jeszcze za zimno na sny

znowu mówisz o miłości

jakby nie skończyły się dni

 

do nowego jutra

tak dużo mostów i ludzi

wyminąć albo dogonić czy choćby

bezpiecznie przejść

 

a ja uciekam nawet od własnego cienia

który nie wiadomo dlaczego

rzuca ci się w ramiona

jakby kochał

.

 

za oknem trochę słońca

tak bardzo chciałabym

je poczuć

jednak szkło sypie się i rani

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (105)

  • Narrator 20.10.2020
    Uciekasz od swojego cienia, który rzuca mu się w ramiona. Mocne i oryginalne. Jaka szkoda, że ten portal ma mały zasięg i tylko wąskie grono ludzi może przeczytać tak wspaniały wiersz.
  • laura123 20.10.2020
    Nie, nie możesz tak pisać. Mnie krytyka mobilizuje, z pochwałą słabo sobie radzę.
    Oczywiście dziękuję, ale czuję się zażenowania.
  • łoizok 20.10.2020
    "jakby kochał tatuaże" nie za bardzo ogarniam o co chodzi w tym fragmencie, za to tytuł mega mi się podoba :)
  • laura123 20.10.2020
    Koziołku chodzi o blizny, wzór na skorze, ktory juz kiedyś został napisany.

    Dziękuję za komentarz.
  • Dekaos Dondi 20.10.2020
    Ładny wiersz, ale koniec bym napisał inaczej→zdaniem mym:)
    ''za oknem trochę słońca
    tak bardzo chciałabym poczuć
    jednak rozbite szkło →bo człek też bywa rozbity...
    kaleczy ślady moich stóp→czasami przeszłość bardziej rani, niż teraz
    Pozdrawiam:)
  • laura123 20.10.2020
    Dziękuję, DD podsunąłes mi pewien pomysł.

    Pozdrawiam.
  • Ocalić Myśl 20.10.2020
    Lubię. Piękny wiersz. Chciałabym umieć tak pisać. :)
  • laura123 20.10.2020
    Nie przesadzaj, tak każdy może pisać, jeśli zechce. Ale cieszę się, że się podoba.
  • Morus 20.10.2020
    Przyłączam się do komentarza przedpiśczyni, też bym chciał umieć tak pisać. Pozdrawiam.
  • laura123 20.10.2020
    Morus, przecież piszesz.
    Pozdrawiam.
  • Szpilka 24.10.2020
    "a ja uciekam nawet od własnego cienia
    który nie wiadomo dlaczego
    rzuca ci się w ramiona
    jakby kochał"

    Uciec od własnego cienia, który rzuca się w ramiona jakiegoś faceta, jakby kochał?

    Ale to strasznie głupie, no jak cień może kochać? A może to nie cień, może to schizoidalne ja podmiotu lirycznego. No tak, szajba autorki nawet w wierszach się ujawnia ?
  • laura123 24.10.2020
    Zglaszam Ciebie do Admina. Krytykę rozumiem, chamstwa nie.
    Takie insynuacje stosuj na koleżankach, jeśli Ci na to pozwolą.
    Są jakieś granice. Po utworze mozesz sobie jeździć do woli, po autorze nie masz prawa.
  • Szpilka 24.10.2020
    To zgłoś jeszcze swojego kolesia Jaremę vel Jamazura i jego rzyg pt. Szpilka, skoro jesteś taka praworządna.

    Oczywiście, że uważam, że masz szajbę, takie moje prawo, bo nikt normalny się tak nie zachowuje, napadłaś na mnie kilka razy bez powodu, dowody są.
  • Szpilka 24.10.2020
    A tu Twoje aprobata rzygu Jaremy:

    laura123 2 dni temu
    A mnie się podoba... satyrka w punkt.

    A tu ten rzyg:

    Szpilka....

    Czy to wyszło szydło z worka?

    czy dziś Szpilka ma humorka?

    musisz tylko wiersz napisać

    i przed Szpilką się popisać

    tylko czy sobie poradzisz?

    może, Szpilka ci doradzi?

    jej krytyka oraz znawstwo

    czasem bardziej też cwaniactwo

    oraz język bardzo ostry

    chociaż często dość żałosny

    jadowitym jadem kąsa,

    no bo Szpilka wciąż się dąsa

    jak to z egoizmem bywa

    Szpilka właśnie jest fałszywa.

    Jamazur

    https://www.opowi.pl/szpilka-a63736/

    Aha, mam kopię, gdy przyjdzie mu do głowy usunąć jak na Orgu.
  • laura123 24.10.2020
    Mania wielkości Ciebie przerosła. Tylko mnie to w ogóle nie obchodzi.
    Proszę nie zaśmiecać mi watku jakimiś gorzkimi zalami.
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Chce ci się z tą bandą gadać?
  • laura123 24.10.2020
    Puchacz zabierz Szpilke na swoje podwórko i tam się bawcie.
  • Szpilka 24.10.2020
    Puchacz

    No właśnie szkoda czasu na boksowanie z trollami, awantury to ich życie.
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka nie bądź bezczelna i nie przypisuj mi autorstwa wiersza satyry przeze mnie nie napisanej.
  • laura123 24.10.2020
    Lata jak zaczadzona, wypisuje jakieś idiotyzmy, ktore nikogo nie obchodzą, na końcu stwierdza, że inni się awanturuja.

    Komedia, Kiedy złość rozum odbierze. ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Lepiej ludziom publicznie życiorysy pisać.
    To jest dopiero klasa.
  • Szpilka 24.10.2020
    laura123

    Przecież to ty się żaliłaś, co nie i straszyłaś donosem, znowu ci się w tej ciasnej głowinie coś pochrzaniło?
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema
    Gdzie jest to genialne dzieło oszołomie?
  • Jarema 24.10.2020
    Puchacz w ogólnopolskim dzienniku.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Tjaaaaaaaaaaaa, mam wysłać?
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    No pytam, mam wysłać wszystkie obeligi z Twoich kont? Jeśli admin tu nie zareaguje, to można gdzie indziej spróbować i w końcu ktoś łeb hydrze ukręci!
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema Gdzie i w jakim oszołomie?
  • Szpilka 24.10.2020
    *obelgi
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka po pierwsze według ciebie kim to ja już nie byłem. Kłamiesz jak najęta.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Nie mam potrzeby kłamać, bo tylko Ty mnie tu atakujesz i obrażasz, tylko za to, że mam inne poglądy niż Ty, wnioski nasuwają się same.
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema Łapaj złodzieja! :)
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka nie jestem autorem tego wiersza. A o twoim zachowaniu pisało wiele osób.
  • Jarema 24.10.2020
    Ale się z nim zgadzam.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Uważasz, że admin nie dojdzie, kto ile kont ma na portalu? Można porównać pisanie i monolog, gdy sam ze sobą gwarzyłeś
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Nikt nie pisał o moim zachowaniu, tylko Ty w przebraniu. Nikogo nie atakuję, tylko się bronię, prześledź.
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka nie wiem dlaczego nazywasz całkiem niezłą satyrę JanaMazura rzygami? Czy tylko dlatego, że o Tobie prawdę napisał. Już ci Laura napisała, zacytują, że zlatujesz się żeby robić smrodek, dołączasz do ludzi obrażających wielu autorów na tym portalu, a później udajesz niewinnie skrzywdzoną. Jeszcze te Twoje insynuacje odnośnie cudzych osobowości wskazują na skłonności patologiczne.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Jaka to satyra? Taka jak na Orgu? Na Dekaosa też tam rzyg zamieściłeś i się nie wypieraj, bo dostałeś za to bana.
  • kigja 24.10.2020
    Nad tym ostatnio myślałam.
    Za co Bogumił dostał bana na orgu?
    Czyli za to.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Aha, nie przychodź pod moje wiersze pod żadnym przebraniem i nie odzywaj się do mnie, zwyczajnie przegiąłeś pałę, inaczej oskarżę cię o nękanie. Dość tego!
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka, ty masz jakieś urojenia. Więc proszę zajmij się sobą i przestań atakować innych użytkowników;)))
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema Oszołomie, daj nam w końcu namiar na to twoje dzieło w prasie ogólnopolskiej i oceniającej walory literackie.
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    Za rzygi na Dekaosa i na mnie, myślał, że tam można trollować jak tutaj.
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Nie można. Ostatnio poleciał lich_o.
    Mateusz jest bezwzględny.
    ?
  • Jarema 24.10.2020
    Puchacz tobie to mogę dać namiar na bauera ze szparagami, możesz skorzystać, jak będziesz wytrwały to przytulisz parę eurocentów.
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema Ty tchórzu i mitomanie.
    Jesteś psychol.
  • Jarema 24.10.2020
    Ty z tymi rzygami masz chyba jakiś problem Szpilka;) Nie napisałaś ostatnio ani jednego posta bez tego obrzydliwego słowa. A pamiętasz, przypadkowo rzuciłem okiem jakie wulgarne, paskudne komentarze pisałaś rano do Tomka. Mewki w Sopocie takie słownictwa nie mają jakiego ty używasz na portalu literackim.
  • kigja 24.10.2020
    Mewki w Sopocie?
    Znasz półświatek młodocianych prostytutek?
    Masz coś z czajnikiem.
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema No dawaj to patriotyczne dzieło z ogólnopolskiej prasy :)))
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    A odp...ol się do Laury, kto napisał, pokazać? To jest slang, trollu, poczytaj psora Miodka.
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka te twoje ordynarne odzywki do Tomka nawet jak na Ciebie, były wyjątkowo wulgarne. Czyżbyś zapomniała? W głowie mi się nie mieści, żeby takie ohydztwa pisała kobieta, i w dodatku, żeby na takie coś nikt tutaj nie zareagował, w dodatku gdy na portalu są małoletni. To dramat, co robisz. Zapanuj nad swoim językiem, którym zwracasz się do innych.
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema Dawaj link oszołomie.
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    On slangu nie rozróżnia, slang nie jest wulgaryzmem, to zastępnik wulgarnego słowa, poza tym Targówek wulgarne koszmarki produkuje i wg trolla kicusia to jest OK ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Go to zwyczajny dureń, oszust i mitoman.
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka jesteś wulgarna i jeszcze nie masz świadomości tego co robisz, paradne.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Taki wulgarny typ jak Targówek, piszący kretyńskie pseudopowiadanka nie zasługuje na nic innego.

    Ciemna maso, slang to nie wulgaryzmy, doucz się!
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    A ty jesteś bezczelnym trollem i przebierańcem, ale wiesz jak jest - nosił wilk razy kilka, ponieśli wilka ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Jarema GDZIE LINK, ABYŚMY PADLI POD WRAŻENIEM???!!!
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    Kiedyś taki nie był, coś się musiało zmienić ?
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Aha, Targówek to twój koleś, co nie? Pasujecie do siebie, ty troll, on literackie beztalencie ?
  • Szpilka 24.10.2020
    Puchacz

    Niestety ?
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Nie wiem i mam to w nosie.
    Nie będę marnowała czasu na... niezrównoważonych?
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Nie szkoda ci czasu?
    Jest sobotni wieczór...
  • Jarema 24.10.2020
    Szpilka obojętnie kto tu jest kim dla kogo, w sumie to g. Cię to powinno obchodzić, nie masz prawa wszczynać tu personalnych wojen, a tym bardziej wulgarnie obrażać ludzi stekiem obrzydliwych bluźnierstw. A tak zwróciłaś się do jednego z użytkowników.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    No nic się nie mieści, bo berecik moherowy uciska, zdejmij! Te, miglanc, przebieranie się wyzywanie kobiet, w ciasnej głowie się mieści?
  • Jarema 24.10.2020
    Na tym kończę, a jak jeszcze kiedykolwiek pojawi się od kogokolwiek obrażający wpis będę to zgłaszał do admina. Zajmij się komentowaniem wierszy i pisaniem a nie robieniem awantur. Do niewidzenia.
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Nie poda bo nie ma.
    To psychol.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Hahahahahaha, bo tylko ty masz prawo, co nie? Przebierać się i wyzywać?

    To iĆ zakapować, kapusiu, tak jak kapujesz na Puchacza, a nie zapomnij o własnym p...ol się, tak do Laury napisałeś.
  • Szpilka 24.10.2020
    Jarema

    Przecież cały czas kapujesz, a spróbuj mnie jeszcze raz zaatakować, to nie tylko do admina zgłoszę.
  • Szpilka 24.10.2020
    Puchacz

    No, a jaki zajadły! Trolluje tu, ludzi obraża i jeszcze się rzuca!
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    Do następnego razu, też sobie obiecuje, że nie dam się wciągnąć ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Taka natura oszołoma.
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Nie oddawaj za darmo swojego czasu na byleco.
    Czas, to jedyna wspólna waluta, jaką dysponuje ludzkość.

    Pa!
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    Oj, prawda! Tyle czasu zmarnowałam, czas na zmiany, ciao i udanego wieczoru ?
  • Puchacz 24.10.2020
    Powiedziała nie ruszająca autorów :)))
  • kigja 24.10.2020
    W wolnym czasie poszukam twoich omentarzy na temat innych autorów.

    Szpilka na pewno ich nie czytała, to niech pozna cię od podszewki.
  • laura123 24.10.2020
    Jacy wy jesteście podli. Brak słów.
  • kigja 24.10.2020
    Skądże!
    Próbujemy tylko być T O B Ą.
  • laura123 24.10.2020
    A kogo ja obrażam?
  • laura123 24.10.2020
    Jak się za mnie wzięli. Jak się zgrali. I w każdym komentarzu atak...
    W kupie siła... bohaterzy?
  • kigja 24.10.2020
    Teraz próbujesz być w miarę grzeczna.
    Ale nie zawsze taka byłaś.
    Nie pamiętasz siebir sprzed BANA?
    Wymazałaś swoje zachowanie z twardego dysku?
    W internetach nic nie ginie?
  • laura123 24.10.2020
    Co mnie obchodzi kiedyś. Jestem tu jako Laura i nikogo nie obrazam, więc... won!
  • kigja 24.10.2020
    Ojej!
    Znowu jesteś niegrzeczna?
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka znowu na prowadzeniu?
  • kigja 24.10.2020
    Jarema to Jamazur?
    A ja mu same piątki dawałam?
  • Puchacz 24.10.2020
    Za badziewie? :)
  • kigja 24.10.2020
    Nie mogę się powstrzymać?
  • Tjeri 24.10.2020
    Moim zdaniem nie. To osobna postać.
  • Puchacz 24.10.2020
    Tjeri Kolejny nawiedzony i] bez odrobiny samokrytycyzmu?
  • Szpilka 24.10.2020
    Tjeri

    Porównaj wiersze Jaremy i Jamazura i wicusia, analogie widać jak na dłoni ?

    Poza tym to jego stary numer z pisaniem rzygów.
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Coś jest na rzeczy.
  • Tjeri 24.10.2020
    Szpilka wiedzieć na pewno nie mogę, natomiast mam takie przekonanie, że to inne osoby.
  • Szpilka 24.10.2020
    Puchacz

    No ja poznaję to pisanie, bo kiedyś próbowałam służyć mu radą, niby przyjmował do wiadomości, a potem cyk i atak. Podobnie z dyskusją na tematy religijne, zaraz prowokacja i personalny atak.
  • Szpilka 24.10.2020
    Tjeri

    Też pewności nie mam, jeśli nie on, to ktoś w porozumieniu z nim.
  • Puchacz 24.10.2020
    Szpilka Tjeri, mentalnie są faktycznie identyczne
    Poziomem literackim też.
  • Tjeri 24.10.2020
    Puchacz mentalnie to Jamazur nie udzielił się w żadnej pyskówce. Owszem, źle znosi krytykę, ale to wszystko.
  • Puchacz 24.10.2020
    Tjeri U siebie się udziela.
    A co potrafią mistrzowie trolowania.
  • Puchacz 24.10.2020
    To oszołom - multikontowiec
  • kigja 24.10.2020
    Nie wiedziałam!
    Nie podejrzewam każdego użytkownika o najgorsze zło.
    :-/
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja, jego poznać po pisaniu, nic się nie rozwija ? Jak rymy ciut lepsze, to treść banalna, jak treść ciut lepsza, to rymy częstochowskie i tak na zmianę.
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Nie wchodzę na opowi, żeby niuchać teksty Jaremy.
    Idź na Zacisze, tak wiele osób pisze podobnie.

    Nie chcę być zniewolona głupimi podejrzeniami. Wolę czas tutaj eykorzystać na kreatywność i uśmiech, a nie ciągłe filowanie, kto jest za nickiem.

    Nie jestem genialna.
    Dawno już się z tym pogodziłam.
  • kigja 24.10.2020
    tam***
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja

    Ja też nie jestem genialna ? Nigdy nie byłam na Zaciszu, ale słyszałam, że tam się tylko chwali.

    Kigja, też mnie nie interesuje, kto ile ma kont itd., dopóki nie zaczyna mnie atakować z któregoś.
  • kigja 24.10.2020
    Szpilka

    Jedynie na czym mi zależy będąc na opowi, to pisanie.
    Zbyt wiele czasu straciłam na przepychanki. I obiecałam sobie Nigdy więcej. Jaki to ma sens? To jest tylko utrata siebie. Nie chcę w ten spędzać wolnego czasu na czymś, co mnie nie ubogaca. Jakkolwiek.
    Piszesz wielogodzinne komentarze, tracąc czas, energię, venę i masz świadomość nieodwracalności.
    Pierdolę, ale nie chcę tak spędzać czssu.

    Więc jeśli przyjdzie kolejny nick i będzie miał piątki, to po prostu mi to wybaczcie.
  • Szpilka 24.10.2020
    Kigja, masz rację, to do niczego nie prowadzi, trollom się tylko przyjemność sprawia, załączam ignora ?

    Mnie nie przeszkadza piątkowanie gniotów, piątkuj ?
  • laura123 24.10.2020
    Ale cyrk. I ile zwierzątek... małpy dominują. ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania