Abc

Abc

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (46)

  • Wystarczy wyeliminować Patriotów - Bogumiłów i nie ważne kto tu będzie rządził, ważne czy ludziom będzie lepiej się żyło. Spierdalaj z takim chujostwem, bo mnie cierpliwość się zagotowuje, Ci na na tym portalu żyć nie dam, trollu za 60groszy za wpis!
    Wiesz, ze yankowi nie zależy - jużeś się przekonał.... Patriota - idiota, Bogu-ojczyźniany syf!
  • Patriota 19.12.2021
    ADMINISTRATORA PROSZĘ O USUNIĘCIE SPAMU SPOD UTWORU
  • Komentujcie pozytywnie ten szajs - bedziem sie potykać....
  • Patriota 19.12.2021
    ADMINISTRATORA PROSZĘ O USUNIĘCIE SPAMU SPOD UTWORU
  • cos_ci_opowiem 19.12.2021
    Wspaniały wiersz, niezwykła głębia, w pełni zasługuje na to 19 ocen, z których większość to piątki.

    xd
  • Czuję że masz, profesor, dopisane przed nazwiskiem...
  • Pan Buczybór 19.12.2021
    prawda, wielu złych ludzi prowadzi kraj ku otchłani, szczególnie wielu zasiada w tak zwanym rządzie.
    I nie chcę pisać, że wiersz zły, bo w swojej specyfice jest niezły, ale raczej nie w moim guście
  • Wyobraź sobie Polskę Patriotów - zanim Cię rozstrzelają.
  • Ostatni zdechnie, zapanuje spokój.
  • Im mniej fanatyków, tym lepiej dla ludzkości, ale szanuje tylko te świadomą część gatunku.
  • Patriota 19.12.2021
    ADMINISTRATORA PROSZĘ O USUNIĘCIE SPAMU SPOD UTWORU
  • Patriota, Proszę o usuniecie trolla o aktualnym nicku 'Patriota", tacy ludzie zniszczą ten portal, jeśli ściągnie dziesięciu sobie podobnych, to będzie kolejne forum Bogu-ojczyźniane... Wolność słowa, awangarda albo polityka i religia - wybór należy do admina....
  • Patriota 19.12.2021
    ADMINISTRATORA PROSZĘ O USUNIĘCIE SPAMU SPOD UTWORU
  • MartynaM 19.12.2021
    A co tutaj się narobiło? Wiersz patriotyczny i taki szał? Brak słów!
    Zostawiam 5
  • Syf!
  • Patriota 19.12.2021
    Dziękuję Martyno. Syfiarz i spamer w akcji.
  • Za mało ma kato-portali i z miłością do ojczyzny,gdzie mu każdy wiersz chwalą? Tu misi leźć?
  • Patriota, Spierdalaj.
  • MartynaM 19.12.2021
    yanko wojownik 1125 idź odpocząć, bo żenada!
  • Patriota, Ciekawe kogo usuną yanka, czy Patriotę, się portal jednoznacznie określi...
  • MartynaM, Żenada, to Patriota i jego wierszem, się dałaś uwieść zboczeńcowi....
  • MartynaM 19.12.2021
    yanko wojownik 1125, to moja sprawa, komu daję się uwieść, a nie Twój zakichany interes. Nie cierpię ludzi, którzy plują na swoją Ojczyznę i doceniam każdy wiersz o miłości i przywiązaniu do naszej tradycji, korzeni.
    Wstyd mi za Twoje zachowanie. Nie spodziewałam się.
  • MartynaM, Precz z Kapitalizmem i katolicyzmem!
  • MartynaM, MartynaM - fajna laska, ale w głowie głupoty....
  • MartynaM 19.12.2021
    yanko wojownik 1125 a najgorsze, że Ty wcale nie jesteś pijany. Chowasz się, niby za butelką, bo łatwiej dokopać, co? I łatwiej później wytłumaczyć się... parodia!
  • MartynaM, Wypiłem prawie litr, chyba jestem jednak trzeźwy.
  • MartynaM 19.12.2021
    yanko wojownik 1125, nudzisz mnie!
  • MartynaM, Nie czytaj, kochaj patriotów i przykładnych katolików.
  • yanko wojownik 1125 Wiersz jest jak każdy widzi. Kąkol będzie rósł do żniwa. Są one wielkie ale robotników mało. Jesteś wzburzony na system, który panuje w Polsce. Masz prawo. Z kapitalizmem walczy partia rządząca nacjonalizując kolejne telewizje i gazety, więc masz to co chciałeś. A z Panem Bogiem nie wygrasz. Już Jakub z nim walczył.
  • Edward Handscissors, Może będę miał większy fart, ja zawalczę z mitem i idiotami. mój rząd? - Nie mój..., nie głosowałem, nie było na kogo. Precz z Polską!
  • Edward Handscissors, Precz z Bogiem - z każdą religią!
  • MartynaM 19.12.2021
    yanko wojownik 1125 tak, nie mogłabym pokochać wroga mojej wiary, wroga mojej Ojczyzny.
    BÓG, HONOR, OJCZYZNA!
  • yanko wojownik 1125 Że zacytuję klasyka: "Ty jesteś czerwony, ty jesteś radykał pąs nr 4"
  • MartynaM, Trzy puste słowa!
  • Edward Handscissors, Poczekajmy na miód, najlepiej we Whisky, ale tylko odrobina, wolę akcent dymny.
  • yanko wojownik 1125 tylko nie pij absynta, bo smutno byłoby bez takiego aparatu na portalu.
  • Edward Handscissors, Nie ma siły, jak jest mus, życie dla niektórych jednostek jest dużo wredniejsze niż norma.
    Kupa czasu do rana, a potrzebuję jakichś szlug.
  • Po dziesięciu latach niepalenia, idę w drugi miesiąc.
  • yanko wojownik 1125 Na pewno jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie oprócz picia i palenia oraz narzekania na świat. Pochwal się skromnie, może poczujesz się lepiej.
  • Edward Handscissors, Jestem, ale nie ma to przełożenia na nic.
  • yanko wojownik 1125 Ok.to niech posłuży zasada 5W + H
  • Edward Handscissors, Po polskiemu, mi obrzydło, pytań nie zadaję, nie mam naboi do rewolweru, zresztą, boję się, że mi ręka się poruszy i warzywo. Może mnie szybko natura by tak chciała trzepnąć?
  • yanko wojownik 1125 Był taki człowiek w książce "Inny świat". Walczył z "reakcjonistami". Zamknęli go w końcu w łagrze zgodnie z zasadą, że rewolucja pożera swe dzieci. Chwalił się przed współtowarzyszami, że takich jak oni to zmiatał jak wróble. Ale był strasznym leniem i nie chciał pracować w lesie. Przypalił sobie rękę nad otwartym ogniem. Ponieważ nie wykonywał ani pierwszej normy ani drugiej , został mu los dochodziagi. Wkrótce umarł.
  • Edward Handscissors, Nie czytałem, ale też bym chyba nie pracował w lesie i w efekcie umarł.
  • yanko wojownik 1125 W lesie przy cięciu drzewa też była wykańczalnia. Najpierw pierwszy garnek, później drugi a na koniec smutna śmierć.
  • Edward Handscissors, Wiem, brak mi odporności na mrozy, dlatego bym prawie nie pracował, bo szybko bym umarł.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania