Średnia ocena: 4.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Margerita 03.04.2017
    pięć
  • athame 04.04.2017
    Dzięki :)
  • athame 04.04.2017
    Dziekuję :) <3
  • Kreda 03.04.2017
    I dopiero się posypało. Zauważyłam kilka literowek, ale to drobiazgi. A i to gaszenie muzyki, nie wiem może tak się mówi gdzieś tam u ciebie w twoich stronach ale jakoś dziwnie brzmi... przyciszenie lub wyłączenie chyba jest bardziej odpowiednie. Aha i jeszcze taka mala... jesli mówimy o istnieniu, zimno nie istnieje, tak samo ciemność lub zlo. Wiem co miałeś na myśli, ale taki szczegół mały, jestem czepialska. Zimno jest odczuwalne ale nie ma źródła własnego, jest napędzane brakiem energi przeciwnej.
    Ogólnie rozdział mi się podoba. Zaciekawiłeś mnie tą Sandrą. Chętnie przeczytam kolejny. Pozdrawiam.
  • Kreda 03.04.2017
    I dopiero się posypało. Zauważyłam kilka literowek, ale to drobiazgi. A i to gaszenie muzyki, nie wiem może tak się mówi gdzieś tam u ciebie w twoich stronach ale jakoś dziwnie brzmi... przyciszenie lub wyłączenie chyba jest bardziej odpowiednie. Aha i jeszcze taka mala... jesli mówimy o istnieniu, zimno nie istnieje, tak samo ciemność lub zlo. Wiem co miałeś na myśli, ale taki szczegół mały, jestem czepialska. Zimno jest odczuwalne ale nie ma źródła własnego, jest napędzane brakiem energi przeciwnej.
    Ogólnie rozdział mi się podoba. Zaciekawiłeś mnie tą Sandrą. Chętnie przeczytam kolejny. Pozdrawiam.
  • Kreda 03.04.2017
    Aha i nie ode mnie te złe oceny... Ktoś chyba chciał ci dogryźć, dziecinada. Ciekawe czy chociaż czytali.
  • athame 04.04.2017
    Dzięki.:)
  • AndreaR 03.04.2017
    5 Czekam na ciąg dalszy.;)
  • athame 04.04.2017
    Dziękuję . Jestem na 125 str ogródka :) Pa.
  • Anonim 04.04.2017
    przeczytałam, i boję się, co będzie dalej;
  • athame 04.04.2017
    To nie czytaj albo zapal świeczki, weź literek wody święconej i drugi ognistej. :)
  • Anonim 04.04.2017
    a myślałam, że jesteś świętszy od papieża, czuję się oszukana.
    jesteś świetnym aktorem, athame, mam nadzieję, że nie jesteś poszukiwany listem gończym,
    i nie przetrzymujesz w piwnicy kilku nastolatek.
    graj dalej rolę świętego.
    kocham internety bardziej niż balety xD
  • athame 04.04.2017
    chrum Franciszek porównał bojowników isis do uczniów Chrystusa .To chyba jestem bardziej święty.Nie mam piwnicy.A w czym cie oszukałem? To jest fikcja, a na końcu się dowiesz, że oparta na świętej księdze vedyjskiej. pozdrawiam.
  • Anonim 04.04.2017
    trzy słowa na początku zdania, czy Franciszek napisałby do swoich owieczek, to się nie módl?
    to nie przychodź do kościoła? to nie pytaj, nie rozmawiaj, to...
    byłbyś złym menadżerem, odganiałbyś klientów, zamiast ich zachęcać do kupowania.
    na drugi raz zastanów się, co odpowiadasz swoim czytelnikom.
    nie, nie jesteś święty, tylko kreujesz się na świętego.
    amen
  • athame 04.04.2017
    Przeczytaj swoj poprzedni komentarz. To ty napisalas ze myslalas, ze ja jestem swietszy od papieza. Nie przekrecaj.Swiety jest tylko Bog i ten kogo On tak nazwie.A ze papiez wyswieci tysiac osob na swietych to jego( papieza) sprawa. Kosciol katolikiem ma na rekach krew 60 milionow ludzi.Zameczonych w okrotny sposob. Nawet nie porownuj mnie do tej zgrai.Nie mam nic do katolikow To sa tacy sami ludzie jak inni.A co do systemu pozostaw sad Jezusowi.Tak bedzie lepiej..Czytasz moje opowiadania to dawaj komentarze do opowiadan.Ten portal do tego sluzy.Jezeli ci sie nie podobaja moje opowiadania to nie czytaj.Proste jak promien slonca.Dziekuje i pozdrawiam.
  • Anonim 05.04.2017
    athame: Czytasz moje opowiadania to dawaj komentarze do opowiadan.Ten portal do tego sluzy.Jezeli ci sie nie podobaja moje opowiadania to nie czytaj.Proste jak promien slonca
  • Anonim 05.04.2017
    dziwne, że osoba poruszająca się biegle w biblii, i twierdząca, że KOCHA LUDZI, WSZYSTKICH, WROGÓW TAKŻE,
    jest tak strasznie agresywna.
    co tobą kieruje, żeby w ten sposób napisać? bo doprawdy nie znajduję słów, na twoją dwulicowość, ale jestem szczęśliwa,
    że odkrywasz swoją prawdziwą twarz.
  • Anonim 05.04.2017
    ile masz twarzy?
  • Anonim 05.04.2017
    chyba sam się gubisz, prawda?
  • ówczesny 05.04.2017
    A imię jego 40 i 4
  • athame 05.04.2017
    Prosze cię. Ja nie mam czasu na takie dyskusje. Pozdrawiam.
  • betti 05.04.2017
    Od kiedy to, athame nie ma czasu na dyskusje, maili nie rozdaje, nie prosi, żeby do niego pisać... zmienia się w oczach. Ot dziwy, jak w Dziadach.
  • Neurotyk 05.04.2017
    Jakiś dziwny Betti. Pa mowi i serduszka wysyla 30 letni pryk
  • betti 05.04.2017
    Neurotyk myślę, że ma dużo więcej niż 30- tkę, może dwa razy tyle.
  • Fanriel 06.04.2017
    Interesujące opowiadanie. Moim zdaniem lepsze niż poprzednie, które czytałam. Od pierwszej części 5. Pozdrawiam!
  • athame 07.04.2017
    Zupełnie się z tobą zgadzam. Trochę zaczepnie napisane,ale wszystko powoli się wyjaśni. Dziekuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania