...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Nazareth 05.05.2016
    Jakie to jest piękne w swojej prostocie. Czasem miłość to nie wielkie słowa i heroiczne czyny, czasem, a może nawet częściej, to wspólnie wypita kawa.
    "Ale to już nie będę ja,
    Ani to nie będziesz ty"
    Ta fraza najbardziej do mnie trafiła. Gdy spotkasz się z kimś po długim czasie, szczególnie z kimś kogo się kochało. Uswiadamiasz sobie ze tamte osoby nie istnieją już. Odeszły, zniknęły w odmętach czasu, przeżyć, których nie mogliście ze sobą dzielić. Smutniejszą rzeczą może być tylko taka sama przemiana w trakcie gdy dwoje ludzi wciąż jest ze sobą i do jednego z nich dociera, że osoba z którą jest nie jest już tą samą, którą się pokochało...
  • xxECxx 05.05.2016
    Jeżeli potrafisz wypić kawę i posiedzieć w milczeniu z ukochaną osobą i sprawia Ci to przyjemność, to wiedz, że jesteś szczęśliwym człowiekiem :)

    "Smutniejszą rzeczą może być tylko taka sama przemiana w trakcie gdy dwoje ludzi wciąż jest ze sobą i do jednego z nich dociera, że osoba z którą jest nie jest już tą samą, którą się pokochało... "
    Zgadzam się z Tobą, przykro usłyszeć ".. na początku byłaś inna..", ale ludzie się zmieniają, więc jeżeli naprawdę kochasz to ta zmiana powinna oznaczać (dla Ciebie), że ktoś przy Tobie się rozwija, nie doszukujesz w tym wad...
    Miło mi, że się podobało :)
  • Nazareth 05.05.2016
    xxECxx wiem. Straszny ze mnie szczęściarz :) podobało mi się i to bardzo.
  • nagisa-chan 05.05.2016
    Ooo... Słodkie *w*
  • nagisa-chan 05.05.2016
    A nazaret pięknie to wyjaśnił *_*
  • nagisa-chan 05.05.2016
    Nazareth
  • Nazareth 05.05.2016
    nagisa-chan raz na jakiś czas coś mi się uda ;)
  • xxECxx 05.05.2016
    Dziękuje :) Lubię dużo słodzić :)
  • nagisa-chan 05.05.2016
    xxECxx no ty a 'nasze rozmowy o miłości' nie są takie przesłodzone
  • Nazareth 05.05.2016
    nagisa-chan ten tekst moim zdaniem też za słodki nie jest.
  • xxECxx 05.05.2016
    nagisa-chan masz rację :) nie chcę was zanudzić moją nadmierną słodyczą :)
  • nagisa-chan 05.05.2016
    Nazareth ale dla mnie najsłodsze jest to że ona czeka zamiast go odrzucić
  • Nazareth 05.05.2016
    nagisa-chan najsłodsze lub najtragiczniejsze... Domyślam się że oodbiór tego zależy od samego czytelnika, jego doświadczeń tego co go kształtowało. Od tego właśnie rozpoczyna się proces interpretacji. Przynajmniej jesli wierzyć Heidegerowi ;)
  • Tina12 05.05.2016
    Piękne w swej prostocie.
    5
  • xxECxx 05.05.2016
    dziękuje bardzo :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania