.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • obok_ciebie 07.12.2015
    Super~!
  • Dziękuję :)
  • ausek 07.12.2015
    Podoba mi się twój styl. Opowiadanie wciągnęło mnie do tego stopnia, że czułam się jakbym tam była z bohaterami i przyglądała im się z bliska. Podobało mi się. :) 5
  • :) Jestem zachwycona Twoją rekcją! Dla Odbiorcy chce się tworzyć, chce się oddychać!
  • KarolaKorman 08.12.2015
    Pięknie przeprowadziłaś czytelnika przez tę niecodzienną historię, 5 :)
  • Dziękuję - to prawdziwa przyjemność tak wspólnie wędrować słowami :)
  • alfonsyna 08.12.2015
    Muszę się zgodzić z wcześniejszymi komentarzami - naprawdę wciągasz w historię, czyta się jednym tchem, z przyjemnością i ciągłym zaciekawieniem :) Bardzo mi się podobało, zostawiłam piątkę i życzę nieustającej weny :)
  • Dziękuję Ci! To mnie nakręca do pisania :)
  • Anonim 25.12.2015
    Wciągnęłaś mnie samym początkiem, choć po przerwie w czytaniu musiałam troszkę bardziej się skupić na ciągu informacji, które nam podałaś, w następnych częściach opowiadania jednak skupiłaś się na samej akcji, co mnie cieszy. Obraz niewidomej postaci w opuszczonym domu z obcym mężczyzną mnie uwiódł - prostota w tym wszystkim, pokazanie niepełnego stosunku seksualnego, nieposkromiona chęć mężczyzny - mógł przecież odmówić, oraz niewinność dziewczyny mnie urzekła. Jest w tym jakiś pierwiastek magiczny, który pozwolił mi się wczuć w atmosferę, jestem zachwycona obrazem przebudzenia dziewczyny, który wytworzył się w mojej głowie, mimo że opisałaś go krótko, ale składając kolejne czynności bez zbędnego opisu - zadziałał na moją wyobraźnię. Koniec natomiast "skończył się za szybko". Tak nagle, niespodziewanie zakończyłaś to opowiadanie, że brakowało mi dalszej części.
  • Dziękuję, że opisałaś odczucia, które towarzyszyły Ci podczas lektury opowiadania. Zawsze pragnę "oddać" czytelnikowi moich bohaterów do dyspozycji - we władanie wyobraźni.
  • Julaqla 16.01.2016
    jak zwykle niesamowite :)
    piszesz bardzo fajnie, wciągają mnie Twoje opowiadania. piąteczka :)
  • Ula 22.05.2016
    Gdy czytam książkę, to jestem w stanie z moich wyobrażeń, stworzyć sobie tak ciekawy zwiastun filmu, że po obejrzeniu rzeczywistości jestem zawiedziony. To nie ja, aż tak umiem stworzyć iluzję, ale obraz zakłóca pełny wymiar, istotę przesłania.
    Dotyk dla niewidomych to jedyny odnośnik, do podświadomości, na temat wizualnych walorów partnera, jego tembr głosu, nam wystarczy aspekt czysto fizyczny, a szkoda .

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania