Kap1

Sprzedam tanio skrzydła z piasku

Do nich trzepot, drobin deszcz

wskażę droge w strone blasku

I obiecam, że tam jest.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • 00.00 rok temu
    Podpisała "Burza pustynna". ?
    Złudna obietnica.
  • Śliczne. Ale wskaże, czy wskażę?
  • Wskażę, ma się rozumieć. Poprawie zaraz ;)
  • KawaMelisaPapierosy, nie wiem, jak ma się rozumieć, bo moja maxyma to niczego się nie domyślać, liczy się tylko to, co w texcie ?
  • Pobóg Welebor dobre credo. Ale słuchaj, Magica the Gatheringa znajesz?
  • KawaMelisaPapierosy, karciankę? Pewnie. Nie grałem w karcianki, ale kojarzę.
  • Pobóg Welebor karciankę. A tak mnie tego dnia poniosło, bo ściągnąłem kumputerową wersję z 2015 i wyglądała cudnie, fajnie się grało. Ale już mi troszkę przeszło. Gdybyś jednak w przyszłym życiu trafił na karciankę Kult, to daj znać kanałem astralnym mi mnie 13letniemu, to zagramy.
  • KawaMelisaPapierosy pamiętam Kult... Jeden mój kolega napalił się, ale w końcu nie kupił. Inny kupił XFiles ale nie miał z kim grać... A ta najpopularniejsza w moich stronach to Doomtrooper.
    Przy okazji, olśniło mnie, że za parę lat to SI będą prowadziły RPG ?
  • Pobóg Welebor u nas też właściwie w doomtrooper, nawet później i w bitewnego doomtropera graliśmy kapslami.
    Najpierw RPG będą prowadziły, a później wojny z ludzkością z RPG w metalich grabach.
  • KawaMelisaPapierosy, ha ha, będzie się działo ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania