Jeszcze jedna szczepionka! Tym razem na nieśmiertelność

- Słuchajcie, słuchajcie i pomyślicie sami! Teraz trwają pracę nad jeszcze jedną szczepionką. Właściwie to nie będzie szczepionka, tylko podobnie jak ta obecna covidowa, będzie to preparat z aktywnymi cząstkami genetycznymi. Tym razem będzie to jeszcze bardziej ingerować w ludzkie DNA i zmieni gen odpowiedzialny za starzenie się ludzi. Taką szczepionkę trzeba będzie przyjmować wiele razy, aż się ten gen wyprostuje i przestanie postarzać ludzi. Tak, teraz się będziecie śmiać do rozpuku. Znamy takie reakcje. Jak ktoś kiedyś opowiadał o lotach kosmicznych, to go chcieli zamknąć w domu wariatów - to nie wymyślone na poczekaniu moje słowa, lecz to, co dziś usłyszałem na targowisku warzywnym. Nawet ktoś się zapytał, ile będzie kosztować taka szczepionka na nieśmiertelność, biedak chce żyć wiecznie! Widocznie dobrze się mu powodzi, albo to jakiś polityk?

 

Postscriptum

Nie piszecie w komentarzach, że to głupi tekst, bo on jest głupi, to jasne. Jedno chcę podkreślić, że to słowa usłyszane na targowisku warzywnym, a tam wiele się dzieje.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • pansowa 16.01.2021
    A gdzie tu śmieszność?
  • pansowa 16.01.2021
    No i skoro tak ci na blogu piszą, to może faktycznie piszesz głupie teksty?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania