Xxx

Xxx

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • „ skoro więzy kują w plecy” - kuje się w kopalni, a więzy, jeśli chcesz już użyć tego słowa, to raczej „kłują”.
    Czytając kolejny już któryś tam Twój wiersz zauważa się poprawę jakościową, chociaż jeszcze można sporo dopracować, moim zdaniem zmierzasz we właściwym kierunku.
    Kłaniam się!
  • _Natalié_ 22.09.2021
    Ajj, zgubiłam "ł" po drodze. Już poprawiam ;) a no i dziękuję. Takie słowa naprawdę motywują ❤️
  • _Natalié_ 22.09.2021
    Jest coś nad czym powinnam jeszcze popracować, żeby było lepiej? Jakieś wskazówki? To naprawdę pomaga :)
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Słusznie motywują, bo jest lepiej.
  • _Natalié_ 22.09.2021
    pansowa dziękuję ❤️
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Rymy są przypadkowe, czy wplatałaś je świadomie, choć nieregularnie?
  • _Natalié_ 22.09.2021
    Świadomie, ponieważ chciałam zachować jakiś rytm, ale zastanawiam się, czy wyszło mi to na dobre, czy raczej poszło w drugim kierunku
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Rym to nie rytm, ale nie przeszkadzają.
    Za to przeszkadza powtarzający się zaimek "mi".
    Unika się we współczesnej poezji takich niepotrzebnych dopowiedzeń.
    Wszystkie "mi" są do wywalenia.
  • _Natalié_ 22.09.2021
    pansowa okej, poprawie jak znajdę chwilę. Coś jeszcze do poprawy? :)
  • _Natalié_ 22.09.2021
    pansowa czyli rymy mogą zostać?
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Mogą, choć ten dzieje - blednieje nie jest najlepszy.
    Za to podoba mi się właśnie ich przypadkowość.
    Nie ma konserwatywnego układu.
    Niezbyt też podoba mi się ten związek frazeologiczny o ropie. Trochę ni z gruchy, ni z pietruchy.
  • _Natalié_ 22.09.2021
    pansowa spróbuję jeszcze to poprawić
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Szczerze odpowiem.
    Nie oczekuję, że stworzysz od razu dzieło życia, ale będziesz widzieć kierunek.
    Moim zdaniem co zastrzegam, bo to kwestia mojej wiedzy i poetyckiego gustu i nie będę udawał jak niektórzy, że zjadłem wszystkie literackie rozumy.
  • _Natalié_ technicznie to Pansowa obrzucił cię dobrymi wskazaniami, ja powiem jeszcze, że Twoją silną stroną w tym wierszu jest naturalność, czasem nawet ocierająca się o naiwność, ale czuć, że to wszystko płynie z głębi Ciebie.
    Ja wolę niedoskonały technicznie wiersz, z którego biją prawdziwe uczucia, niż techniczny ideał bez smaku i ciepła.
    Staraj się zawsze patrzeć nie tylko oczami, w tym tekście wyżej tak chyba robiłaś, nie zgub tego, a najlepiej jeszcze postaraj się rozwinąć ten zmysł.
  • _Natalié_ 22.09.2021
    Maurycy Lesniewski bardzo ci dziękuję. To naprawdę miłe. Ilekroć próbuję coś stworzyć zawsze znajdzie się jakieś "ale". W dzisiejszym świecie trudno o naturalność. Większość kryje się za maskami. Słowa od ciebie bardzo budują ❤️
  • pansowa 22.09.2021
    _Natalié_ Nie do końca się z Maurycym zgadzam, bo to brzmi jakby emocjonalność była ważniejsza niż technika.
    A nie można tego połączyć w związek partnerski? :)
  • _Natalié_ 22.09.2021
    pansowa masz rację. Technika i wrażliwość są ważne a razem mogą stworzyć coś niesamowitego ;)
  • Dekaos Dondi 22.09.2021
    _Natalie_↔Taki prawdziwy ów wiersz. Ma coś w sobie, co określić trudno.
    Pewną prostotę wyrazu, ale w pozytywnym sensie.
    Tak "plecionka" pytań i emocji, ciekawie sformułowana takimi słowami:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • _Natalié_ 22.09.2021
    Bardzo dziękuję za miłe słowa, aż się robi ciepło na sercu, czytając tak miłe komentarze ❤️

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania