Jestem bogaty bo kocham

Nie mam pieniędzy

lecz to nie znaczy że żyję w nędzy

nie nie nie

mam dobre serce i

wnętrze me pachnie jak kwiaty

jestem bogaty

 

Daję dobro

dostaje to samo w zamian

choć na koncie pustka

moje serce to piękna balowa suknia

 

Życie jest piękne bo kocham

a gdybym był zły i dobra bym nie zaznał

nie powiedziałbym tego

byłbym biedny

i żyłbym w nędzy

a tak to jest bogaty

i mieszkam w pałacu.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • betti 01.04.2017
    Grafomania!
  • Szudracz 01.04.2017
    Betti co Cię znowu opętało?
  • betti 01.04.2017
    Irytacja... dlaczego ludzie piszą wiersze tak, jak mówią?
  • Szudracz 01.04.2017
    Tak widocznie czują, nie inaczej. Zagryziesz się na śmierć. Dlaczego nie panujesz nad emocjami? Takie samo mogę zadać Tobie pytanie. Weź kartkę i się wyżyj na niej, z mniejszą szkodą dla odbiorców. Dzień wolny luz blues i orzeszki. Miłego dzionka, bo dzisiaj dzień żartów i dobrego humoru.:)
  • Neurotyk 01.04.2017
    Fakt... Julkę znam z Opowi, miała lepsze wiersze. Ten niestety, nie udał Ci się Julka. Radzę albo napisać jeszcze raz na ten temat, albo już na inny. BAJ :)
  • betti 01.04.2017
    Może faktycznie, trzeba się tylko z tego śmiać... i to nie tylko dzisiaj.
  • Szudracz 01.04.2017
    Betti Nie chodzi mi o ignorowanie, tylko spokojne podejście do ludzi. Sadzę, że można przez hasło grafomania zniszczyć potencjał twórczy nie jednej osoby.
  • Pasja 01.04.2017
    Taki fajny optymistyczny wiersz o życiu, miłości i radości. Pozdrawiam serdecznie
  • Szudracz 01.04.2017
    Zgadzam się z Tobą Pasjo, bogaty wiersz w przekazie. :)
  • betti 01.04.2017
    Szudracz uważasz, że jak ktoś zrymuje kilka słów, to ma potencjał twórczy?
  • Szudracz 01.04.2017
    Ma bez dwóch zdań. Nie odpuszczę Ci, bo mi kiedyś ktoś powiedział, że nie mam potencjału i piszę do niczego. Bajeczki Maszy i wyśmiewanie wszystko, to już przerabiałam. Wiem co czują Ci, co się po nich bluzga. Na koniec tylko, bądź bardziej wyrozumiała. Pozdrawiam.:)
  • betti 01.04.2017
    Tutaj połowa użytkowników nie ma żadnego potencjału. Wymyślili sobie, że będą poetami i rymują jak dzieci w podstawówce. Dobre wiersze można na palcach policzyć... Nie bardzo rozumiem dlaczego trzeba w tej sprawie kłamać i pisać, że jest inaczej, chwalić za grafomanię? Jestem ciekawa, kto wymyślił...
  • Szalokapel 18.04.2017
    Powiem tak: wykonane powalające nie jest - średnio lubię chaotyczne rymy. W każdym razie przekaz uratował sytuację. Dobrze dobrany do dzisiejszych czasów.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania