Kaj wędruje po królewskim trakcie

Na gołym warszawskim bruku bawią się rude prostytutki

śmieją się z zakrzepłych żył rozoranych policzków

ostrym łukiem szczyny celują w blaszane krzyże

rozrywają pamięć na strzępy

prawda wdeptana w błoto trzeszczy w ślepych powiekach

 

/fragment/

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Nie mogę za bardzo wejść w ten fragment... szczyny celują w blaszane krzyże i rozrywają pamięć?
    Bo te prostytutki śmiejące się ze swojego upodlenia, to chyba ''normalny'' objaw, jakby miały rozpaczać, to chyba nie byłyby prostytutkami?
    Czy wszystko pokręciłam i poszłam w maliny?
  • Szalej. 7 miesięcy temu
    Te rude, kojarzą mi się z radzą. Fajnie by to współgrało z tym szczaniem na pamięć.
    Zardzewiałe krzyże, kontra ślepa wiara w cokolwiek...

    Tak czytam ten fragment. Oceniać nie będę, skoro jedynie część.
  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Czekaj, bo tu jest ''prawda wdeptana w błoto'' czyli ta zabawa jest kłamstwem, podłością i ''trzeszczy w ślepych powiekach''
    Jakoś zaczęło mi się kojarzyć z tymi strajkami kobiet i szaleństwem na tych demonstracjach.
  • Szalej. 7 miesięcy temu
    Grafomanka mnie raczej z tym, z czym musiała mierzyć się stolica w czasie wojny. Że śladami po kulach, na starych kamienicach. I o tym, jak dziś, jakiś żulek szcza na te kamienice. Ale mogę nie mieć racji :)
  • Grain 7 miesięcy temu
    Warszawka i jej stosunek /bez obrazy tej czynności/ do ofiary Smoleńska, Bez używania z mojej strony przymiotników.
  • Sufjen 7 miesięcy temu
    Ładny fragment. Nie ocenię całościowo... wiadomo dlaczego. Pióro wyrobione.
  • piliery 7 miesięcy temu
    Grafomanka, Szalej, Grain, Sufjen bardzo Wam dziękuję za pochylenie się na tekstem. Całość opublikuję w bardziej stosownym czasie.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania