Kielce 22 Października 2033 roku [wspomnienia z 2033 roku][fragment z pamiętnika]

Jest 22 października 2033 roku, KIELCE,

 

według informacji, które znalazłem w tutejszej multimedialnej bibliotece, KIELCE wyglądają teraz zupełnie inaczej niż dziesięć lat temu czyli w 2023 roku. Miasto zostało porządnie odbudowane i rozwija się pod zarządem autonomicznego suwerennego niezależnego regionu WARSZAWA. Jest tutaj cały czas realizowanych wiele inwestycji. W 2033 roku powstał film o obronie i rozwoju KIELC, który zdobył uznanie i nagrody na wielu festiwalach Cannes, otrzymał też Złotego Lwa, a nawet Niedźwiedzia.

 

W 2033 roku miasto obchodziło dziesiątą rocznicę zwycięstwa nad PIS i zorganizowano wiele uroczystości oraz imprez kulturalnych na które zjechali goście z całego demokratycznego świata szanującego prawo. Zjechali wybitni ludzie szanujący demokrację, wolność słowa i sprawiedliwe wybory parlamentarne. W KIELCACH w roku 2033 działają też liczne instytucje kultury i sztuki, które promują twórczość ojczystą, wreszcie szanują twórców regionalnych i ludowych, wreszcie promują kulturę ludową, prezentują twórczość wielu niezależnych artystów z całego świata i współpracują z wieloma artystami z całego świata.

 

Miasto KIELCE są symbolem polskiego ruchu oporu Połączonych Partii Demokratycznych, które wygrały 22 października roku 2023 wybory z faszystowskim, rasistowskim PISem. KIELCE są dziś są stolicą nadziei na pokój i wolność dla całego SWIATA!

 

Piszę ten tekst z perspektywy 2033 roku, ale pamiętam dobrze jak było w 2023 roku. Pamiętam strach i bunt ludzi, którzy nie zgadzali się z polityką PIS. Pamiętam protesty i manifestacje krwawo tłumione przez policję na ulicach, pamiętam represje i przemoc ze strony władzy. Pamiętam jak PIS próbował zmienić konstytucję i ograniczyć prawa obywatelskie. Pamiętam jak PIS niszczył niezależne media i sądy. Pamiętam jak rasistowski PIS dzielił społeczeństwo na lepszych i gorszych "polaków" drugiego sortu.

 

Pamiętam też jak uczciwi porządni ludzie ceniący wartości demokratyczne nie poddawali się i walczyli o swoją wolność. Pamiętam jak powstała Połączona Partia Demokratyczna, która zjednoczyła wszystkie siły opozycyjne. Pamiętam jak Połączona Partia Demokratyczna wygrała wybory parlamentarne w październiku 2023 roku i rozpoczęła proces naprawy zdewastowanego zgnojonego przez PIS tysiącletniego Państwa Polskiego. Pamiętam jak Połączona Partia Demokratyczna przywróciła praworządność i demokrację. Pamiętam jak Połączona Partia Demokratyczna wspierała rozwój gospodarczy i społeczny kraju. Pamiętam jak Połączona Partia Demokratyczna budowała dialog, równość i tolerancję między różnymi skonfliktowanymi przez PISowski rząd i Prezydenta DUDU grupami społecznymi.

 

Pamiętam też jak KIELCE odegrały ważną rolę w walce o Wolną Polskę. Pamiętam jak KIELCE były jednym z pierwszych miast, które wystąpiły przeciwko PIS i ogłosiły się Wolnym Miastem. Pamiętam jak KIELCE były oblężone przez antypolską, antydemokratyczną huntę wojskową PIS i broniły się dzielnie przez wiele dni. Pamiętam jak KIELCE otrzymały pomoc od innych miast i wspaniałych ludzi z krajów demokratycznych. Pamiętam jak KIELCE wytrzymały do momentu, gdy Połączona Partia Demokratyczna przejęła władzę i zakończyła serię niekończących się konfliktów z PISowskimi faszystami i rasistami. Pamiętam jak Kielczanie stali się bohaterami narodowymi i inspiracją dla innych.

 

Piszę ten tekst w roku 2033, aby zachować pamięć o tych wydarzeniach, które miały miejsce w ciągu ostatnich dziesięciu latach i podzielić się nim z Wami wszystkimi. Piszę ten tekst, aby pokazać, że warto walczyć o swoje prawa i wolność. Piszę ten tekst, aby podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do zwycięstwa nad PISem. Piszę ten tekst, aby wyrazić swój szacunek i podziw dla Kielczan. Piszę ten tekst, aby cieszyć się z tego, że żyję w wolnym i demokratycznym autonomicznym suwerennym niezależnym regionie WARSZAWA!

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania