...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • kigja 15.10.2020
    Pierwsza strofa zabiera czytelnika w nieznane rejony M&Ms'owych marzeń sennych i prawie dotykamy głową chmur, kiedy...
    Trzecia strofa brutalnie sprowadza nas na ziemię.
    Dobrze, że peelka ma jeszcze nadzieję, bo za jej sprawą każdy dzień wydaje się niekończącą opowieścią bez zakończenia.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 15.10.2020
    Peelka kocha się w pewnym panu. Jest świadoma, że nie ma szans na wspólne życie. Spotyka go przypadkowo, gdy jej życie wisi na włosku. Jednocześnie spełnia się marzenie. Zobaczyła go jeszcze raz i inaczej spojrzała na życie. Jego obecność dodała nadziei, że jeszcze nie wszystko stracone. Przeżyła operację, przypadkowe spotkanie z tym jedynym dodało optymizmu. Taka to miała być po trosze historia.

    Dziękuję za odwiedzinki i komentarz.

    Pozdrowionka!
  • Pasja 16.10.2020
    Miłosna odyseja po ekranie i tęsknota za kimś kto daje nadzieję na szczęście. W chwili kiedy nam się wydaje, że nie ma już dla nas szansy, pojawia się światełko, pojawia się ten ktoś kto nas pocieszy i doda optymistycznego blasku.
    Dużo piszesz wierszy ostatnio i bardzo mądre.
    Pozdrawiam ciepło
  • Bożena Joanna 16.10.2020
    Drobne epizody mają czasami wielką moc. Lubię czytać Twoje komentarze.
    Dziękuję za miłe słowa.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • Ozar 16.10.2020
    Nie oceniam tekstu bo nie moja bajka, ale ktoś kiedyś napisał słowa, które dla mnie są chyba najważniejsze dla człowieka "Człowiek umiera wtedy, kiedy przestaje marzyć"
  • Bożena Joanna 16.10.2020
    Witam w moich skromnych progach i dziękuję, że wdepnąłeś. Porzucając marzenia rezygnujemy z ważnej sfery życia, tej mocno intymnej.
    Pozdrowienia!
  • MarBe 28.10.2020
    Podczas naszego życia bardzo się zmieniamy i nie chodzi tu o wygląd fizyczny, ponieważ na to jesteśmy przyszykowani.
    Kiedy jesteśmy młodzi marzymy o przyszłości. lecz na starość tylko wspominamy.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.10.2020
    Wspomnienia budzą smutek i radość, dlatego dobrze, że wszystkiego nie zapominamy.
    Serdecznie pozdrawiam z życzeniami mało smutków, a dużo radości

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania