KE! KE!! KE!!!

"KE reaguje na "lex Tusk". Rozpoczyna przeciwko Polsce procedurę o naruszenie unijnego prawa"

Podobna komisja już była. I to w kraju o tak ugruntowanej demokracji jak USA. Szefował jej niejaki senator McCarthy i miała zbadać infiltrację komunistycznych służb w USA. Komisja nie ustaliła nic, opierała się na plotkach i pomówieniach ale waliła na oślep i zaszczuła wielu ludzi np. Charliego Chaplina, który zmuszony został do opusczenia USA.

Dziś makkartyzm jest wstydliwym rozdziałem w historii amerykańskiej demokracji.

Cóż... mądrzy ludzie uczą się historii, aby nie popełniać ponownie tych samych błędów.

 

p.s. ale co te ruski na nich mają,że tak się mało co nie obesrają ze strachu przed tą komisją?

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (41)

  • Alienator rok temu
    Podobna komisja już była (...) i miała zbadać infiltrację komunistycznych służb w USA. Komisja nie ustaliła nic, opierała się na plotkach i pomówieniach ale waliła na oślep i zaszczuła wielu ludzi np. Charliego Chaplina, który zmuszony został do opusczenia USA.

    Dzięki, że wyjaśniłeś pisowską komisję i udowodniłeś swoje mistrzostwo w samozaoraniu. xD
  • kamińe rok temu
    bom ja gupi jezd, ***** wszystkie partie na liter P i na inne litery i te cztery
  • Alienator rok temu
    kamińe Co ja Ci więcej mogę powiedzieć? Chyba tylko, że emocjonalne wzburzenie i alkohol, to nie jest dobre połączenie.
  • kamińe rok temu
    Alienator
    nie tykam sklepowego , jeno ten od ruskich , ten kopie... tyko coś gorzy widze łod niego
  • kamińe rok temu
    nawet ty sie daleś w xuja zrobić . cienko z myśleniem
  • Alienator rok temu
    kamińe Nie ma dla mnie znaczenia, kto siedzi po drugiej stronie. Jak ktoś pisze głupoty, to zasługuje na orkę. To nic osobistego, po prostu przyzwoitość.
  • kamińe rok temu
    Alienator
    ktoś cię wkręca, pisze bzdury a ty nie łapiesz że to sciema?
  • kamińe rok temu
    Alienator
    w ten sposób każdą bzdurę ci wcisną a ty się podnicisz że jestes fajny
  • Alienator rok temu
    kamińe Muszę Cię zawieść, robię to kompletnie bez emocji. Niemniej lubię. W końcu jakby nie było, to trening czyni mistrza. BTW. I nawet teraz jak napisałeś, że jesteś kimś innym, cokolwiek by to miało znaczyć, bo tak szczerze mówiąc, nie wiem kim jesteś i nawet nie mam zamiaru się nad tym zastanawiać. W każdym razie jak dla mnie, to nic się nie zmienia.
  • kamińe rok temu
    Alienator
    bez emocji? nie sądzę / są w tobie emocje których może nie widzisz/nie czujesz ale sądząc po twoich wpisach one są
  • Alienator rok temu
    kamińe Taa, wiesz lepiej ode mnie, co czuję... Ty tak poważnie? Z fusów wywróżone?
  • kamińe rok temu
    Alienator
    widzsz, trafiłem....... ale mniejsza.......... jesteś młody, wyrobisz się jeszcze......... dobra spadam z tego portalu.......... idę do innej roboty ............... nie będę już się tu logował tak że nie odpisuj

    p.s. ......... i myśl. myśl. myśl
  • Alienator rok temu
    kamińe To nie ja skapitulowałem... Mimo wszystko dziękuję za poradę z dupy, chociaż obawiam się, że nie skorzystam.
  • Bettina rok temu
    W Bankierze artykuł w tym temacie ma literówkę.
  • kamińe rok temu
    literatke sie muwi u nas na melinie
  • Bettina rok temu
    Że Rosjanie boją się naszej komisji w Polsce?
  • kamińe rok temu
    i murzyny tesz sie bojom
  • kamińe rok temu
    brawo platformo, bede na ciebie głosa oddawać i na pis na lewice i na 5020 i na te konfenredac......... kuźwa , trudne słowo
  • kamińe rok temu
    UWAGA!!! twraz poważnie - w wuja se z wami lecę z tymi wpisami a wy odpisujecie jak wściekłe............ durne wy takie
  • Bettina rok temu
    Przede wszystkim, sama mam problem ze zrozumieniem, bo dożyliśmy innych czasów, oficjalnie sprawdzanie danych bez bardzo konkretnej przyczyny jest ...no dziwne?
  • Bettina rok temu
    Więc najpierw pomyślałam, że bez zgody zbadano słuzby wywiadowczo czy e, wszystko jedno...i tu, jako praworządna obywatelka. .zawahałam się.
  • kamińe rok temu
    betina nie podniecaj sie / dowiesz jeno tego co bedą chcieli żebyś wiedziała
  • Bettina rok temu
    Nie no dzięki, przynajmniej się podnieciłam. :)
  • kamińe rok temu
    no, przynajmniej tyle
  • Bettina rok temu
    Hihi
  • kamińe rok temu
    można wami manipulować jak się chce, łykacie każdą ściemę
  • Lotos rok temu
    Bogumił?
  • Lotos rok temu
    Skaranie boskie hahaha....
  • Łukaszenkow rok temu
    Czego gównojadzie wstawiasz ten syf?
  • Noico1 rok temu
    Komisja Makkartiego wbrew bolszewickiej propagandzie rozsiewanej w Polsce przez komunistów, uczyniła wiele dobrego. Na przesłuchania wzywani byli jawni bądź słabo zakamuflowani komuniści. To że się wzięła za środowisko artystyczne, nic dziwnego bo to istna wylęgarnia wszelkiego lewactwa, tak jak u nas obecnie. Nikogo też nie zaszczuła, Chaplin był winny, i to że był dobrym aktorem czy reżyserem nie przekreśla tego faktu. Dzisiaj Polański zamiast gnić w więzieniu za pedofilię zasłania się nieformalnym immunitetem reżyserskim.

    A to że zrobiła za mało i nie rozliczyła wszystkich komunistów szkodzących USA, cóż taka uroda państwa demokratycznego i jednocześnie jego słabość. Totalitarne państwo posłało by wszystkich komuchów do diabła, jak zrobił to w Chile Pinochet, czy w Hiszpanii Franco, a tak Mac Carthy ze swoją komisją zrobił przynajmniej tyle ile mógł.
  • SwanSong rok temu
    Totalitaryzm to wprowadzaj w swojej oborze.
  • Alienator rok temu
    SwanSong To co Bogumił napisał, to jedna wielka bzdura. Tu nawet nie ma z czym polemizować. No i zapomniał napisać jak owy senator skończył. To akurat ma morał, bo człowiek dowiaduje się, że rzeczy zawsze działają w obie strony, a akurat w tej opowieści bohater nie tylko symbolicznie utopił się we własnych rzygach.
  • Noico1 rok temu
    Alienator znowu polemizujesz z oczywistymi faktami historycznymi? Historiii nie zmienisz. Franco i Pinochet to bohaterowie, którzy zrobili porządek z lewactwem i uratowali swoje kraje od zarazy.
  • Alienator rok temu
    Noico1 Co do faktów historycznych dotyczących komisji McCarthego, to przecież napisałem, że nie ma z czym polemizować. A ti, ti , kłamczuszku.
    No i fajnie, że tak szybko uciekłeś od tematu McCarthego, bo gościa się nie da obronić.
  • Noico1 rok temu
    Alienator a co ma piernik do wiatraka, komisja była senacka, a Mac Carthy był jedynie jej szefem z wyboru senatorów. Komisja była potrzebna, bo lewackie, bolszewickie wpływy w Ameryce były widoczne gołym okiem i spełniła swoją rolę chociaż częściowo. Trochę dziadostwo przynajmniej na jakiś czas utemperowali. Za komuny tutejsi nasi rodzimi bolszewicy robili temu wydarzeniu czarny pijar, bo komisja pokazywała ich poczynania.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No i teraz te kraje są najbogatsze i najpotężniejsze na świecie, dodałbym do nich Salwador, dzięki Szwadron śmierci ten kraj stał się potęgą.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No ale powiedz mi Bogumił, dlaczego masz tyle nickow?
  • Lotos rok temu
    Skaranie bo6i Bogómil to jedna osoba.
  • Lotos rok temu
    Mówię o Nicki skaranie boskie
  • Pijak albo analfabeta...
  • Lotos 10 miesięcy temu
    Jedno i drugie hahaha...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania