Jnw (Ja nie wiem), Evangelion referencja idzie brrrr

Życie i śmierć są dobre, bo wszystko może się narodzić i wszystko musi zginąć.

Nie-perfekcyjność wyostrzająca perfekcję jest dobra, bowiem wszystko nie może być takie samo.

Wszystko jest dobre na świecie i tylko człowiek tworzy problemy.

Każdy musi jeść, każdy musi przetrwać, więc każdy chce mieć więcej, aby żyć więcej.

Ludzki punkt widzenia nie jest dobry, bo jest zbudowany z problemów.

Nieludzki punkt widzenia jest dobry, ponieważ uwzględnia jedynie elementarne zasady, które są dobre.

Niezmącony ludzkimi problemami wzrok ujrzy tylko dobro i to jest dobre.

Czy to choroby, czy to wojny, wszystko jest dobre.

Choroby to przecież nie-perfekcjonizm, a wojny to przecież śmierć.

Wymyślisz problem, wszystko trafia szlag.

Ale Bóg jest w swym niebie, więc wszystko jest dobrze ze światem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Pan Buczybór 26.09.2020
    Kurde, czemu zmieniłeś tytuł? Poprzedni był świetny...
    A tak poza tytułem - całkiem solidny tekst. No, może bardziej proza poetycka, ale nie to jest tutaj ważne.
  • Szigo 27.09.2020
    Mogę przywrócić stary, z wielką chęcią
  • Szigo 27.09.2020
    Nie proza poetycka, a taki mood trwający 5 minut. Przypomniałem w losowym momencie cytat z ostatniej linijki tego tekstu, poszukałem z czego on w ogóle jest, no i ktoś zastanawiał się pod tekstem oryginalnego autora o ludzkich problemach, więc dodałem dwa do dwóch i wyszło mi pięć.Bardziej za tę piątkę pasują "fakty i logika", ale dopóki nie zdam studiów moja logika nie ma znaczenia. Liczy się tylko logika wyższych istot. Zresztą. Tak zawsze było. Strzał z pistoletu.
  • Kocwiaczek 26.09.2020
    Ciekawy tekst. Taki trochę filozoficzny. Powtórka "dobre" jest zamierzona, więc nie będę się czepiać. A jak brzmiał poprzedni tytuł?
  • Szigo 27.09.2020
    "Jnw (Ja nie wiem), Evangelion referencja idzie brrrr"
    Właśnie go przywracam, bo mam teraz odpowiedni mood

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania