Jeszcze raz zapraszamy do wspólnej zabawy ze słowem!

Witamy wszystkich i zapraszamy do kolejnej Bitwy na Prozę. Tym razem inicjatorką fabuły jest pasja, zwyciężczyni poprzedniej edycji.

Poszukiwaczka samej siebie pragnie poznać innych poszukiwaczy słowa i zaprasza do zaginionej krainy i do poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Czy żyjesz i oddychasz dobrami materialnymi?

 

Tematy to:

- ZAGINIONA ATLANTYDA

- MATERIALISTA

Atlantyda - zagadkowy ląd szukany przez wielu badaczy i naukowców z całego świata. Co łączy kapitana Nemo, MacGyvera, Larę Croft i Indianę Jonesa? Wszyscy oni, podobnie jak setki innych fikcyjnych bohaterów, poszukiwali Atlantydy. Poszukajmy i my drodzy Opowijczycy.

Materializm - kierunek w filozofii głoszący, że jedynym istniejącym bytem jest materia. Materialista to człowiek oceniający wszystko z punktu widzenia własnych korzyści.

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone… a więc rozpoczynamy Bitwę.

 

Do dzieła Szanowni Opowijczycy! Piszemy do 31 maja /poniedziałek/ północ

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji w następnej Bitwie. Liczymy na Was kochani - pasja i Literkowa

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników?

Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • kigja 19.05.2021
    To nie są łatwe tematy.

    Atlantydę można potraktować metaforycznie.
    Nieodnaleziona miłość...

    A materializm? Cóż, kiedy człowiek nie znajduje oparcia w ludziach, szuka ukojenia w rzeczach.

    Do pracy opowijczycy!
    ?
  • Artbook 05.06.2021
    ✔ Pochwała za piękną pracę i zaangażowanie Pomysłodawców oraz Uczestników konkursu - Literkowa Bitwa na Prozę!
  • Bardzo dziękujemy i zapraszamy do zabawy
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania