.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Canulas 27.09.2018
    Ej, że tak tylko zapytam. Czy to kiedyś było? Jak ja sam byłem opowijsko malutki jeszcze?
  • Si.

    To bardzo dawna bitwa literacka.
    Tematy jej, ustalone przez usera Arysto, brzmialy;

    "Najtrwalszymi zasadami Wszechswiata sa przypadek i bład". Plus poboczny; "Rzeczywistosc jest wszystkim tym, co nie znika, gdy przestajemy w to wierzyc."

    Byles malutki.
    Ale tekst zostal przeredagowany i poprawiony przeze mnie dzis, w wyniku odnalezienia.
  • Canulas 27.09.2018
    e make i ka pololi , tak, tak. Niewątpliwie podejdę. Kiedyś nieśmiało wyglądałem zza kotarki. Jebło parę razy, jebło.
    Czyli co, niebawem Deformacje 2.0
  • Canulas, mozna podejsc, ale z racji, iz to staroc - moze byc troszeczke lamerski.
    :)
  • Canulas 27.09.2018
    e make i ka pololi , moje starocie za to są hitami TVN
  • Ale na podstawie starocia mozna wywęszyć progres, tak wiec taki staroc bywa wporzo. Zwlaszcza jak sie już na niego łypie przymruzonym okiem i nie oczekuje od niego nie wiadomo czego. :)
  • jolka_ka 28.09.2018
    Gdzie to jest?!
    Tekst był obłędny.
  • Powaznie?
    Dala o sobie znac moja elektrycznosc; niespodziewanie znalazlam, wciagnelam sie w korygowanie, ale gdy skonczylam i dodalam, przeczytawszy jeszcze raz, uznalam, ze moze szkoda tym smiecic, bo nic specjalnego oprocz sentymentu.
  • jolka_ka 28.09.2018
    e make i ka pololi Bardzo mi się podobał, był taki dynamiczny i pełen emocji. I te obrazy, kości, krew.
    Ajjj. Niech wróci ;)
  • Canulas 28.09.2018
    jolka_ka, ech, spoznilas się, bo najwspanialsze rzeczy już były
  • Jolka; dziekuje bardzo :). Mnie jednak, po poczatkowym cieszeniu sie z odnalezienia jakos opadl entuzjazm dla tresci tego tekstu. Ale naprawde cieszy, ze cos tak dlugiego i starego moglo wciagnac.

    Can - moze cos tak moze pieprznac tylko raz :):(.
  • Canulas 28.09.2018
    Tak. Tylko jeden raz.
  • jolka_ka 28.09.2018
    No szkoda. Ja przebrnąłam przez to bardzo szybko. Ale nie zdążyłam nic napisać. Świetnie wykreowałaś te postaci. Umiesz pisać o strasznych rzeczach tak wciągająco, że kupiłabym każdą Twoją powieść.
    I fakt, spóźniłam się. Czytałam jakieś komentarze pod nickiem NMP, i różne zachwyty, ale co z tego skoro treści nie było ;)
    Pozdrawiam ciepło.
  • Canulas 28.09.2018
    Może będzie.
    Mogłem, kurwa, kopiować, kiedy było.
    Jeden z większych błędów.
  • Ojej, spąsowiałam ;).
    To, Can, co bys chcial kopiowac, to ja bym wolala pamietac wlasnie jako zakonczone, martwe.
    Ale i - to najbardziej emocjonalna rzecz z napisanych, pewnie tą siłą uderzala, bo warsztatem na pewno nie.

    Natomiast to 'Katharsis' dawno temu wydawalo mi sie niezle, a teraz mocno srednie.

    Ja czesto dodam i usune. Juz taka jestem :c.
  • jolka_ka 28.09.2018
    e make i ka pololi No to ładnie. Jak Ty mówisz, że średnie, to nie mam pytań :D Ogólnie nie spotkałam się nigdzie z takim stylem, może dlatego mnie to tak przyciąga. Masz gdzieś wiadro metafor. Wiadro bez dna ;)
  • Canulas 28.09.2018
    e make i ka pololi, Taa. Siła też tkwi w niemożności powrotu, więc niechaj kwitnie w pamięci.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania