Jeszcze jeden szyderca do tekstu „Odpowiedź na komentarz ‘Grafomanki’...

Pytam szydercę, który figuruje pod ksywką 'SwanSong':

 

Przychodzisz tu, żeby się pośmiać z głupoty?

Ciekawy sobie wymyśliłeś sposób na to, żeby się pośmiać, tylko że z czyjej głupoty ty się śmiejesz?

Wyczytujesz informacje, których tutaj nie ma i szydzisz z tego, co tu nie jest napisane. To jest rzeczywiście głupota, ale głupota, którą ty stwarzasz.

Przedstawiłem wyraźnie jaką rolę odgrywa serce, a ty wyczytujesz w tym, że powiedziałem serce jest niepotrzebne i zachłystujesz się śmiechem.

Wygląda to bardziej na skręt kiszek niż na pracę ludzkiego umysłu.

Jesteś bohaterem na miarę komedii Gogola albo Moliera. Z tą różnicą, że ich bohaterowie są fikcyjni a ty jesteś autentyczny.

 

Oto duet w wykonaniu: Pismo Nosemi i Śpiew Łabędzia

 

Pismo Nosem

(...) Porozmawiaj z lekarzami, chirurgami, kardiologami to ci powiedzą, że serce działa jako instrument pompujący krew. Chyba, że przeczytają ten tekst i wpadną w olśnienie, ale do tej pory będą ofiarami cytującymi kłamstwa jakie im powiedziano. Gdyby myśleli samodzielnie to by się temu przyjrzeli i stwierdzili, że z hydraulicznego punktu widzenia to jest fizyczną niemożliwością, bo gdybyśmy rozpostarli nasze naczynia krwionośne na płaszczyźnie, to by pokryły powierzchnie o rozmiarach stadionu piłki nożnej.

Czy ktoś miałby czelność zadeklarować, że takie serduszko o wielkości naszej piąstki pompuje krew poprzez ten niesłychanie rozległy i skomplikowany rurociąg?

Do tego potrzebna byłaby pompa o rozmiarach dwupiętrowej kamienicy.

Serce pełni role centrum dystrybucji, czyli do których organów krew ma być wysyłana.

Pompowaniem zaś zajmuje się cały nasz organizm - my jesteśmy tym sercem pompującym krew.

Jakiej pomocy może udzielić lekarz mający mylny koncept na temat funkcji organów?

To czego ich głównie uczą to sprzedawać technologię zaklajstrowywania symptomów i pomnażania stanów chorobowych dla zmaksymalizowania zysków.

 

SwanSong wczoraj o 18:41

Ej, fajnie. To nie potrzebujemy serca, bo pompujemy krew całym ciałem. Super!

 

Pismo Nosem wczoraj o 19:05

Mylą ci się pojęcia. Serce jest centralą, która decyduje, gdzie krew jest wysyłana.

Przeczytaj uważnie co napisałem.

 

SwanSong wczoraj o 19:31

Wolę nie, wystarczy mi głupot na jeden dzień.

 

Pismo Nosem 3 godz. Temu

Przyciągają cię tu głupoty? To wzruszające.

 

SwanSong 2 godz. temu

Takie jak twoje. Można się pośmiać.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Conie 2 miesiące temu
    To zwykły idiota, ruski troll, z nim się nie dyskutuje, tylko ignoruje.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Debil
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Conie
    Delikwent jest cennym eksponatem, bo demonstruje wiwisekcje ludzkiej świadomości polegającej na tym, że ludzie nie widza tego na co patrzą, ale to co im powiedziano, że widza albo to, co sami sobie powiedzieli... cokolwiek tylko, żeby nie to co jest przed nimi, chyba że to im pokażą w telewizji.
    Ten model obejmuje rzeczywistość w jakiej działa 98% umysłów ludzkich.
    Zwierzęta nie cierpią na tego rodzaju zaburzania.
    Biorąc pod uwagę, że demokracja ma reprezentować głosy większości mamy do czynienia na co dzień z czymś... nie ma na to określenia.
  • Conie 2 miesiące temu
    Pismo Nosem wchodzenie w interakcję z głupkiem mija się z celem. Jego i podobnych najbardziej rozwściecza to, gdy są ignorowani. Z idiotą się nie dyskutuje.
  • mamycię 2 miesiące temu
    Conie Debil
  • Bettina 2 miesiące temu
    Conie
    Gra I buczy.
  • Conie 2 miesiące temu
    Bettina z jednokomórkowcami z peło i kało się nie gada.
  • Bettina 2 miesiące temu
    Conie
    Ty!
  • Conie 2 miesiące temu
    Bettina a Ty, godosz?
  • Bettina 2 miesiące temu
    Conie
    Rozwiązał
  • Bettina 2 miesiące temu
    A o co chodzi?
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem
    Obawiam się kolego, że tu jednak się mylis.
    Conie vel Bogumił to zwykła suka.
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki
    Czy do mnie to kierujesz? Jeżeli tak, to czy możesz sprecyzować, co to z pomyłka?
    A propos Poncki to jak to szło?
    "I rzyszedl Jozio i przuniosl poncki.
    Całuję rącki, całuje rącki."
  • Pismo Nosem 2 miesiące temu
    Poncki
    Czy do mnie to kierujesz? Jeżeli tak, to czy możesz sprecyzować, co to z pomyłka?
    A propos Poncki to jak to szło?
    "I przyszedł Józio i przyniósł poncki.
    Całuję rącki, całuje rącki."
  • Bettina 2 miesiące temu
    Xd
  • Poncki 2 miesiące temu
    Pismo Nosem
    Poinformowałem Cię kim jest Conie w kontekście zachowań zwierzęcych. Tak kierowałem tą informacje do Ciebie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania