.

,

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • JamCi 30.06.2019
    Tulam Słonko. Cudne Słonko. Głask. Przezyjesz. Tak trzeba.
  • Lamb 30.06.2019
    Przeżyję, ale przeżywanie coraz mniej mnie kręci. Merci.
  • JamCi 30.06.2019
    Lamb tak trzeba
  • jesień2018 30.06.2019
    Boże, jakie przeraźliwie smutne. I piękne, pięknie napisane, każde słowo prosto w serce.
  • Lamb 30.06.2019
    Bardzo miło mi przeczytać. Dziękuję.
  • jagodolas 30.06.2019
    Mam nadzieję, że nie jest tak, że jak jest źle to jest dobrze. W sensie, że jak się coś w realu wali to wena kingkongowa. A może nie? Jak zwykle mocne i dotykające i bolesne. Prawdziwe, odbierające spokój. A od strony innej, to czytankie Twojego tekstu przypomina ślizganie się po falach. Raz w dół, w górę, a nad głową burza.
  • Lamb 30.06.2019
    Jest tak. Że jak jest tak źle, to jest tak dobrze. Odbieram Ci spokój, przepraszam. Dziękuję, że jesteś.
  • jagodolas 30.06.2019
    Taa. Bez sensu co napisałem. Jest żle to jest żle. No i nie przepraszaj. Nie czytam bajek z happyendem. Wolę np. to
  • Lamb 30.06.2019
    Some people are just born with tragedy in their blood, Ty Donnie Darko, Ty ;)
  • jagodolas 30.06.2019
    No tak. Racja
  • Adelajda 30.06.2019
    Lubię gubić się w Twoim świecie. Lubię, kiedy słowa duszą niczym gęste powietrze.
    I do tego cytat Poświatowskiej jak ten ogród, który umierał za ich plecami.
    Pozdrówki Lamb.
  • Lamb 30.06.2019
    Ładnie do mnie mówisz. Pozdrawiam też bardzobardzo.
  • JamCi 30.06.2019
    A widzisz. Nie pamiętałam skąd mi znajome i bliskie. Teraz już wiem. Dziękuję.
  • Lamb 30.06.2019
    Skąd?
  • betti 30.06.2019
    Dotknęłaś ''jądra ciemności'' - wessałaś się w ból i jak myślę grzebałaś w ranie balansując na żywych obrazach przed oczami, i właśnie - na strachu, na nadziei, może sama chciałaś zobaczyć czego tam więcej...

    Moje serce było pulsującym reaktorem w Czarnobylu ciała. - czarnobyl ciała - do mnie nie trafia. Ogólnie dla mnie za bardzo brudne, pomimo pięknych metafor. Zabrakło mi miłości, bo seks był. Był też szał... ale może nie wszystko wyczytam jak trzeba...

    Pozdrawiam.
  • Lamb 30.06.2019
    Brudne, brudne, umazane.
  • Lamb 30.06.2019
    Nadziei nie było. Mi Czarnobyl pasuje akuratnie, ale rozumiem, że może się nie widzieć. Ale Ciebie miło widzieć, Betti
  • betti 30.06.2019
    Czarnobyl pasuje, ale bez ciała, skoro już napisałaś, że to serce było reaktorem w Czarnobylu.

    Moje serce było pulsującym reaktorem w Czarnobylu.

    Ciebie też, i że wróciłaś...
  • Lamb 30.06.2019
    Tak z doskoku pokrwawić. Zostanie po mojemu, forgive me

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania