...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • MartynaM 02.02.2022
    Pięknie wyrażona tęsknota. 5
  • Nuria 02.02.2022
    Dzięki Martyna.
    Taki los, kiedy ma się partnera autokarów międzynarodowych :)
  • Cicho_sza 02.02.2022
    Doskonale znam tę tęsknotę. Kiedyś zostałam sama na 7 miesięcy, bo mąż wyjechał na misję. Przez dwa miesiące spałam z jego bluzą ? aż w końcu przestała nim pachnieć. Takie babskie schizy!
  • Nuria 02.02.2022
    Zdarzało mi się, kiedy wyjeżdżał na dłużej, spać w Jego podkoszulku:)
  • Rewelacyjny wiersz! Już sam tytuł mnie przyciągnął. Pozdrawiam 5
  • Nuria 02.02.2022
    Dziękuję Marku...gdybyśmy nie byli tymi naczyniami połączonymi, to i rozstania byłyby mniej okrutne.
  • Trzy Cztery 02.02.2022
    Jakie straszne oskarżenie w środkowej:

    czuję się jakbyś wysadził mnie
    na środku drogi i odciął stopy
  • Trzy Cztery 02.02.2022
    Ponieważ dla mnie odcięcie stóp kojarzy się nie tylko z niemożnością chodzenia (pójścia za odjeżdżającym), ale też z krwią, naczyniami krwionośnymi, żyłami, to tytuł nasuwa mi wyobrażenie połączenia się krwi z drogą, z autostradą, i te naczynia połączone to wszystkie szlaki podróżne plus Twój układ krwionośny, wraz z sercem.
    Bardzo to mocne i obrazowe, ale też połączenie się ciała z drogą wygląda makabrycznie.
    Wiem, że trochę odjechałam, ale tak mnie zwyczajnie zniosło.
  • Nuria 03.02.2022
    Trochę Ciebie poniosło w makabrę, ale fakt. Ilekroć docierała jakakolwiek informacja o wypadku autokarów, to ściskało mi się wszystko we wnątrz...aż nie dostałam potwierdzenia, że to nie ten autokar.
    Na szczęście już nie jeździ długich tras..........ale i tak Go widzę raz w miesiącu, bo nie pracuje w kraju.
  • Dekaos Dondi 03.02.2022
    Nurio↔Ładnie napisałaś. Czasami faktycznie łatwiej, gdy proza pod wiatą z poezji schowana ↔to taki skrót myślowy,
    co do naczyń połączonych:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Nuria 03.02.2022
    Dekaos Dondi- jak zawsze, miło Ciebie gościć :)
  • miętus 03.02.2022
    Miłość bije po oczach. Piękna sprawa tak kochać
  • Nuria 04.02.2022
    Dziękuję i pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania