Jestem zrobiony z wody

Jestem zrobiony z wody. Nie zorientowalibyście się, ponieważ mam tę wodę w środku. Moi znajomi też są z wody. Wszyscy. Nasz problem polega na tym, że mamy popsute zasięgi naszych wiadomości w internecie, musimy poruszać się tak, żeby nie wsiąknąć w ziemię, a jednocześnie zarabiać na życie.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • DrV 05.12.2021
    chyba chodziło mi o to że wikipedię chyba zaraz wybuli z poziomem zakrzywienia rzeczywistości
  • Opalony Ernest 05.12.2021
    Wiem co to węgliki spiekane, ale woda??
  • DrV 05.12.2021
    <3
  • Jesteś z wody i jesteś biały? Czyli jesteś bałwanem? Wsiąkacie w ziemię na wiosnę.
  • DrV 07.12.2021
    XD
  • Bajkopisarz 05.12.2021
    Niby człowiek jest złożony z wody, a jakoś nie potrafi tego wykorzystać. Otóż jeśli przyjmiemy, że jest ograniczony zasób wody, z którego ludzkość może korzystać, a ona cały czas cyrkuluje, to najpewniej w organizmie człowieka jest jakaś cząstka wody, która przed laty płynęła rzeką przez np. starożytny Rzym, lub była w fontannie w Paryżu, spadała deszczem na Oslo, albo niosła statki do Ameryki. Cząstka, która zwiera jakąś historię. Tymczasem ludzie zachowują się, jakby składali się z wody do której nasrało stado dzików. I tylko ta by obecnie cyrkulowała. Dziwne.
  • DrV 07.12.2021
    XDXDXDXDXD
  • Pan Buczybór 05.12.2021
    tak
  • Narrator 06.12.2021
    Z wody mózg, reszta łatwopalne wiórki i pakuły. Najlepiej się o tym przekonać siedząc na elektrycznym krześle, sekundę przed zwarciem.
  • DrV 07.12.2021
    XDXD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania