.

.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • wolfie 30.10.2015
    Krótki, ale bardzo ciekawy prolog. Przez to, jak poprowadziłaś narrację, miałam wrażenie, że stoję tuż obok bohaterki. Soskonale potrafiłam wczuć się w jej sytuację. Zostawiam 4 na dobry początek :)
  • phototka 30.10.2015
    Dziękuję!
  • Rasia 05.11.2015
    1. "światła,poczułabym" - spacja zbłądziła ;)
    2. "łopatki ocieram" - To nie błąd, ale brzmi dosyć niezgrabnie. Zamienilabym na "ocierają", bo to one robią ;)
    3. "pokazać jak bardzo się boję." - Przecinek przed "jak"
    4. "kurczą się przytłaczając mnie" - A tutaj po "się"
    5. "znów kurcze się" - Kurczę* i trochę za często uzywasz tego wyrażenia ;)
    Bardzo ciekawy prolog. Spodobał mi się i z chęcią przeczytam kolejne części :) Masz bardzo dobry styl. Naprawdę mi odpowiada i wygodnie się czyta. Błędy też nie były jakiejś wielkiej wagi, więc zostawię 5 :) Powodzenia z dalszym pisaniem i pozdrawiam.
  • KarolaKorman 06.11.2015
    ,,Stoję w ciemnym, przesiąkniętym wilgocią pokoju już dobre kilka minut. '' i ,,Stopy są przemarznięte i mokre od kałuży, w którą weszłam przypadkiem wczorajszego wieczoru, '' - te dwa zdania nijak mi do siebie nie pasują. Jest tam od kilku minut, a stopy przemoczyła wczoraj - dziwne, ale może czegoś nie zrozumiałam.
    Tekst mnie zaciekawił, dam 4 :)
    I witam ponownie :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania