„Jest łatwiej ludzi oszukać niż przekonać ich, że są oszukani.”

Kontynuacja poprzedniego tekstu opublikowanego wczoraj.

 

"Obecnie w historii świata nie ma czegoś takiego jak niezależna prasa. Ty to wiesz i ja to wiem. Nie ma nikogo z was, kto odważy się napisać swoją szczerą opinię, a jeśli tak, wiesz wcześniej, że nigdy nie pojawi się w druku. Co tydzień płacą mi za trzymanie mojej uczciwej opinii z dala od gazety, z którą jestem związany. Inni z was otrzymują podobne pensje za podobne rzeczy, a każdy z was, kto byłby tak głupi, by pisać uczciwe opinie, wyszedłby na ulice w poszukiwaniu innej pracy. Gdybym pozwolił, aby moje szczere opinie pojawiły się w jednym numerze mojej gazety, przed dwudziestoma czterema godzinami mój zawód zniknąłby. Zadaniem dziennikarzy jest zniszczyć prawdę, kłamać wprost, wypaczać, oczerniać, łasić u stóp Mamony i sprzedawać swój kraj i rasę za grosze. Ty to wiesz i ja to Wiem, a co za szaleństwo to wznoszenie toastu niezależnej prasie? Jesteśmy narzędziami i wasalami kontrolerów za kulisami.

Jesteśmy pajacykami. Pociągają za sznurki i tańczymy. Nasze talenty, Nasze możliwości i nasze życie są własnością innych ludzi. Jesteśmy intelektualnymi prostytutkami."(Źródło: Untold Story pracy, Richard O. Boyer & Herbert M. Morais, opublikowane przez United Electrical, Radio & Machine Workers of America, New York, 1955/1979.)

 

"Jest łatwiej ludzi oszukać niż przekonać ich że są oszukani."

Mark Twain

 

To zdemaskowanie powszechnego kłamstwa, jakie zostało ugruntowane

w ludzkiej świadomości i zakorzenione bardzo głęboko,

być może nawet zapisane w ludzkiej genetyce i w ten sposób

przekazywane jest z pokolenia na pokolenie;

otóż to zdemaskowanie powszechnej choroby społeczenstwa,

jako rezultatu kłamstwa uprawianego na skalę przemysłową,

ta tragiczna prawda na temat dziennikarstwa jako źródła i fundamentu powszechnej świadomości społeczeństwa bardzo boleśnie się rymuje z obserwacją jakiej dokonał Mark Twain mówiąc, że „Jest łatwiej ludzi oszukać niż przekonać ich, że są oszukani.”

Boleśnie dlatego, że jest to objaw choroby psychicznej na skutek uszkodzenia mózgu poprzez „kłamswo podniesione do rangi prawa rządzącego światem” (Franz Kafka „Proces”.)

Zamieszczony powyżej cytat o skorumpowanej prasie, połączony z wypowiedzią Marka Twaina, dogłębnie tłumaczą osobowości paru szyderców, którzy komentując wczorajszy tekst. udawadniają, że są godnymi współczucia ofiarami owej gnębiącej ludzkość choroby na skutek powszechnego zafałszowania rzeczywistości.

 

Ich komentarze nasycone personalną irytację graniczącą z fanatycznym szałem i nienawiścią na wypadek taki, gdy napotkają na swojej drodze coś,

jak w tym wczorajszym tekście,, co nie pasuje do obrazu ich chorego świata kłamstw, który mają zaszczapiony w swych mózgach,

i z którym się prawdopodobnie narodzili.

 

Ja tych osobników nie darzę nienawiścią ani nimi nie gardzę;

jest mi nawet trudno ich zignorować;

chyba dlatego, że przez wiele lat pracowałem jako szaman uzdrawiając bardzo ciężkie przypadki;

wielokrotnie nawet takie stany, gdy pacjenci widzieli swe schorzenie jako objaw zdrowia.

Dlatego gorąco namawiam, aby owi komentatorzy-szydercy zobaczyli to video, gdzie niedźwiedź ratuje tonącego ptaka i zastanowili się czy ten niedźwiedź dokonałby tego szokującego respektem dla życia aktu, jeżeli niedźwiedź miałby świadomość owych komentatorów.

Oto link do video z niedźwiedziem ratującym ptaka:

https://youtu.be/KlLJgmwfDp0?si=PaXjIOdpi2WnR3jn

 

Nigdy nie jest za późno, aby pozbyć się nałogu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania