.

 

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Dekaos Dondi 21.09.2018
    1→Kolejny wybór w życiu. Pora coś zmienić, tylko którą drogę wybrać?
    2→Czasami bursztyny zachowują w sobie ''kawałki przeszłości'' Możemy spojrzeć na ten dar i nie popełniać błędów co kiedyś.
    3→No właśnie. Wspomnienia to nie tylko błędy. Bywają kojącym balsamem.
    4→To co wydaje się niemożliwe, ulotne jak wiatr który pije deszcz, może się spełnić... człowiek gasi pragnienie spełnionym marzeniem.
    Raczej to: nadinterpretacja - subiektywna rzecz jasna→ ale Twoje teksty...no takie są...:~) Pozdrawiam→5
  • Artbook 23.09.2018
    Witaj Dekaos Dondi :-) Fajnie, to wszystko odczytujesz i nawet jeśli to subiektywne spojrzenie na tekst, to poniekąd jest Twoją własnością ;-) Na tym to polega w interpretacja różnych utworów. Dziękuje za pochylenie się nad tekstem i ciekawe spojrzenie na ten utwór, pozdrawiam! ;-)
  • Justyska 22.09.2018
    Piękny jesienny nastrój. Wspominamy miłe letnie chwile, przygotowując się na nowy " jesienny" etap. Można to też odnieść do "pór zycia". Znów u Ciebie gdzieś pomiędzy wczoraj a jutro.
    Pozdrawiam!5
  • Artbook 23.09.2018
    Witaj Justyska :-) Zgadza się. Ten utwór, to "podwójne dno" ;-) Super, ze dostrzegłaś dwuznaczność i cieszę się, że zostało, to przez Ciebie zauważone, bo w sumie taki był mój zamysł...zresztą zabawnie to ujęłaś, "pomiędzy wczoraj a jutro" :-) Dzięki, pozdrawiam!
  • Alicja 22.09.2018
    Wiersz adekwatny do obecnej pogody. Nieuchronnie zbliża się jesień. "Bursztynowe drzewa migoczą w świetle dnia" - podoba mi się ten fragment. Pozdrawiam
  • Artbook 23.09.2018
    Witaj Alicja :-) W rzeczy samej. Pogoda powoli wprowadza nas w jesienny nastrój. A fragment, który Ci się spodobał, rzeczywiście nawiązuje do tego co już widzimy i co jeszcze przed nami ;-) Dzięki za odwiedzinki i pozdrawiam! :-)
  • Tina12 22.09.2018
    Twój wiersz uświadomił mi dwie rzeczy. Idzie jesień, któtej nie nawidze tylko za to, że po nieje jest zima. I to, że jestem już dorosła w wciąż nie jestem wystarczająco poważna.
    Co do wiersza wprowadza czytelnika w jesienny nastrój.
  • Artbook 23.09.2018
    Witaj Tina12 :-) Słusznie zaobserwowałaś, idzie nieuchronnie, to co jest wpisane w kalendarzowy rok ;-) Jesień i zima, to momenty kiedy można nieco zwolnić, chociaż domyślam się, że temperatura, chłód, ziąb i w ogóle te klimaty wpływają na nasz nastrój. Niemniej jest w tych porach roku dużo piękna i odgrywają one chyba ważną rolę w naszym życiu...w końcu to pół roku w naszym roku życia ;-D

    Co do powagi: im później się odzywa, tym lepiej dla naszego samopoczucia, radości i nastawienia do tego z czym się mierzymy w tak zwanym dorosłym życiu. Dorastajmy powoli, bez pośpiechu...
    Dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam! :-)
  • Aisak 22.09.2018
    kocham jesień.
    za rytm uderzających kropli deszczu
    za kałuże, po których można skakać
    za nieobecność
    za nostalgię duszy
    za cichą śmierć przyrody
    za ziąb, który nie wypuszcza z domu
    za ciepłe łóżko, które zawsze czeka...

    ***
    Artbook'u
    twój wiersz jest inny od pozostałych
    jest, jak otwarta małża ukazująca małą perłę...
    :)
  • Artbook 23.09.2018
    Aisak Twój komentarz, to perełka, nawiązując, do przykładu, który użyłaś :-) Ale fajnie i ujmująco to oddałaś. Co więcej, odniosłaś się do utworu, przywołując wspomnienia dotyczące jesieni. Dużo prawdy w tym zawarłaś. Normalnie poleciało wierszem w komentarzu ;-D I bardzo mnie się to spodobało. Dziękuje za tak barwne przemyślenia, z którymi w pełni się identyfikuję. Pozdrawiam :-)
  • Adelajda 23.09.2018
    Delikatnie o jesieni i jej urokach :-)
  • Artbook 23.09.2018
    Dokładnie Adelajda :-)Tak miało być, a Twoje spostrzeżenia tylko to potwierdziły ;-) Ciesze się z Twojej wizyty i serdecznie pozdrawiam :-)
  • Pasja 25.09.2018
    Witam
    Jesienne przebudzenie. Herbata z miodem i jabłko obierane ze skórki. Litr wspomnień wylewa się z rynny i płynie po letnich ścieżkach życia.
    Pięknie namalowałeś jesienny pejzaż.
    Pozdrawiam
  • Artbook 30.09.2018
    Witaj pasja :-) O, tak, ten wiersz to początek...
    początek jesieni 2018orku ;-)
    Dziękuje za komentarz i cenne refleksje :-) Pozdrawiam!
  • Neurotyk 28.09.2018
    nad kolejnym brzegiem

    u podnóża zmian

    na rozstaju dróg

    pora zmienia czas

    To kwalifikuje do dobrej poezji. Reszta nie, Art. To jest myśl.
  • Neurotyk 28.09.2018
    PS Dalej są glupotk, infantylne. Pierwsza strofa!!!
  • Neurotyk 28.09.2018
    5 za pierwszą strofke.
    2 za resztę.

    Przyciasnalem w konsekwencji 4.
  • Artbook 30.09.2018
    Dzięki :-) Pierwsze myśli, to przeważnie pierwsze słowa...
  • Artbook 30.09.2018
    Rozumiem spostrzeżenia i sugestie ;-) Dziękuje za wizytę i komentarz Neurotyk! Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania