciem ,że to frajda, dawać dobro. Więcej się korzysta, mimo traconej energii i czasu dla partnera, bo czuje się jedność, przynależność.
    Tu tego nie ma, wręcz jest stypa. Dla konwenansu, awansu, odbieramy sobie szansę na piękne budzenie się i radosny powrót do domu.
    Podziwiam ludzi, którzy musieli tak tworzyć rodzinę, bo rodzice w wieku 13 lat powzięli decyzję, że Hania dla Jasia i dwa metry żyta.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania