.

.

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Freya 05.11.2018
    Dostrzegam wyrazisty wpływ Okropa, albo takie mam sugestywne oczekiwania po zobaczeniu jego ksywy przy tytule - jednak raczej to pierwsze, bo zaiwania bardzo specyficzną okropnością :) Zdominował cię chyba absolutnie, ale myślę w tym przypadku jest to pozytywne. Nie wiadomo kogo bardziej chwalić, więc musicie się podzielić moim uznaniem po połowie.
    To jednak niezły pomysł z taką współpracą, oczywiście pod warunkiem, że oboje autorów ma możliwość zaprezentowania swojego wkładu i wzajemnego podnoszenia swych kwalifikacji.
    Z tego co pamiętam, to nawet bardzo znani pisarze wchodzą w takie komitywy...
    No... wporzo zabawa z tego wynikła i widać również fajny efekt na piśmie :) Pozdro dla obojga.
  • jolka_ka 05.11.2018
    Hej. W zamyśle dobrałam się tu na zasadzie kontrastu; u mnie większość tekstów to jednak opisy, jakieś metafory, zawsze powciskam, przemycę poezję. Czy zdominował? Nie. Tekst pisany jest mniej więcej po równo, ale na pewno w nieco obcym mi stylu :D Dzięki Freya:)
  • Okropny 05.11.2018
    Freya: Jolka zrzuciła na mnie ciężkie brzemię wymyślenia początkowego stadium, a potem sama dorzucila mięśniaka, blondynkę, buteleczki, tatuaże, aparat, konia (?), ordynarną scenę seksu... Zabrała całe moje inspiracje, martwe konie, płonące mięso, surrealizm, seks międzygatunkowy i przemoc, a zostawiła... To. I kazała pisać dalej ;-) Ja lekko tylko dopomogłem w zorganizowaniu detali, nadaniu tonu, tu coś, tam coś. Jolka odjebała większość pracy nad tekstem i to widać. Moje są tylko punkciki, które Jolka musiała i tak przepolerować.
  • Freya 05.11.2018
    Eech sromniacha z ciebie jak zwykle... oby tak dalej :)
  • jolka_ka 05.11.2018
    Okropny Dobra, dobra. Było 50/50. Twój styl się przebija, nie zamydlisz oczu nikomu ;D
  • Okropny 05.11.2018
    jolka_ka PUNKCIKI
  • Canulas 05.11.2018
    Pochwalony.
    Również wyczuwał przewagę męskiego przedstawiciela tego duetu, ale jednak łagodnie wytonowaną przez żeńskie 50% Takie Scrubs, tylko zamiast humoru cyniczne spojrzenie na świat. Nic nie zgrzytało. Nie potrzafię wyczuć, kto pisał jaki kawałek. Dosłownie jakbyście się znali niczym łyse konie.
    Zostawiam pięć.
    Pozdro.
  • jolka_ka 05.11.2018
    W gruncie rzeczy o to chodziło,żeby się eee... nie wyłamywać tylko pisać w miarę jednotorowo,
    także fajnie;) Dziękujemy.
  • Justyska 06.11.2018
    Hejka! Byłam bardzo ciekawa tego tekstu. Bardzo mi sie podobało. Czytało się płynnie z zaciekawieniem. I puenta bardzo dobra. Udana współpraca moim zdaniem. W sam raz na 5 :)
    Pozdrawiam.
  • jolka_ka 06.11.2018
    O, a to zdziwienie, że akurat Ci się spodobało :D Dziękujemy.
  • kalaallisut 06.11.2018
    Ciekawe... :) Z przyjemnością się czyta te wasze podwójnie szyte prace:)
  • jolka_ka 06.11.2018
    Fajnie, Kala, że zerknęłaś. Dziękujemy.
  • Witamy tekst kolejnej pary! :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania