Kałuża #OneShotChallenge (nominuję: TeodorMaj, Kociara, Lotta)

Mieszam kijem wodę w kałuży. Mieszam ją ze sobą, stojąc na dachu bloku emocji. Woda wstaje, siada, kładzie się, wstaje, siada... i tak w kółko. Położyłam się obok niej, udaję wodę. Nie, tego nie potrafię zagrać, siadam.

Wyrywam pióra własnym skrzydłom, boli, jak dobrze. Dopiero teraz zauważam tygrysa, krąży. Rzucam białe, drobne pióra na taflę wody. Czeka na odpowiedni moment. Wyrywam. Wpatruje się. Zapalam papierosa. Kręci nosem. Wrzucam pół do wody. Rzuca się.

Wbija zębiska w moje ramię. Krew płynie. Szarpie moją rękę. Zabarwiam się na czerwono. Rozrywa mi brzuch. Umieram. Je. Żyje. Jakoś żyję.

Zaopiekuj się mną. Nie. Moja prawa dłoń ląduje w kałuży, cała reszta obok. Zostaw mnie, weź skrzydła. Nie. Moja lewa dłoń ląduje w kałuży. Zostaw mnie, weź kawę. Kawa ląduje w kałuży. Płaczę. Głośno. Pazurami przerywa struny. Gitary i głosowe.

Czemu zabiera mi to, do czego przydają się skrzydła?

Odchodzi. Czekaj. Rzucam butelką po winie. Bumerang. Nic.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Kociara 29.08.2016
    Czemu mnie? XD znowu pewnie nie napiszę. Bardzo fajny tekst, jak zwykle pełno emocji :D 5
  • O-Ren Ishii 29.08.2016
    Bo tak. Dziękuję :*
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    Tak głębokie, że nic nie rozumiem. Mimo to 5.
  • O-Ren Ishii 29.08.2016
    Nie powinno chyba być 5 w takim razie.
  • Pan Buczybór 29.08.2016
    O-Ren Ishii occeniam tekst, a nie to czzy go rozumiem
  • O-Ren Ishii 29.08.2016
    Pan Buczybór, no nie wiem. W każdym razie, dziękuję

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania