¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (59)

  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Fajnie, że po długiej przerwie coś napisałaś. To polemika na starach religijny? Pozdrawiam 5
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek, na zwątpienia i strach. Dziękuję za przybycie ?
  • Grain dwa lata temu
    Ja tam niepraktykujący jestem, wtórny poganin. Informacja, że jednak przez resztę życia żałował, i oddarł je na odwróconym krzyżu ,jak oznajmia negowane pismo i o czym zapomniał wspomnieć albo nie wiedział ten wierszyk - bez strachu i zwątpienia.
  • Szpilka dwa lata temu
    Grain

    Żałował, nie żałował, nie ma znaczenia, znaczenie ma, że zwątpił.
    Judasz też żałował, skoro się powiesił, ale on musiał zdradzić Jezusa, inaczej misja Jezusa na Ziemi nie bogłaby się wypełnić, dlatego postać Judasza wcale nie jest tak negatywna, jak wielu się wydaje.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie wystarczy żałować. Trzeba staną z losem w oczy. Judasz wybrał ucieczkę. Czy zaś był zmuszony do swojego czyny. Tutaj chyba nie ma zgodności.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Judasz nie miał wyboru, gdyby nie zdradził Jezusa, nie zostałby ukrzyżowany i nie odkupił naszych grzechów. Judaszowi przypadło bardzo niewdzięczne zadanie ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Ale tu pojawia się pytanie, czy odkupienie wymagało śmierci?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    A jak inaczej Jezus miałby odkupić nasz grzech pierworodny?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie wiem. Być może sama misja była odkupieniem?
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Nie da rady, zawaliłaby się cała doktryna związana z ukrzyżowaniem i cierpieniem. No co odpowiedzić na pytanie ciężko chorego - dlaczego ja tak cierpię?
    A tak jest gotowa odpowiedź - Jezus też cierpiał! Wiem, że to nieludzko brzmi, ale takiego się udziela pocieszenia ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Nie ja te pytania pierwszy postawiłem. Ja je tylko powtarzam.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No wiem, że się pytaniem na pytanie nie odpowiada, zatem odkupienie wymaga śmierci i wstąpienia do nieba ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Śmierć była odkupieniem, ale Jezus i tak umarłby śmiercią naturalną. Więc nie jest pewne czy musiał być ukrzyżowany.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Tak jest w islamie, nie ma grzechu pierworodnego, nie ma misterium odkupienia, jest jedna potrzeba zbawienia dla wszystkich wierzących. W religii katolickiej śmierć Jezusa jest ukoronowaniem misteriów wtajemniczenia Boga, czyli taka była wola ojca Jezusa.

    Hmmm, okrutny ten nasz Bóg Ojciec ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka Chodzi mi o jedną rzecz, że śmierć nie musiała być męczeńska.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    Ale i tak konflikt Jezusa z Żydami zakończyłby się okrutną śmiercią tego pierwszego ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Szpilka prawda. Ps. Jeśli piszemy o Judaistach to mamy małe "ż. Duże "Ż" dotyczy narodu, który ma państwo w Palestynie.
  • Szpilka dwa lata temu
    Marek

    No tak, ale najpierw jest się Żydem, a potem żydem, tym bardziej że w czasach Jezusa judaizm był zjawiskiem wielopostaciowym i obejmował różne nurty takie jak np. faryzeusze, saduceusze, zeloci, esseńczycy i herodianie. Jezus też był Żydem i żydem, zanim stał się chrześcijaninem. My też najpierw jesteśmy Polakami, a potem katolikami, protestantami, jehowitami albo gnostykami np. ?
  • Grain dwa lata temu
    ,,Jednakowoż na rozum mędrca " i moje domniemanie, niewinnych będzie większość z dobroci Boga, tylko Świadkowie Jehowy przewidują ich liczbę na mniej niż sto tysięcy. To, tak naprawdę dobrze prosperująca firma wydawnicza z Nowego Yorku, która już kilka razy przesuwała datę końca świata i przez wypranych z mózgu akwizytorów swoich pisemek Strażnica i innych sprzedaje tego wg niektórych źródeł tak ze 150 000 000 egzemplaży na miesiąc. Sorry Manitou bizness jest bizness.
  • Szpilka dwa lata temu
    Religiantów całe masy, nie moja to sprawa, kto na czym kasę robi, dla mnie religii mogłoby nie być, aczkolwiek nie potępiam ludzi, którzy religii potrzebują, widocznie nie potrafią funkcjonować bez wyimaginowanego wsparcia w życiu.
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Być może wszyscy będą zbawieni. Inna sprawa, że rzeczywiście straszenie hasłem "tylko my" to dobry marketing. Jehowy wiedzą co robią.
  • Lotos dwa lata temu
    Co do owoców i grzechu, to ja bym zjadł najpierw owoc z drzewa życia, potem z wiadomości dobrego i złego. Co do Piotra i Judasza, zjadłabym pytanie, jakie znaczenie ma wolną wolą, skoro już wszystko postanowione i wydarzyć się musi?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Właśnie już o tym pisałem? Czy na pewno musiał? Czy nie było wyboru?
  • Szpilka dwa lata temu
    Lotos

    Ciekawe pytanie, wychodzi na to, że nie mamy wolnej woli, ot, marionetki w rękach Opatrzności ?
  • Lotos dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski A czy Bóg jest poza czasem i widzi przyszłość?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Lotos tak, ale to nie znaczy że ja kreuje.
  • Lotos dwa lata temu
    Marek Adam Grabowski Tak,tak, Boecjusz, ale kiedy jesteś poza czasem to przeszłość istnieje nadal,przyszłość już była, a teraźniejszość będzie, albo wszystko dla takiej istoty jest teraźniejszością, zależy w jaką stronę zwróci spojrzenie, więc może w tej chwili patrzy na śmierć Jezusa, albo tworząc pierwszy organizm,myśli o zbawieniu ludzkości?
  • Grain dwa lata temu
    Niektóre wypowiedzi przypominają mowy końcowe adwokatów niepłacących alimentów.
    Wymiękam.
  • Poncki dwa lata temu
    Podobają mi się dźwięki wydobywające się z tego wiersza.
    Co do treści, moim zdanie obnaża ludzką słabość, natomiast uważam też l, że czym innym będzie zwątpienie z powodu wyrzutów sumienia a czym innym będzie utrata wiary i nadzienji lub wyrzutów sumienia, a czym innym w skutek uświadomienia sobie, że to w co wierzysz pół życia okazuje się kłamstwem. Ale to mój punkt widzenia'
  • Poncki dwa lata temu
    Ojej. Chyba muszę to napisać od nowa.
  • Poncki dwa lata temu
    ... moim zdaniem co innego będzie utrata wiary i nadzienji lub wyrzutów sumienia, a czym innym będzie zwątpienie. ..
  • Szpilka dwa lata temu
    Poncki

    No właśnie o tym myślałam, pisząc ten wiersz. Dziękuję za uroczy komentarz ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szpilka↔A ja czuję się winnym i jak skończę w piekle, to nie będę miał żadnych pretensji dla Boga i żadnych bliźnich, tylko wyłącznie dla siebie. Oczywiście bliźnim tego nie życzę. Jakimkolwiek.
    Pozdrawiam?:)
  • Szpilka dwa lata temu
    Dekaos

    A ja się czuję winna poniekąd, bo przeca człek niedoskonały i słaby, no i grzech taki kuszący, no jak się nie dać skusić, a?

    Dzięki za komentarz i też pozdrawiam ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Dekaos Dondi miejmy nadzieję, że tam nie trafisz.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Szpilka↔Eh... wtedy rzekłem swoje, a o wierszu, ani mru mru. A jam przeczytał dokładnie i jam na tak. Szpilkowo, humornie i rymy!! ... a i zwoje mózgowe drgnęły:)↔Rzekłem?:)
  • Szpilka dwa lata temu
    Dekaos, ano tak, nic nie rzekłeś, ale przeczytałeś. O!

    Dziękuję za szpilkowo i humornie ?
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    W sumie wyszła ciekawa dyskusja.
  • Poncki dwa lata temu
    Zgadzam się i dodał, że kulturalna ?
  • Narrator dwa lata temu
    Przyszła dobra wena po winie i słonecznych dniach nad Balatonem. ??

    „przecież człowieku to nie twój grzech
    za to jabłuszko z rajskiej krainy
    jesteś niewinny”

    Ja to interpretuję nieco inaczej (agnostycznie):
    Bóg wypędził pierwszych ludzi z raju, gdyż ich kochał i wiedział, że takie rozwiązanie jest dla nich najlepsze. Przepych i dobrobyt psują duchowo, nędza odbiera siłę fizyczną, ale gdzieś pomiędzy można fajnie żyć.?

    Z drugiej strony:
    „jesteś niewinny” — żaden prokurator się z tym nie zgodzi, bo wówczas zostałby bez pracy. ?

    Przemyślany wiersz; zachęca do dyskusji. ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Narrator

    Ano, chyba co drugi w kiciu przekonuje, że jest niewinny. Właśnie, właśnie, ludziom od tego dobrobytu w raju się w pupach poprzewracało, dobrobyt to całe zło świata ?

    Z Balatonem kiszka wyszła, byłam od strony Balatonbereny, a tam straszna płycizna, idzie się i idzie i nici z pływania, ale szybciorem kupiłam deskę do pływania i nie musiałam łazikować więcej.
    W parku wodnym urzędowałam, ślizgawy, kąpiele siarkowe, baseny z falami morskimi, kacza zupa, to jest życie, tylko ? drogie jak w good old Germany, czeski Staropramen kosztował 3.50 € w przeliczniu. Co tam, raz się żyje.

    Pięknie dziękuję za komentarz ?
  • Narrator dwa lata temu
    Szpilka

    Plany sobie, życie sobie… ??

    Kiedyś biwakowałem nad Mystery Bay, jakieś cztery i pół godziny jazdy samochodem na południe od Sydney. Nadciągnęły po słonecznym, upalnym dniu nie wiadomo skąd czarne chmury, zerwała się wichura, lunął deszcz i noc spędziłem próbując ratować namiot, a i tak poleciał do morza. Jednak właśnie takie momenty się wspomina — któż chce czytać o spokojnych wakacjach wewnątrz luksusowych resortów?

    Drogi Staropramen lepiej smakuje i jest o czym pisać. ?
  • Szpilka dwa lata temu
    Narrator

    Hahahhaah, ano, z namiotami znam ten ból ?
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Wiersz z nerwem, twardo i charakternie zrymowany. Jednak ze względu na gramatykę zatrzymała mnie ta strofa:

    przecież człowieku to nie twój grzech
    za to jabłuszko z rajskiej krainy
    jesteś niewinny

    Ta strofa sprawiła mi trochę kłopotu. Nie wiedziałam, jak połączyć słowa w poprawną wypowiedź. Nie mówi się przecież: "Za to morderstwo jesteś niewinny", "Za tę kradzież jesteś niewinny". Jest tu być może skrót myślowy. Dopisać sobie w głowie można słowo "pokutujesz".

    - "Pokutujesz za to jabłuszko z rajskiej krainy? Jesteś niewinny!"

    Ale ja wymyśliłam jeszcze inną możliwość, Bez domyślnych części zdania. Wymyśliłam, że w wierszu umieściłaś... TOAST!

    - Przecież człowieku to nie twój grzech - mówi osoba wypowiadająca się w wierszu. I unosi w górę puchar z trunkiem:
    - Za to jabłuszko z rajskiej krainy!
    Wypija swoje wino (czy co tam ma) i dopowiada:
    - Jesteś niewinny...
  • Szpilka dwa lata temu
    Trzy Cztery, a toś mi ćwieka zabiła, skoro prawisz, że niegramotnie brzmi, to trzeba mi cóś z tym zrobić ?

    Aha, toast to dobry pomysł, zatem - 'więc za jabłuszko' powinno rozwiać wszelkie wątpliwości. Pięknie dziękuję za pochylenie nad tekstem i celną uwagę ?
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Palec Boży -strzeż się, człowiecze! Tu jest przekaz, u M ni chuja. Puste to i nijakie...?
  • Szpilka dwa lata temu
    ZielonoMi, cieszę się, że dostrzegłaś przekaz ??
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ironiczne i podbite dobrym humorem, jakoby do tematu nie podchodzić. Lekki, fajny odbiór.
  • Szpilka dwa lata temu
    yanko wojownik 997

    To cieszę, że dostrzegłeś ironię i humor ?

    Dziękuję za wizytę ?
  • anat dwa lata temu
    naprawdę miło się czyta.
  • Szpilka dwa lata temu
    Ahoj, Anat, to cieszę, że przypadł do gustu ?
  • Strażnik dwa lata temu
    Ludzi dużo –człowieka brak.
    Kto rozpętał wczorajszą awanturę? Na pewno nie ja, bo mnie nie było! Szpilka-nie! Martyna- też nie! Marek Grabowski rozpętał awanturę !!!Zaczął wszystkich podejrzewać i oskarżać np. Noico 1 o tzw. hejterskie wpisy. Potem napisała Martyna: „Widzę, Marku.
    Ale chyba bardziej szpilke bym podejrzewala o tę wulgarnosc w komentarzach.
    Ją nienawiść prowadzi... i też stać ją na takie zachowanie, co nie raz pokazała.” Nie wytrzymała żmija, żeby nie zasyczeć. Na co Szpilka odpowiedziała, że hejterem nie jest Noico1 „To nie Noicyk, jakiś przypupas ją Martynę-przy.aut) wydymał...publicznie „ Uważaj Szpilka: co i do kogo mówisz, bo ze mną nie zdzierżysz, a sojuszników nie masz. Widziałaś wczoraj eunuchów z opowi w akcji. Jak szczury pochowali się w dziurkach i nawet nie pisnęli, gdy rugałem wyjątkowo wredną kanalię, nijaką Martynę M. Rozbawiła mnie, pisząc że zapyta swego adwokata. Dziewczę z blokowiska ma Roll-Royce’a. Porada kosztuje 500 zł. Prowadzenie sprawy (i to przegranej) kilka tysięcy. Wybrechtała to Szpilka. Potem Poncki zaatakował Noico1 nazywając go hipokrytą. A spór podsycał Marek Grabowski.” Zostałem obrażony, a ty nie chcesz zaprzeczyć, że to twoja robota.” Rzucał podejrzenia na wszystkich. Tak było!
    A baby swoje:
    Szpilka wczoraj o 16:22
    Maryna ze młyna, czyli ze wsi, od Szpilki się odfikaj, trollico stara, przyczepiłaś się do mnie jak kupa (gówna-przyp.aut) do sandałka, a kysz! POLICJA - MARYNĘ WYZWALI!I DOBRZE ZROBILI - ODPOWIADA POLICJAN. Czy ja tę trollicę (Martynę M) zaczepiam? Wrzyna się jak majtki w dupę w rozmowę, nikt jej nie zapraszał, nie widzisz, że czuje się na portalu jak na prywatnym blogu? Dlatego w ryło dostała, bo wszędzie się z tym ryłem pcha. (Racja!)
    Czy ja tę trollicę zaczepiam?
    Martyna;” to jest taka tępa, ograniczona i chamska baba, że w głowie się nie mieści, z jakiej to obory wylazlo... ale wszystko ma swoje granice. Ja już tak tego nie zostawię...
    <...oho...zacznie się jazda...:-)))) >
    Szpilka: „Do mnie pisałaś, bo mam powiadomienia, stara, obrzydliwa, zakłamana trollico! Dobrze ci zrobił przybysz (to o mnie-przyp.aut, wolę: Strażnik Katarsis), że cię od najgorszych wyzwał, nazwał cię po imieniu!
    Tu Poncki wysilił swoją mózgownicę: „...że Szpilkę (pan Sirpions) pochwalił nie jest wystarczającym dowodem, żeby sądzić, że to ona (Spilka) jest trollem.
    Ty bałwanku, Szpilki nie chwaliłem, najwyżej jej utwór.
    Dalej grafoman Grabowski dwojga imion snuje domysły: „MartynaM moja lista podejrzanych: 1 Puchacz 2 Celina 3 Opalony Ernest 4 Niezły psychol. Mogę się mylić.
    Szpilka realnie posumowała: „Szpilka wczoraj o 18:25
    Uważaj na słowa, trollico, bo znów natura lampucery wyjdzie i będziesz się samej siebie zapierać. Możesz przybyszowi skoczyć i się pohuśtać razem z mecenasem, bucha-chacha:-)
    Nie zaprzeczam: verba veritatis -słowa prawdy. Elokwentnie, z erudycją i pewną swadą odpowiem: Szpilka ty moim przyrodzeniem, tak się nie rozporządzaj. Co to huśtawka, by każda zdzira się bujała? Par excellence –Nobllese oblige!
    Poncki wczoraj o 18:26
    MartynaM... i to, że jest inteligentny i się bawi to źle? Masz rację Poncki -inteligencji mi nie brakuje. Co w tym złego, że się bawię? :-) ...potrafisz docenić mistrza. Czasami zaskakujesz!
    Pogromca leniwych trolli dokonał odkrycia: „Stosuje słowo palant, przychlast, oraz znane słowa uznawane za obraźliwe.” W waszym wypadku są to najbardziej łagodne określenia...wy przymuły.
    PS. Czasami komuś podpowiadam, zamiast głupi użyj słowa: „przychlast, palant” to pomyślą, że to ja. Zmyłka działa.
    Grain wczoraj o 21:05 „Ten anat, Sirpions, i inne loginy to jednak Starszy Woźny”. Co oni przyczepili się do niewinnego Starszego Woźnego? Typowe, szukają „kozła ofiarnego”! SW: „Ty grain straciłeś kątakt z rzeczywistością”
    Nuria: „Jakieś wariatkowo się tutaj porobiło.” No czuby i chamy. „Chamstwu należy przeciwstawić się siłom i godnościom osobistą”

    Potem grafoman pożalił się, że negatywnie oceniłem jego wypociny: „Marek Adam Grabowski wczoraj o 18:52 do: pogromca_leniwych_trolli dzięki! Ten (pan) Siripons zaatakował mnie na pisarskim. Tam również myślałem, że to Celina. Dałem się nabrać w butelkę.” ! W końcu zacząłeś myśleć, grafomanie!
    A na to:
    Szpilka wczoraj o 19:10 Do: Martyna M ....Tak? A to poniżej to twoja kultura? To gratuluję kultury, tylko naśladować
    laura123 14 min. temu
    "Szpilka ty jestes dno. Mogę stąd wylecieć, ale tak pojebanej baby, to nie widziałam jeszcze."
    laura123 18 min. temu
    "Szpilka spierdalaj debilko!"
    Ja pierdolę: Pełna kultura. „Widzicie słomkę w oku...a u siebie?
    A tu:
    Pogromca, Poncki i Grabowski jak chłystki dalej bawią się w detektywów. Pogromca leniwych trolli błysnął nawet swoim matołectwem: „pirnaw , Anat, Sirpions. itd prawdopobnie uważa religję katolicką jako żydowską okupację, ale tego nie wiem do końca. ( To po co piszesz – idioto!? ) Być może jest rodzimowiercą ( może chińskim mandarynem!? ty czabanie) i wyznaje kult słowiańskiej. (To dopiero debil z Pogromcy Rozumu-nie wie, a pisze! Nie myśl bo ci się mózg usmaży)

    Szpila się rozjuszyła: ” I dobrze ci trollico (Martyno), niech cię wyzywa od najgorszych, zasłużyłaś setnie!
    Tu ciąg dalszy komedii.
    Wtrąciła się Swang Song, która zaatakowała Noico 1 : „Przecież jesteś ruskim trollem.”
    Grabowski jak zwykle nie odpalił o co chodzi: „Marek Adam Grabowski wczoraj o 15:49 Do:
    pogromca_leniwych_trolli - zupełnie zwariował. Jeśli to nie on to powinien tak po prostu napisać, wówczas bym przeprosił.” Lepiej siedź matołku i nie odzywaj się.
    Ale.
    pogromca_leniwych_trolli wczoraj o 15:59
    Marek Adam Grabowski... „Atan vel Sirpions ma niezły ubaw.”. Rzeczywiście w chamskich połajankach widzę, że nie jestem potrzebny. Gryźcie się dalej. Jebiecie się sami i to równo!
    Tu Grabowski przyłasił się do Szpilki:
    Szpilka zawsze coś! A i dziękuję za obronę z twojej strony. To było niezwykłe! Jeszcze bardziej cię lubię! Wiem, że nie pozwolisz nikomu mnie skrzywdzić!” Auć, auć. zaskomlał cicho Grabuś.
    Szpilka wczoraj o 19:01
    Marek . No ba! Jesteś moim ulubionym herbatnikiem, ma się rozumieć, że przywalę każdemu, jeśli się ośmieli Ci dokuczy. (Za wyjątkiem mnie! Znaj swoje miejsce!)
    Ale Martyna nie odpuszcza Szpilce: „...a ty, chamico (to tak cię podsumowała), chwaliłaś to zachowanie... ale szkoda śliny, żeby plunąć ci w ryj!”
    Co teraz odpowie Szpilka?
    „Spieprzaj, trollico, cały czas mnie obrażasz, dobrze ci zrobił, świnio w ludzkiej skórze! To się odpieprz w końcu ode mnie, ty ryju bez honoru, plułam ci setki razy w ryło, a i tak przychodzisz, gorsza jesteś od dziwki sprzedajnej! To taki świniak portalowy, pluj temu w ryło, a świniak i tak się pcha z ryjem, słów brak na to coś, jedynie przybysz (Wielce Szanowny Pan Sirpions-przyp.aut) potrafi celnie nazwać, niech przyjdzie i znów wyzwie to ryło od ka*”
    Dołożył Poncki:” MartynaM to co piszesz jest obleśnie poza granicą dobrego smaku”
    A co na to „sprzedajna dziwka, świnia w ludzkiej skórze” niejaka Martyna, herbu Świński ryj” Cyt: „Szpilka a ty klasykiem, jak stukilowym piórem... miesiąc ci zajmuje napisanie wiersza, cymbalico! Stara pudernica, w sukienkach z lumpeksu. (Noszona prze Dinę-przyp. aut.)

    Jozef Kemlik słusznie zauważył: Nie przez Sirpions, Anat... Marku. Jego tu nie ma, ale chyba nikt nie zauważył! Nie zauważyli, a chreń z Sirpionsem. Walka dalej trwa zażarta. Potrzebny nam jeszcze ten przybłęda.
    Szpilka: „Na pewno, wielu ludzi z błotem mieszała jako betti, teraz też ten atak to zemsta, ludzie jej tu nienawidzą, a do tej bździągwy nie dociera, że ludziom dokucza, durna jakaś czy niedorozwinięta”

    Nie Szpilka, Martyna ma jakąś sadystyczną radość, dokuczania, znęcania się nad człowiekiem.
    Dostrzegłaś: „Szpilka wczoraj o 20:11MartynaM .
    ŻYĆ BEZ MNIE NIE MOŻESZ? TO JAKAŚ OBSESJA, IDŹ DO PSYCHIATRY!” Obsesja dokuczania i poniżania.
    Zauważyliście, że to nieważne, że ją wyzywają od najgorszych, ważne dla niej, żeby komuś dopiec, zgnoić, zaszczuć. To psychopatka. Do niej nic nie dociera. To nie jej wina. Ma zaburzenia osobowości o charakterze patologicznym. A eunuchy na opowi? Gdy ja Sirpions mruknąłem, wszystkie palanty „małe chujki” pochowali się do mysich dziurek i żaden nie ujął się za Martyną. Pewnie nie cierpią trollicy? Albo są tak tchórzliwi!? Ja Sirpions bym nie odpuścił! Znacie mnie moralne konusy!
    Gdybym w ramach eksperymentu wyzywał ciebie Szpilko, nikt by się wówczas za tobą nie ujął. To dupki, palanty!!! Fakty to potwierdzają. „Eksperymentu” nie dokonam, bo by Martyna się ucieszyła! Wała! A poza tym, bez powodu, nie wyzywam!!! Sic!
    Wracajmy do małpiarni.
    Szpilka do Ciemnej Strony Mocy: -A gdzie byłeś, gdy wyzywał? Ja się nie wtrącałam, bo nie lubię trollicy.”
    No gnojku, teraz jesteś chojrak!? W sumie: żałosne towarzystwo pętaków, srajduchów-grafomanów! Śledzą mnie kundelki i co z tego? Domyślają się, szarpią nogawki - ale to wszystko, na co ich stać.

    Szpilka: Jakoś Cię nie było widać z umoralniającą gadką, gdy przybysz (to o mnie: Sirpions, Anat) wulgarnie kole-gównę wyzywał. W nosie mam takich bohaterów i ich puste gadki. (Słusznie prawisz o bębnach, wypierdkach pachciarskiej kobyły)
    Kemlik nieśmiało odszczeknął: „Dałaś popis, to sobie wyrobiłem zdanie o tobie (Szpilko).
    Memorandum.
    Sucre-pozdrawiam Ciebie, a wy z szacunkiem do niego (wy zasrańcze, gnoje, ścierwa!), bo pan Sirpions może się pogniewać, zmarszczy brew...a wówczas „posrata się” ze strachu. Poniali? PS. Czują łyczki, szaraczki respekt. :-) ...taka ich mać.

    Teraz od siebie. Przyszedłem tu jako Sirpions, napisałem coś tam, nieważne i od razu Martyna M z Lucasenką do mnie z mordą, przysrywaniem. Dalej „huzia na Józia” tyrać, gnębić, poniewierać. Was widocznie to bawiło, nikt się nie ujął, nie przerwał sadystycznych docinek. Tchórze! Śmiecie w mordę jebani! Pochowaliście się kurwy w mysie dziury i cichutko siedzieliście. Tak było! A te dwie szmaty z sadystyczną mową nienawiści, gnębili mnie. Taka prawda. Co chuje, zaprzeczacie? Trzeba było przerwać tę mowę nienawiści. Ale dupki przestraszyli się jakieś rozkraczonej pindy!

    Na wszystko macie ścierwa tylko jedną odpowiedź: To troll! A kto mnie takim uczynił na waszym portalu? I nie trollem-tylko tym, który mówi wam, o was prawdę. Wy kurwy, bez honoru! Wy cwele, można was jebać, jak się chce! Admin/moderator – w porządku gość, nie włazi w wasze szambo, może myśli: „Urwijcie sobie łby kanalie-grafomani. Jebał was pies przygłupy.” A ja Anat napisałem wam prawdę...o was samych. Możecie gnojki snuć: kim jestem? I co wam z tego? Mogę wam podać swój adres i numer telefonu! I co, napiszesz do mnie? Jakieś żale, pierdolamento!? „A ja na to kładę...” Jedyną żałosną obroną, jest pisanie, że jestem trollem. Nie mam i nie miałem innych kont, więc nie trollowałem. Cenię siebie i podpisuję się (na ile admin. mi pozwala! zgodnie z regulaminem). Kiście się dalej i żryjcie między sobą. Mnie zostawcie w spokoju! Nie proszę, a ostrzegam: -Nie zdzierżysz ze mną! Zamiast portalu literackiego, wszedłem w wasz pojebany światek, z przygłupami, grafomanami, wrednymi szmatami. Usłyszałem od was tylko kpinę i mowę nienawiści. Odpłaciłem wam z nawiązką. Wy zaś zetrzecie gówno z waszych zapyziałych mord i dalej będziecie jazgotać. Banda przychlastów, grafomanów z najniższej półki. Dotarło?! Dotrze! Myślicie, że dalej będę bawił się w jakieś „podchody” zmieniania nicku?! Kim wy szmaty jesteście, żeby pan Sirpions się wysilał? Jedno jest pewne. Zgody u was nie było i nie będzie!
    Admin, zanim usuniesz ten mój wpis, poczekaj, niech wszyscy przeczytają, może dotrze do tych zakutych łbów (nota bene - beznadziejnych grafomanów/nie wszyscy/), że są odrażający, chamscy, źli. Z czasem to wszystko sfermentuje, oczyści się, wyklaruje. Odejdą śmiecie, opadną fusy i...zostanie: Towarzystwo Wzajemnej Adoracji. Niczego innego się nie spodziewaj, a nie rozczarujesz się.
    Kilku nudzących się patałachów bawią się w rozszyfrowywanie, jakiś grafoman ze zrytym beretem pisze po niemiecku, włosku, produkują chłoptasie swoje bazgroły i wszyscy oczekują zachwytu, aplauzu. Nie bądźcie śmieszni i żałośni. To szajs! A co do mnie?! Wy poszukiwacze z dupy wzięci. Wejdzie na strony Chicago Polonii. Tam mnie znajdziecie!
    Pogromca grafomanów! Strażnik Prawdy. Yaroon! (ultor, Niklot, Anat)
  • Szpilka dwa lata temu
    Ojej, palnęłam gafę, w ferworze słów się człek czasem zapętli, miało być złośliwie, a wyszło niefortunnie, zresztą nazwałeś mnie starą krową, czyli jesteśmy kwita ?

    Nie mam zamiaru z Tobą wojować, nic mi nie zrobiłeś, a że innym robisz kuku, nic mi do tego, poza tym, największe portalowe wirażki przed Tobą wymiękają, więc ma się rozumieć, że z motyką na słońce się nie porwę.
  • Strażnik dwa lata temu
    Doceniasz to, a to dużo. Nie pozwól jednak (a chyba długo jesteś na tym portalu-nie śledzę:-) żeby żeby jakieś suczki kundle swym ujadaniem (lub milcząca zgodą?!) ciebie zniechęciły. Skop im tyłek. Na tyle to cię stać!
  • Strażnik dwa lata temu
    Dodam z wyszukaną sobie elegancją. Czują kurwy respekt przed panem Strażnikiem. Znajdę kij na ich ryj! Niech no który warknie!?
    PS. Innym nie robię "kuku' po prostu postawiłem diagnozę i sprzeciwu nie widziałem. Wniosek. Trafna ocena.
  • Szpilka dwa lata temu
    Trafna, lej, niech równo puchnie, sam widzisz, że to towarzystwo bez jaj.
    Mnie się nie chce kopać, znudziło mi się, wszystko się z czasem nudzi, człowiek to niesamowicie skomplikowana istota, ciągle mu nowych podniet trzeba ?
  • Noico1 rok temu
    ???????
    ???????
    ???????
    ???????
    ???????
    Gnioty usunęłam. Szpilka.
    Bo ma tfu ... rczość to pomyłka.
  • Noico1 rok temu
    Tu był gniot
    █▀▀ █▄░█ █ █▀█ ▀█▀
    █▄█ █░▀█ █ █▄█ ░█░
  • Szpilka rok temu
    █▄░█ █▀█ █ █▀▀ █▄█ █▄▀   ▀█ █░░ █▀█ █▀▄ ▀█ █ █▀▀ ░░█
    █░▀█ █▄█ █ █▄▄ ░█░ █░█   █▄ █▄▄ █▄█ █▄▀ █▄ █ ██▄ █▄█

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania