xxx

xxx

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Piotrek P. 1988 05.07.2021
    Bardzo piękny i inspirujący wiersz, jak epicka baśń albo niezwykły sen. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Bardzo dziękuję i pozdrawiam!
  • Pasja 05.07.2021
    Dobrze, że mamy takie miejsca. Jesteśmy bogaczami. Jak dwa światy równoległe pomiędzy którymi odnajdujemy swoje miejsce.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Czasami można odetchnąć od trosk w pięknych miejscach.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 05.07.2021
    Twój wiersz skojarzył mi się ze znanym obrazem Dziwny ogród Józefa Mehoffera. Są na nim też jakby dwa światy - obfity ogród pełen blasku i dziwna, duża ważka, która tam trochę nie pasuje, jakby przybyła "stamtąd", czyli z krainy, z której nie zawsze da się powrócić, z krainy bez blasku. Ważka jest brązowa, ponura i bez światła. niby ważka, a jednak czymś w swoim wyglądzie niepokoi.
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    W tym wierszu, jak słusznie odgadłaś jest szczęśliwy, nad którym wisi groźba jak ta ważka nie na miejscu w obrazie Mehoffera. Twoja interpretacja odpowiada moim myślom i oczekiwaniom.
    Bardzo dziękuję za ten komentarz i serdecznie pozdrawiam!
  • Trzy Cztery 05.07.2021
    Świat ogrodu i świat brązowej ważki, i człowiek, który ze świata brązowej ważki wraca do świata ogrodu. Musiałam to dopisać.
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Są to te dwa światy, w których egzystuję. Na razie wygrywa ten pogodny ze złymi przeczuciami.
    Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam!
  • Umiesz patrzeć ale i przekazać swoje obserwacje i odczucia.
    Bożeno twoje wiersze dojrzewają z każdą Twoją kolejną publikacją!
    Brawo!
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Dziękuję za lekturę i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • JamCi 06.07.2021
    Taki subtelny klimat. Z jednej strony do bólu konkretne, z drugiej ulotne i delikatne. I podszyte jakąś nostalgią, smutkiem? Czy mi się wydaje?
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Jest tu wszystko, o czym powiedziałaś, i smutek, trwoga i radosne przebudzenie.
    Pozdrowienia!
  • Szpilka 06.07.2021
    Ja też mam takie miejsca i to niedaleko miejsca zamieszkania, sympatyczny wiersz ?
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Każdy zna takie miejsca, które nastrajają pogodnie. Dziękuję za "sympatyczny wiersz".
    Pozdrowienia!
  • kigja 06.07.2021
    Potrafisz w genialny sposób zobrazować pejzaż, wystarczy zamknąć oczy i czytelnik widzi dokładnie to, co Autorka chce przekazać :)

    Jedynie Ra zapisałabym z wielkiej litery.
    Pozdrawiam!
  • Bożena Joanna 10.07.2021
    Lubię patrzeć na krajobrazy i szukać podobieństw w nastroju własnym i przyrodzie.
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Ra poprawię na wielką literę.
    Pozdrowienia!
  • piliery 10.07.2021
    O. Pastelowy ten wiersz jak rzadko. Delikatny, subtelny jak świat który opisuje. Z przyjemnością go przeczytałem.
  • Bożena Joanna 13.07.2021
    Dziękuję za przeczytanie i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania