Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

jedna za drugą

zbieram kurwy

wyskakują z kapelusza

i idą wprost pod paragraf

 

aż latarnie ciemnieją

 

za chwilę niczym lawa

rozpalą grunt pod nogami

a język ognia dotknie jądra

i wybuchnie

 

jak supernowa

 

wtedy z ostatniej szansy

posypie się popiół

Średnia ocena: 2.2  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (56)

  • Jacom JacaM 25.01.2021
    Język ognia dotknie jąder ...skoro tak mówisz
  • laura123 25.01.2021
    Jakich 'jąder'', jądra po prostu.
  • Jacom JacaM 25.01.2021
    laura123 chcesz kogoś wykastrować ;-)
  • laura123 25.01.2021
    to jest myśl... dzięki, JJ.
  • Narrator 25.01.2021
    Wyjęte z kontekstu, to brzmi jak seks oralny.
  • Narrator 25.01.2021
    Pierwszy wers, drugie słowo... powaliło mnie. Na samym wejściu, głową w strop... teraz mam guza, potrzebuję zimnej, obojętnej prozy, żeby dojść do siebie :(

    A co do tych jąder — rzeczywiście nie wiadomo czy chodzi o jądro supernowej, gdzie panuje temperatura rzędu miliarda stopni Celsjusza, czy o jądra jakiegoś nieszczęśnika, któremu mają je przypalać miotaczem ognia. Ta druga ewentualność wydaje się zabawniejsza, choć mniej poetyczna. Mam nadzieję, że autorka zechce to nam wyjaśnić.
  • Celina 25.01.2021
    Ja myślę, że chodzi o narządy gówniarza, który funkcjonuje na na portalu i po raz kolejny obrzuca bezkarnie ludzi wulgarnymi obelgami. Ale może się mylę.
  • Mess 25.01.2021
    Pośpię się popiół...każdy z nas powinien posypać głowę popiołem ? nikt bez winy nie jest. Hoh przekleństwo...jednak potrafisz ?
  • Mess 25.01.2021
    Posypie*
  • laura123 25.01.2021
    Narrator, z Ciebie twardy chłop, czemu więc kreujesz się na ''ciepłe kluchy'' i soli trzeźwiących potrzebujesz?
    Dobrze wiesz o co mi chodziło, więc tłumaczyć nie będę.
  • Narrator 25.01.2021
    Kto ma twardą dupę, jest człowiekiem o miękkim sercu :)

    Szczerze, naprawdę nie wiem o co chodzi w tym wierszu, ani co cię zainspirowało do jego napisania. Po przeczytaniu komentarzy odnoszę wrażenie, że chodzi o reakcję na czyjeś zachowanie, lecz to mi w żaden sposób nie pomaga w zrozumieniu treści. Ale na publicznym forum nie spodziewam się wyjaśnień.
  • laura123 25.01.2021
    Narrator, jest tutaj człowiek, który po raz kolejny w ''rozmowie'' użył w stosunku do mnie wulgaryzmów. Ja rozumiem, że ktoś może mieć problem emocjonalny, wszak takich ludzi nie brak, ale odchylenia się leczy, a nie nimi epatuje.
  • Narrator 25.01.2021
    laura123 Ja to rozumiem. Ale jak Panu Jezusowi bluźnili, pluli mu w twarz, zanim go ubiczowali, przybili do krzyża, to on im niczym takim nie odpowiedział, ale się za nich modlił. Na proch mógł ich zetrzeć małym paluszkiem, ale jednak tego nie zrobił. A dlaczego? Żebyśmy brali z niego przykład.
  • laura123 25.01.2021
    Narrator ja nie jestem Panem Jezusem. Zresztą Pan Jezus też się wściekł, kiedy z miejsca modlitwy zrobili chlew... a Ojciec Pio, to był choleryk... także sam rozumiesz, że z jakiegoś powodu Pan Bóg stworzył mnie z takich właśnie cech charakteru.
  • Celina 25.01.2021
    Narrator za przeproszeniem chrzanisz głupoty, albo jadąc Korwinem głupa rżniesz. Nie wyjeżdżaj tu z Jezusem. Co robi nadal na opowi łotr, który do kobiety odzywa się
    per ty chu*ju?
    albo
    Pan Buczybór wczoraj o 20:43
    Ale się kurwa dopierdalasz... Wsadź se jakiegoś dildosa w dupę, przebiegnij się, bo się bardzo chyba nudzisz, kuuuuuurwo.

    Łotrzyk zachowuje się tak po kolejny już nie wiadomo który, a że od paru lat włazi adminowi bez wazeliny do tyłka, to pozostaje bezkarny. Jedynym wyjściem, jak napisała Laura w wierszu, jest zgloszenie sprawy na policję, skoro admin nie próbuje jej rozwiązać.

    Dawnej z podobnymi wulgaryzmami prezentował się tutaj niejaki Nuncjusz, ale jego chociaż usunął z portalu.
  • laura123 25.01.2021
    Potrafię, Mess, dla wyższych celów... jak widzisz.
  • Ostre. Początkowo dopatrywałem się tutaj aluzji politycznych, ale po namyśle stwierdziłem, że to nadinterpretacja. Pozdrawiam
  • laura123 25.01.2021
    Pozdrawiam, Marku.
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Jeśli to są cele wyższe, to przesyłam wyrazy współczucia.
  • laura123 25.01.2021
    Elli, nie musisz chyba wszystkim udowadniać, że o celach wyższych pojęcia nie masz, no chyba, że musisz...
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Cóż, dla niektórych cel wyższy to pomoc bliźniemu, dla innych cel wyższy to sranie na portalu literackim... W tym drugim jesteś geniuszem, tak trzymaj, skoro na tym ci zależy!
  • laura123 25.01.2021
    Ellie Victoriano ty nawet ''srać'' nie potrafisz patrząc na twoje publikacje... mało, że to marnej jakości, to jeszcze nie potrafisz dokończyć, co zaczęłaś.
    Nie wyobrażam sobie, że ktoś tak bardzo wpatrzony w siebie jak ty, mógłby komuś pomóc, chyba że skończyć ze sobą...
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Nie obchodzi mnie twoje zdanie na temat moich publikacji, bo nie jesteś żadnym autorytetem w dziedzinie pisania, a nawet gdybyś była, to ja się pisaniem nie zajmuję na poważnie. Ty byś za to chciała w siebie widzieć wielką pisarkę, a w rzeczywistości jesteś zwykłym bucem.
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    W sobie ?
  • laura123 25.01.2021
    Ellie Victoriano to jest portal literacki i raczej ludzie są tutaj dla pisania. Lepiej, gorzej, ale jednak. Ty natomiast jedynie trollujesz i to bez żadnej klasy, ot zwykłe prostactwo... ale może chociaż sobie wydajesz się dowcipna.
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Jam jest półtroll, bo cos tam publikowała.swego czasu, ty zaś jest pseudo-szlachecka maruda, robiąca z siebie wiecznie ofiarę.
  • Mess 25.01.2021
    Może błoto lub kisiel wylać byście się pobiły trochę??‍♂️
  • laura123 25.01.2021
    Nie zamierzam, Mess. Niemniej bawi mnie ta ''rozmowa''
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Nie chcę się porzygać.
  • laura123 25.01.2021
    Ellie Victoriano skoro odruch wymiotny, to co jeszcze tu robisz?
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Czekam az podejdziesz bliżej
  • laura123 25.01.2021
    Jakoś długo już czekasz... na wszelki jednak wypadek uważaj, żebyś nie zachłystnęła się wymiocinami. Krzywdę sobie zrobisz...
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Skoro to dla wyższych celów... Jest to poświęcenie, na które jestem gotów.
  • laura123 25.01.2021
    Ellie Victoriano jesteś gotów? To dobrze. Waruj więc...
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Cierpliwość popłaca :p
  • Mess 25.01.2021
    Ellie...z problemami trzeba się przespać ?
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    To co ty tu jeszcze robisz? Do wyra ?
  • Mess 25.01.2021
    Ellie Victoriano ?‍♂️
  • Mess 25.01.2021
    Dobra komedia nie ma co, powinni tu jakiś ring zrobić wpuszczać dwie osoby dać im 10 minut i niech się dzieją rozmowy ? inni by oceniali
  • Ellie Victoriano 25.01.2021
    Cos w stylu fame mma
  • Utwór inspirowany, wszędzie leży temat, kto lotny to się pochyli i ma. Supernowa coś kończy i od nowa zaczyna, tylko strasznie długi proces jest powstawanie nowego na bazie. Pyły mgławic to tu, to tam do czegoś przylegną, osiądą gdzieś i tak prochy gwiazdy będą wspomożeniem, w tworzeniu ciał niebieskich a potem na nich powstaną poeci i każdy będzie miał trochę z supernowej, która zmarła.
    Dotknie jądra, wybuchnie - perwersja, ale i początek, jeśli nie przestaną na oralu i dojdzie do zapłodnienia. Tak jak super nowa rzuca pył, jak gen na gwiazdy, jakby panspermia, jeśli tam ma pierwiastki niezbędne do powstania bytów i poetów. Tako chodzi o akt.
  • laura123 25.01.2021
    Yanku, chyba pierwszy raz jestem pod wrażeniem Twojego komentarza. Naprawdę lepszy od tego wiersza.
    Gratuluję!
  • Józef Kemilk 25.01.2021
    W sumie fajne, ale chyba źle rozumiem. Dla mnie ten wiersz jest o zgarnianych przez policję prostytutkach, które rozpalają facetów, a jedna z nich zaszła w ciążę i to jest dla niej ostatnia szansa na normalność.
    Przesyłam piątaka.
  • laura123 25.01.2021
    Józefie, co kto zobaczy, to jego i nie ma żadnego znaczenia co autor ma czy miał na myśli pisząc, dlatego bardzo Ci dziękuję, że zechciałeś podzielić się swoim spojrzeniem.
    Pozdrawiam.
  • Tankret 25.01.2021
    Toż to erotyk.
  • laura123 25.01.2021
    Możliwe...
  • To nie dla mnie raczej na pewno...
  • laura123 25.01.2021
    Co nie dla Ciebie, Maurycy?
  • laura123 No ten typ pisania.
  • laura123 25.01.2021
    Maurycy, a co z nim nie tak?
  • laura123 nie jest ładny ?
  • laura123 25.01.2021
    Maurycy, od kiedy lubisz ''ładne'' wiersze?
  • laura123 Od zawsze.
  • laura123 25.01.2021
    Maurycy nieprawda, chwaliłeś ''od zawsze'' moje emocjonalne, a w tym nie ma nic, co by mogło kogoś urazić, obrazić czy takie tam... jest tylko wyrzucenie złych emocji.
  • laura123 nie chodzi czy urazić czy nie. Chodzi o dobór słów. Jest słabo z płynnością i myślową(tak to nazwę). I wydaje mi się bardzo szarpany ten wiesz. W tym wypadku ociosaniu tekstu do minimum to nie jest najlepszy pomysł. Takie jest moje zdanie
  • laura123 25.01.2021
    Zadziwiłeś mnie tymi stwierdzeniami. Tu nie ma żadnej szarpaniny. Jest prosto wyrażona myśl... może nawet zbyt prosto. Niemniej dziękuję, przemyślę sobie Twoje słowa.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania