-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • refluks 13.01.2018
    Znowu się spóźniłem.
  • Szudracz 13.01.2018
    refluks Ostania moje podejście do mini foremki. :)
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    Oj Szudracz. Ociupka tekstu wystaje. Ale to stanowczo za mało, na ocenę.
  • Szudracz 13.01.2018
    Dekaos Z myślnika coś wystawało? ;)
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    No teraz czytam więcej. Nie mogę rzec, że mi się nie podoba. Bo wręcz przeciwnie. Gdyby to ode mnie zależało, to by wykasował ostatni wers. O tym obiekcie pomyślałem - ale byłoby bardziej...niedopowiedziane. Tak czy siak - z przekonania - 4,6. Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    Ten rysunek - kojarzy się z klepsydrą - kształtem.
  • Szudracz 13.01.2018
    Nie zupełnie ten rysunek ma się kojarzyć z klepsydrą, tak myślałam, że może nie być na tyle czytelne, jak chciałam żeby było. Szukam czegoś, więc w prozie by to było lepiej ujęte. Ostatni wers nie jest bez powodu oddzielony od reszty. W każdym razie dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    Tak to bywa z interpretacją. Nie zawsze się trafi. Najważniejsze, żeby tekst nie wywołał - obojętności.
  • Szudracz 13.01.2018
    To raczej moje braki w formie. :)
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    Żadne braki. Tak sobie pomyślałem, że w sensie symbolicznym - jest ogromną różnicą - czy klepsydrę odwrócić jak jest u góry pełna - czy pusta. Gdy odwrócimy u góry pełną - to czas się skończył - pustą - to jeszcze wiele przed nami. No dobra. Kończę.
  • Szudracz 13.01.2018
    Dekaos Zabieram go do szuflady. :)
  • Dekaos Dondi 13.01.2018
    Przecież nic złego nie napisałem. Dlaczego?
  • Szudracz 13.01.2018
    Dekaos A dlaczego nie, sam też usuwasz. Przedyskutowane, potwierdziło się moje przypuszczenia i tyle. Pozdrawiam. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania