***

.

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • KarolaKorman 19.10.2017
    Przyjrzyj się i opisz w kolejnej części :) 5 :)
  • Gregor 20.10.2017
    Pewnie tak zrobię
  • Pasja 19.10.2017
    No coś mi tu czymś zalatuje. Może to o jakiejś społeczności, gdzie ludzi zastąpiono karaluchami? Nie wiem czemu czytam, ale chcę poznać co dalej.
  • Gregor 20.10.2017
    Zalatuje smrodkiem
  • Neurotyk 19.10.2017
    "Jechaliśmy na Włoską wszyscy jak jeden mąż. W neseserku siedziały wszystkie rudzielce. B nałożyła okulary i wyglądała jak inspektor ze Scotland Yardu. Myślała, że się załapie na sesję zdjęciową. Ale nie miała szans."

    Włoska – Opowi

    "Dwaj bliźniacy byli ponad wszystkich. Zajmowali wysokie stanowiska wśród tych prymitywnych karaczanów. Pojedynek między nimi na inwektywy trwał i nadzwyczaj spokojnie, dopóki nie puściły nerwy."

    Bliźniacy czyli panowie N - Nuncjusz i Neurotyk.
    Prymitywne karaczany – userzy na Opowi.

    "Spojrzałem na zegar wiszący nad recepcją, a tam na małej wskazówce siedział ten nowy R i śmiesznie wymachiwał giczołami. Dziwny trochę z niego osobnik, ni to chłop, ni to baba. – Czyżby transwestyta?"

    "R", nowy, to Refluks.

    Nie wiem tylko, kto to B.
  • Gregor 20.10.2017
    Ciekawe spostrzeżenie
  • Pan Buczybór 19.10.2017
    Ej, w sumie nieźle kombinujesz Neuro. Będę musiał chyba zerknąć do poprzednich części pod tym kątem...
    A "B" mym zdaniem to Sami Wiecie Kto, także tego.
    A opowiadanie jak zwykle dziwne i jakby bez większej wartości, ale przeczytać można. Krótkie chociaż...
    Pozdro.
  • Pan Buczybór 19.10.2017
    Ej, w sumie nieźle kombinujesz Neuro. Będę musiał chyba zerknąć do poprzednich części pod tym kątem...
    A "B" mym zdaniem to Sami Wiecie Kto, także tego.
    A opowiadanie jak zwykle dziwne i jakby bez większej wartości, ale przeczytać można. Krótkie chociaż...
    Pozdro.
  • Gregor 20.10.2017
    O jaką wartość chodzi?
  • Szudracz 19.10.2017
    Rudzielce coś słabo rozrabiają, bo strasznie krótkie. :)
  • Gregor 20.10.2017
    Mniej więcej części jednakowe. Rudzielce przygotowują się do roli.
  • Tanaris 16.11.2017
    Jak zawsze pod koniec sprawiasz, że trzeba czytać dalej. :D
  • Gregor 17.11.2017
    To taki chwyt
  • Tanaris 17.11.2017
    Gregor i dobrze, tego się trzymaj. :p

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania