Poprzednie częściJest taki ktoś

Jest wiele dróg

Jest wiele dróg, po których nieumiejętnie kroczymy.

Bo wciąż próbujemy znaleźć tę jedyną idealną drogę, która zaprowadzi nas wprost do bram upragnionego raju. Jest wiele słów, które nieumiejętnie wypowiadamy. Bo najzwyczajniej w świecie boimy się odrzucenia, przez ludzi, których kochamy bardziej niż samych siebie. Jest wiele uczuć, których nigdy nikomu nie okażemy. Bo w naszych sercach wciąż nie ma odwagi, by pokazać światu, że można kochać nie tylko na pokaz. Jest tyle myśli, których nigdy nie przeleję na papier. Ponieważ zwyczajnie brakuje mi odpowiednich słów, żeby pokazać światu, że można połączyć rozum z delikatnością duszy. Jest tyle marzeń, których nigdy nie spełnię. Zwyczajnie pozwolę im umrzeć w nieopisanych bólach. A to wszystko dzięki wam! Dzięki waszej znajomości życia! Dobrze, już powiedziałam, co chciałam, więc mogę iść spać. Dobranoc, moi wielcy znawcy życia.

 

 

Dziś przychodzę do was z tekstem napisanym chyba w zeszłym miejscu. Ale dopiero dziś uznałam, że jest w miarę dobry.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dekaos Dondi 31.08.2018
    Bardzo na tak w moim odczuciu. Pozdrawiam→5
  • Tina12 31.08.2018
    Dzięki wielkie. Postanowiłam wrzucić coś innego niż pioseneczki :).
  • Szalokapel 31.08.2018
    "Bo wciąż próbujemy znaleźć tą jedyną idealną drogę (...)" – TĘ.
    "Jest tyle myśli, których nigdy nie przeleje na papier. Bo zwyczajnie (...)" – przeleję. I jakoś nie widzi mi się rozpoczynanie zdania od "bo", ba, to słowo w ogolw nie pasuje do refleksyjnego tekstu.
    "Dobrze już powiedziałam (...) – nie mogę rozgryźć tego kawałka. Wystawiłabym przecinek po " dobrze".
    "Dobranoc moi wielcy znawcy życia." – po "dobranoc" przecinek.
  • Szalokapel 31.08.2018
    Przyznam, że jest to dość ciekawy tekst, klimatyczny... Ludzie bywają okropni i żywią się wtedy naszą krzywą, ba, pomagają zwątpić nam we własne możliwości.
  • Tina12 31.08.2018
    Oki. Już się biorę za poprawki
  • Keraj 31.08.2018
    Nie ma idealnego rozwiązania. Słowa Dykiel,, podłość ludzka nie ma granic " 5
  • Tina12 31.08.2018
    Człowiek człowiekowi wilkiem. Tak jest i będzie.
  • Bożena Joanna 01.09.2018
    Masz rację, jest wiele dróg, marzeń, które się nie spełnią. Zawsze brak nam odwagi, a niekiedy na przeszkodzie stoi tzw.mądrość życiowa. Pozdrowienia i piąteczka!
  • Tina12 01.09.2018
    Dzięki za wizyte. No cóż takie jdst życie.
  • Artbook 01.09.2018
    Bardzo mi się podoba ten swoisty obiektywizm, który zaaobserwowałem w Twoim przekazie i swogo rodzaju "prośbie" do wszystkich;-)
    Swoboda, szczerość i autentyczność, zasługuje Tina na piąteczkę ;-)
    Pozdrawiam!
  • Tina12 01.09.2018
    Cieszę się, że wyszło szczerze.
  • Justyska 01.09.2018
    "Jest wiele słów, które nieumiejętnie wypowiadamy." to bardzo czuję.
    Tekst bardzo mi się podoba. Szczególnie to nagłe przejście od "my" do "ja". Cenną refleksję zawarłaś.
    Pozdrawiam serdecznie!
  • Tina12 01.09.2018
    Dzięki wielkie. Wniosek taki, że w prozie sie lepiej odnajduje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania