...

...

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (118)

  • Grain 09.01.2022
    Jak dla mnie naiwne.
  • MartynaM 09.01.2022
    Bo naiwna jest wiara w szczęście przy islamiście, szczególnie dla nas, a jednak kobiety wpadają w te pułapki, a później czarna rozpacz.
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM w islamie przynajmniej dżygit nie może poślubić dżygita
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM , Niemki w burkach zyskują na atrakcyjności
  • MartynaM 09.01.2022
    Grain, tam dzieją się dantejskie sceny, tylko mówić o tym nie wolno. Gdzie by Niemiec przyznał się do błędu... tacy nadludzie.
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Nie wolno a ty mowisz i wiesz o dantejskich scenach, ciekawe skąd? Wszechwiedzaca pinda.
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson, mam znajomych po prostu, którzy mieszkają w Niemczech, Holandii, Belgii, Anglii.
    Dlatego taka wszechwiedzaca pinda ze mnie.?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM A oni skąd wiedzą skoro takie tabu? To wolno mówić czy nie wolno? Co to za tajemnica skoro wszyscy wszystko wiedzą. Gadasz jak potłuczona dla samego robienia wątpliwej sensacji.
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson a jaka to sensacja?

    U nas można mówić, co też czynię. Zresztą masz w necie, geniuszu, relacje kobiet kobiet, którym udało się uciec od tych "miłych" muzułmanów.

    Trollik się nudzi?
  • Noico 09.01.2022
    Rodson wolno mówić pokątnie bo to się szeroko nie rozejdzie, ani nikogo nie poruszy, poza garstka, ale nie wolno pisać w publikatorach, ani wspominać w mediach. Tak jak o słynnym sylwestrze w Kolonii niemieckie media kilka dni milczały jak zaklęte, mimo że huczał o tym cały świat. Dopiero coś tam bąknęły, gdy ustalono przekaz. Cenzura tam w takich sprawach jak w ZSRR, a jak podskakujesz, to jest obraza innej religii, kultury i lądujesz w więzieniu albo płacisz potężną grzywnę.
  • Szpilka 09.01.2022
    Noico

    Nie przesadzaj, są niezależni publicyści jak: Roland Tichy albo Henryk Broder, kto chce wiedzieć, ten źródło znajdzie ?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM To po co się rzucają na muzułmanów? Nie mają normalnych chłopów? szukają wrażeń a później płaczą jak im źle, wszyscy wiedzą a one lezą na nich. baby to dziwne stwory.
  • MartynaM 09.01.2022
    Bo liczą na wielką miłość. Zazwyczaj na początku są traktowane jak księżniczki. Nie chciałabyś poczuć korony na głowie?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Głupia jesteś, za jakąś koronę się sprzedawać, Puste baby, dobrze im, niech teraz będą księżniczkami, a nie łzy leją.
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM, córka znajomych z Niemiec, gdzie niełatwo o atrakcyjną, piękna mogła wybierać, a poszła za Turka, bo jak mówiła ,,ale ładny". Nie znam jej losów.
  • MartynaM 09.01.2022
    Ja się nie wydalam za muzulmanina, więc czemu głupia?
  • MartynaM 09.01.2022
    Grain, miłość jest ślepa. Może mniej boli, kiedy ładny bije. W Koranie są podane metody dyscyplinowania kobiet. Każda przed ślubem powinna to przeczytać.
  • Szpilka 09.01.2022
    Martynka, w Biblii też ?

    22 Jeśli się znajdzie człowieka śpiącego z kobietą zamężną, oboje umrą: mężczyzna śpiący z kobietą i ta kobieta. Usuniesz zło z Izraela.
    23 Jeśli dziewica6 została zaślubiona mężowi, a spotkał ją inny jakiś mężczyzna w mieście i spał z nią, 24 oboje wyprowadzicie do bramy miasta i kamienować ich będziecie, aż umrą: młodą kobietę za to, że nie krzyczała będąc w mieście, a tego mężczyznę za to, że zadał gwałt żonie bliźniego. Usuniesz zło spośród siebie.

    STARY TESTAMENT
    Księga Powtórzonego Prawa
  • MartynaM 09.01.2022
    Szpileczko, tu chodzi o wybory ludzi wolnych.

    Ale z innej beczki, kary dla zdradzajacych super, nie?
  • Szpilka 09.01.2022
    Martynka, nom, ukamienować i już, tak z miłością i zrozumieniem do bliźniego ?
  • MartynaM 09.01.2022
    Szpileczko, Ty byś wszystkim wybaczala... ja to ta gorsza.?
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM mam pomysła
  • Szpilka Księga powtórzonego prawa zabrania również jedzenia orła morskiego, a że niewidomo co to za ptak, każdy z nas może być grzesznikiem (oprócz wegan).
  • Szpilka 09.01.2022
    Martynka, hmm, a toś mi ćwieka zabiła ? Czasem wybaczam, ale już nie ufam, chyba że występek bez premedytacji popełniony ?
  • Szpilka 09.01.2022
    Marek

    Krewetek też nie można, Bóg nienawidzi krewetek ?
  • MartynaM 09.01.2022
    Grain, jakiego?
  • MartynaM 09.01.2022
    Szpileczko, to że nie ufasz, to raczej dobrze. Nie można wszystkim ufać. Zobacz choćby tutaj, jak ludzie kłamią i udają...
  • Szpilka Chyba raczej kocha, skoro je broni.? A na poważnie każdą religię można doprowadzić do absurdu i ośmieszyć.
  • Szpilka 09.01.2022
    Martynka, tutaj? Dużo tu pajacyków na gumkach, ufa się w realu, matrixem mam się przejmować? ?
  • Szpilka 09.01.2022
    Marek

    Właśnie ?
  • MartynaM 09.01.2022
    Też prawda.?
  • Szpilka A po za tym, co u ciebie? Dawno nie byłaś na portalu.
  • Szpilka 09.01.2022
    Marek

    Dziękuję, wszystko dobrze, a u Ciebie?

    Mam więcej zajęć w realu, dlatego rzedziej bywam w wirtualu ?
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM nowa wklejka - powyżej
  • Szpilka U mnie w porządku. Przegapiłaś drugą część polany. https://www.opowi.pl/powrot-na-tajemnicza-polane-a73822/ Podchodzi trochę pod temat tutejszej rozmowy.
  • Szpilka 09.01.2022
    Marek

    Niebawem przeczytam i podzielę się przemyśleniami, tymczasem mykam, ciao ?
  • Szpilka ciao ?
  • cos_ci_opowiem 09.01.2022
    Grain ciebie jakaś Helga z DDR odrzuciła, że tak się nakręcasz urodą Niemek?
  • MartynaM 09.01.2022
    Poza tym stań łajzo pod swoim prawdziwym nickiem, a nie jak tchórz atakujesz zza winkla. Bohater od siedmiu boleści...
  • Rodson 09.01.2022
    bettusiu, laurusiu, martynusiu, iwonusiu czemu nie staniesz pod swoich bohaterko pod swoim prawdziwym nickiem
  • MartynaM 09.01.2022
    Kuźwa, Angela, tobie tez padło na mózg z tymi multikontami? Jprd.
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Hahahaha dokładnie jak tobie
  • MartynaM 09.01.2022
    A da się pisać ze zbanowanego? Oj nie myślisz znowu...?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM no to sobie sama odpowiedziałaś, nie da się
  • MartynaM 09.01.2022
    Nie wierzę, że dostałaś bana... ty taka prawie święta we własnym mniemaniu, prawie Anioł...?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Twoje trafianie kto jest kto jest tak samo słabe jak i pisanie.
  • MartynaM 09.01.2022
    Oho... wpadnę za chwilę pewnie w kompleksy. O ja nieszczęśliwa... krytyk mnie dopadł.

    Ale zaraz, krytyk juz wcześniej mnie dopadł i był zadowolony... a ty zazdrosna małpo!
  • cos_ci_opowiem 09.01.2022
    Laurabetti, komentarz miesiąca. xD Posiadaczka co najmniej kilku multikont wypomina multikonta innym, to jest jakiś nieśmieszny żart.
  • MartynaM 09.01.2022
    cos_ci_opowiem, a niby pid jakimi nickami piszę? Ten cyrk coraz lepszy... ?
  • Patriota 09.01.2022
    Rodson to Angela?
  • MartynaM 09.01.2022
    No... kuźwa, tu jest tylko kilka osób, z kilkoma nickami...?
  • MartynaM 09.01.2022
    Chociaż nie wiem czy to Angela, Pasja też nazywała mnie bettusią. W każdym razie cyrk i malpy...
  • MartynaM ja już się gubię w tutejszych reinkarnacjach.
  • MartynaM 09.01.2022
    Marku, ja też, bo żeby jeszcze po jednym dodatkowym mieli, a ci po kilka i piatkuja się sami. Pomyśl jakie mają kompleksy...
  • MartynaM istne koło sansary.
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Wiesz o czym mówisz. Nie mierz swoją miarą, bo nie wiesz i nikogo nie złapałaś na piątkowaniu.
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson a po co te inne konta jak nie do piatkowania? No jeszcze komuś dowalic, kiedy udaje się milego.
    Mnie akurat nie zależy na ocenach, co widać.?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM tak samo jak i innym. Nie możesz udowodnić że stawiają jak nie można ci udowodnić że nie zależy.
  • MartynaM 09.01.2022
    Głupia jesteś.
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Ty też
  • MartynaM 09.01.2022
    To możemy zostać koleżankami...?

    Masz ☕ i trochę ?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Wzajemnie ale na pewno nie koleżankami, fizycznie niemożliwe.
  • Akwadar 09.01.2022
    Rodson no, no.... ;)
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson, facet nie może być taki upierdliwy, chyba?
  • Akwadar 09.01.2022
    MartynaM naprawdę?
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Jeśli coś nie po twojej myśli to zaraz upierdliwy. To działa w dwie strony.
  • Rodson 09.01.2022
    Akwadar Co się szczerzysz?
  • Akwadar 09.01.2022
    Rodson a tak sobie :))
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson ja nie ciebie nie poszłam. Z resztą nie ma do czego...
  • MartynaM 09.01.2022
    do ciebie nie poszłam... korekta
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM A poco miałaś iść?
  • MartynaM 09.01.2022
    Rodson, żeby być taką upierdliwą jak ty. Przecież po nic innego, bo jakoś po tobie nie spodziewam się dobrego tekstu.
  • MartynaM 09.01.2022
    Akwadar, ty nie facet lecz kukiełka, więc zabieraj zabawki z tej piaskownicy.
  • Akwadar 09.01.2022
    MartynaM jak będę chciał... i co mi zrobisz pacynko? :))
  • MartynaM 09.01.2022
    Akwadar, nic ci nie zrobię, nudzisz mnie.
  • Akwadar 09.01.2022
    MartynaM to po kiego się do mnie odzywasz, nie musisz.
  • MartynaM 09.01.2022
    Akwadar, żebyś wiedział, że mnie nudzisz i więcej nue przychodził. Proste czy roztlumaczyc?
  • Akwadar 09.01.2022
    MartynaM gadaj sobie ile chcesz, chodzę, gdzie chcę i robię, co chcę. Guzik mnie obchodzą twoje "roztłumaczenia".
  • MartynaM 09.01.2022
    Akwadar ?
  • W sensie poetyckim nawet nie jest to złe, ale mam z tym wierszem innym problem. Próbujesz skrytykować konkretną religię, ograniczając ją do pewnych skrajności. Parę miesięcy temu niektórzy próbowali na tym portalu udowodnić, że w Polsce zabronione jest terminowanie ciąży pozamacicznej. Jak ich poprosiłem o dowody to ograniczyli się do jakiś niejasnych wypowiedzi pewnych radykałów jak Dzierżawski. Nie popełniaj tego samego błędu. Pozdrawiam bez oceny
  • MartynaM 09.01.2022
    Nic nie pisałam o religii, tylko o wyborze kogoś o innej od europejskiej mentalności czy może przywiązaniu do tradycji, wychowaniu na odmiennych wartosciach. W islamie kobiety nie mają praw, kiedy więc któraś z naszych wychodzi za takiego musi się liczyć z konsekwencjami. Dziewczyny z muzułmańskich stron dobrze o tym wiedzą, nasze księżniczki zawsze się dziwią i rozliczają po ślubie albo wyjeździe w rodzinne strony męża.
  • MartynaM niby nie piszesz o religii, ale sama teraz wrzucasz hasło Islam. A co do praw? Powszechnie wiadomo, że różne państwa muzułmańskie mają różne prawodawca czy zwyczaje. Po co wrzucać wszystkich do jednego worka?
  • MartynaM 09.01.2022
    Islam a prawa kobiet. O to mi chodziło. A nie islam religia. W sumie znasz jakiś kraj muzułmański, gdzie kobiety mają prawo się rozwiesc chociażby?
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM, szkolny kolega, który ożenił się aż z Bułgarką ,żył w tej Bułgari i pracował w Kozłoduju jako inżynier /także doktor/ specjalista od energetyki jądrowej, mówił na i Zjeździe Absolwentów Technikum Energetycznego że rozpadli się przez różnie kulturowe. Potem ożenił się z Polką o takim samym jak jego, popularnym nazwisku Stankiewicz. I ta kobieta w USC przyjęła nazwisko. Takiej miłości już dziś się spotyka - śpiewali Czerwcowe Gitary.
  • Rodson 09.01.2022
    MartynaM Czego się tak sraczkujesz, ich kultura i ich wybory, a jak się baby pchają w te kulturę to ich sprawa. co winni muzułmanie żeone się nadstawiają?
  • Grain 09.01.2022
    koretka - mówił, że jądra rozpadły się przy niej połowicznie
  • MartynaM Turcja ma europejski kodeks prawny. Oparty na prawie Napoleona.
  • Ps. Jeszcze niedawno niemal w żadnym chrześcijańskim państwie tego nie miała. A na katolickich Filipinach ciągle nie ma.
  • MartynaM 09.01.2022
    Marku, ma a stosuje?
  • MartynaM 09.01.2022
    Grain i o te różnice kulturowe chodzi. Ciężko to połączyć.
  • MartynaM a znasz przykłady, żeby w Turcji sąd odmówił komuś rozwodu? Świeckie są też postradzieckie państwa Muzułmańskie.
  • MartynaM 09.01.2022
    Marku w Pakistanie są do tej pory zbrodnie honorowe.
  • W Libanie rozwód musi się odbyć za zgodą wspólnoty religijnej. Nie wiem czy muzułmanki takie pozwolenia odstają, ale katolicki na pewno nie. A takie przepisy wprowadził tam katolicki rząd.
  • MartynaM Tak, ale Pakistan to nie cały świat muzułmanki. Właśnie o tym cały czas piszę.
  • Grain 09.01.2022
    MartynaM te jądra po rozpadzie połowicznym?
  • MartynaM 09.01.2022
    Marku, muzulmanki nie dostają rozwodów, to ujma na honorze dla męża. A jeszcze jak się weźmie wiek małżonki...
  • MartynaM Rozumiem, że piszesz o Libanie? Skoro tak, to znaczy, że muzułmanki i katolicki mają tam takie same prawa. Więc religia nie ma tu nic do rzeczy.
  • MartynaM 09.01.2022
    Marku, trochę chyba ma, bo karanie żon dokladnie zapisane w Koranie.
  • MartynaM Ale wiesz, że ty cytaty są ogólnikowe i różnie intepretowane.
  • MartynaM Tam jest system patryjarchalno-matryjarchalny. Był taki program ,wiele lat temu jak Polka opowiadała, że mąż na początku ok, ale jak spotkała się z jego matką to na dzień dobry dostała po twarzy, aby wiedziała kto rządzi. Zależy pewnie od ludzi i ich poziomu wykształcenia.
  • MartynaM 09.01.2022
    Edward Handscissors dużo kobiet pisze, że poznają mężów w Polsce i są cudowni, wszystko się zmienia po wyjeździe do ich krajów. Wtedy szok i strach. Na dodatek przemoc. Dzieci też mają być posłuszne tylko ojcu. Matka jest dla nich nikim.
  • MartynaM Jest takie stare przysłowie: Volenti non fit iniuria -chcącemu nie dzieje się krzywda. Tyle w tym temacie.
  • MartynaM 09.01.2022
    Edward Handscissors a toś mi ćwieka zabił... jak to rozumiesz?
  • MartynaM Moja babcia na wsi miała bardzo dawno temu pieska. Był to samiec - malutki kundelek. Jak podrósł zatęsknił za towarzytwem i przyłączył się do "watahy" kawalerów szukających wybranek. Wszyscy w domu się o niego martwili. Ciapek zaginął. Po dwóch tygodniach wrócił wychudzony z oberwanym uchem i już nigdy nie uciekał.
  • MartynaM 09.01.2022
    Edward Handscissors, no taki język to ja rozumiem. Prosto i na temat.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM on o Turcji, ty o Pakistanie. I taka rozmowa z wami.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Fakty są takie, że islam jest równie niejednolity jak chrześcijaństwo, jeśli nie bardziej. I co kraj, to obyczaj. Na pewno kobieta ma inne prawa w Turcji, Libanie czy Indonezji, a inaczej będzie to wyglądać w Arabii Saudyjskiej, Pakistanie czy Nigerii. Iran to też ciekawy temat, bo rewolucja islamska nie zabroniła kobietom studiować ani prowadzić aut, choć o rozwód oczywiście tam trudno. Ale po co się nad tym chociaż zastanowić, lepiej się zapowietrzać, bo jakaś niezbyt mądra pani pojechała za swoim księciem na drugi koniec świata mimo ostrzeżeń i później gorzko żałowała.
  • cos_ci_opowiem Dokładnie, tylko z jednym ale. Kiedyś spotkałem studentkę z Iranu, która twierdziła, że w ojczyźnie nie mogłaby studiować. Ale ja samemu słusznie zauważyłeś Iran to nie Indonezja (najludniejszy kraj muzułmański).
  • MartynaM "W sumie znasz jakiś kraj muzułmański, gdzie kobiety mają prawo się rozwiesc chociażby?" - tak, Martyno - znam. nawet często gęsto facet ma posłuchać, co żona mówi. I nie chodzą w szmatach na twarzy - no chyba że teraz, bo teraz próbują zmusić do tego cały swiat - i większość ulega. Ale tak, znam, aczkolwiek jestem głęboko przeciwna deprecjonowaniu kobiet, przez jakąkolwiek religię (w tym katolicką), czy ideologię.
  • MartynaM 09.01.2022
    rozpaczają - korekta
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    Niby jestem na opowi, a czytając dyskusję miejscami czuję się jak na jakiejś wykopowej inceliadzie. Rozumiem zarówno inceli, których boli, że niektóre Polki wolą śniadych i czarnoskórych panów, jak i te Polki, bo czytając wysrywy tych pierwszych w ogóle mnie nie dziwi, że są sami. A że wdeptują w gówno - taka widocznie jest cena za poczucie się przez jakiś czas księżniczką. Tutaj natomiast w porównaniu z wykopem sytuację mamy o tyle ciekawą, że wodzirejem imprezy jest kobieta.
  • MartynaM 10.01.2022
    A innych problemów nie masz?
    Ucz się lepiej dobrze pisać, bo jak na razie, to właśnie jakieś wysrywy nam tu serwujesz... co przy takiej manii wielkości podwójnie śmieszą.
    Anen.
  • MartynaM 10.01.2022
    Amen - kor.
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM od rana warujesz i będziesz tu smrodziła do wieczora :) miłego.
  • MartynaM 10.01.2022
    cos_ci_opowiem a ty nie warujesz? Byłeś pierwszy... hahaha
    Idź, ucz się, ile można pisać kiepsko? Wstyd, żenada!
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    MartynaM Chuj mnie obchodzi zdanie starej oszołomki i jej multikont na temat mojego pisania, pa :*
  • cos_ci_opowiem 10.01.2022
    I nie, nie waruję, siedzę sobie i się relaksuję przy kawce. To ty tu będziesz się pieniła cały boży dzień.
  • MartynaM 10.01.2022
    cos_ci_opowiem ja będę się pienila przez takiego umysłowego bankruta? Chyba jeszcze śpisz i snisz...???

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania