xxx

xxx

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Kavita rok temu
    Nie wiem czemu dostałaś jedynkę. Może nie jestem jakimś wielkim znawcą wierszy i nie ukrywam tego, ale podoba mi się :)
  • MartynaM rok temu
    Może dlatego, że ja tak naprawdę, nie umiem pisać wierszy i tylko udaję, że to poezja.
    Niektórzy się nabierają... a inni nie, stąd i rozbieżność ocen.
  • Kavita rok temu
    MartynaM Możliwe, jak wspomniałam, nie znam się. Jednak twój tekst mi się spodobał, jest przyjemny i delikatny w odbiorze :)
  • MartynaM rok temu
    Kavita, może raz na jakiś czas coś mi się uda... dzięki za wsparcie!
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Ano tak. Jest jak jest. Ostatni będą pierwszymi.Tak mówią dzieje:)↔Pozdrawiam?:)
  • MartynaM rok temu
    Dekaos Dondi, dzieje grzechu?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Nie rozumiem anonimowych jedynek. Bez względu na to, kogo dotyczą dotyczą.
    Ostatnią dałem w 2017:)
  • MartynaM rok temu
    Dekaos Dondi, ja przeważnie piątki stawiam, nawet jak komentarza nie daję, bo czasami nie chce mi się pisać. Jedynki zostawiam innym... hahaha
  • MartynaM Ja mam zasadę - jak wchodzę to zostawiam ślad.
  • Lotos rok temu
    Ach ten lotos, ech...
  • MartynaM rok temu
    Piękny z niego kwiat...
  • Lotos rok temu
    MartynaM Oj tak, ale... Martyno... no wiesz lubię Twoje pisanie, ale Ty się zamęczysz tą niespełnioną miłością, byc może tak musi być, musisz wyrzucić to z siebie, ale potem zacznij żyć...
  • MartynaM rok temu
    Lotos, od czegoś trzeba umrzeć... hahaha
  • Lotos rok temu
    MartynaM Martyno....
  • MartynaM rok temu
    Lotosie, Lotosie...
  • Lotos rok temu
    MartynaM No ja ci chcę powiedzieć, żyj i ciesz się z tego.
  • rozwiazanie rok temu
    Martyna, pierwsza część jest wyborna, pozostałe dwie dają do myślenia.5 Pozdrawiam:)
  • MartynaM rok temu
    Dopuściłam Julię do głosu, nie wiem czy to dobrze, może lepiej schować ją szafy? Mogłam nie wypuszczać... dzięki, rozwiązanie, za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • rozwiazanie rok temu
    Martyna, mam sentyment do Julki nie zamykaj jej w szafie.:))
  • MartynaM rok temu
    Rozwiazanie... no dobrze, pozwolę jej trochę pobrykać.
  • Yaro rok temu
    super wiersz 5:) pozdrawiam:)
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Yaro.
    Też serdecznie Ciebie pozdrawiam.
  • Szalej. rok temu
    Wybacz, Martyno, no ale nie jest to tekst najwyższych lotów. Znaczy się potencjał jakiś jest - jka choćby w tym gaszeniu światła.

    Wyszedłeś ostatni, gasząc za sobą światło
    a ja nie odnajduje się w mroku...

    Zmienia to trochę sens, owszem - ale uważam, że brzmi znacznie lepiej... Pod względem samej formy.
    I potem wystarczy jeszcze jakoś lepiej ubrać ten balkon - jeśli pierwsza sugestia zainteresowała, mogę się zastanowić nad całością. Nie chcę komuś wpychać buciorów w wiersz, bez pozwolenia... Niemniej uważam, że warto to nieco odświeżyć, bo potencjał może i jest - ale zupełnie zmarnowany formą.

    Znaczy no dla mnie, wiadomo.
    Dobrego wieczoru. Jak zechcesz, to wołaj.
  • MartynaM rok temu
    Ciekawa jestem Twojej wersji, chociaż, z tego co zauważyłam po wstępnych wersach, odbiegasz od mojego zamysłu. Pokaż jak to widzisz.
  • Szalej. rok temu
    MartynaM ok, to siądę w wolnej chwili. Tymczasem dobrej nocy
  • MartynaM rok temu
    Szalej. a co Ty tak rano chodzisz spać, dopiero po dwudziestej?
  • Szalej. rok temu
    MartynaM jeszcze nie idę. Ale mam inne zobowiązania, a nie będę Ci grzebał w tekście na chybcika. Więc dziś nie dam rady :) może nie wygląda, ale na tyle szacunku do ciebie mam.
  • MartynaM rok temu
    Szalej. rozumiem.
    To daj znać, jak coś Ci się urodzi. Chętnie poznam męski punkt widzenia.
  • Szalej. rok temu
    MartynaM ok :)
  • Szalej. rok temu
    Wyszedłeś ostatni, gasząc za sobą światło,
    a ja nie odnajduje się w mroku.
    Nie było śmierci, był tylko pusty balkon
    I Julia czekająca na zmartwychwstanie.

    Kwiat lotosu, zatopiony w Gangesie,
    zerwany jako ostatni, w kolejce po szczęście.

    Jak wspominałem - sens tekstu zmienia się diametralnie, ale pod względem formy wygląda to dla mnie lepiej. Samej formy.
    Ale to tylko ja, nie zobowiązująco.

    Twierdzę zwyczajnie, że można z tego tekstu wyciąć kilka słów, żeby nabrał nieco... No nie wiem jak to nazwać.

    Dobrego dnia.
  • MartynaM rok temu
    Szalej. dziękuję, że zadałeś sobie trud.
    Jeśli będę w podobnym nastroju do tego, gdy pisałam te słowa, to może wejdę i coś, patrząc na Twoją sugestię, zmienię.

    Raz jeszcze dziękuję.
    Pozdrawiam.
  • Gdyby to napisał ktoś inny to bym powiedział bardzo ładnie, jednak Ty potrafisz zanurkować znacznie, znacznie głębiej i utrzymać czytelnika na bardzo długim wdechy.
    Tu jest ok, ale błysku, jak w niektórych Twoich pracach, mi zabrakło.
    Pozdrawiam
  • MartynaM rok temu
    Tutaj nie chciałam nurkować. Zwykła Julka i zwykła scena.
    Dzięki za komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Piękny, smutny wiersz. Te nawiązania do lotosu, albo Gangesu! Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję, Marku.
    Pozdrawiam również.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania