.

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Numizmat 27.08.2016
    Odśwież mą pamięć proszę, bo myślę, myślę i nic mi się nie kojarzy. Powinienem pamiętać związek?
  • Rasia 27.08.2016
    Bezpośredni związek raczej nie, bardziej klimat i moje skłonności do złych zakończeń :)
  • Katra 27.08.2016
    Zapowiada się całkiem nieźle. Osobiście uwielbiam takie historie, wiec będę czekać na ciąg dalszy :P.
  • Rasia 27.08.2016
    Nie wiem, czy będzie ciąg dalszy, to raczej na razie luźne opowiadanie, ale może nad tym pomyślę :) Cieszę się, że Ci się podobało, dziękuję bardzo!
  • Rasia 27.08.2016
    Dziękuję za anonimowe piątki ;)
  • Marzycielka29 27.08.2016
    Jezu! To było straszne! Nie wsensie treści, która mnie zmroziła, ale właśnie jej przekazu. Duże 5
  • Rasia 27.08.2016
    Dziękuję serdecznie, cieszę się, że tak Cię to poruszyło :))
  • alfonsyna 27.08.2016
    Napięcie, napięcie, napięcie i krwawa jatka, choć w sposób mimo wszystko nieoczywisty, nierzucający mięchem prosto w twarz, raczej subtelnie ochlapujący ciemnoczerwonymi ochłapami... faktycznie, można dostrzec "delikatne nawiązanie" do innych Twoich tekstów, ale kto by tam szukał. :P Nie wyszło najgorzej, no nie wyszło, dałam piątkę przecież. ;)
  • Rasia 27.08.2016
    Dziękuję za taki miły komentarz :) No pewnie nikt by nie szukał, dlatego sama o tym napomniałam :D Dziękuję bardzo!
  • Larwa 27.08.2016
    Ileż w tym tekście... napięcia. Autentycznie się bałam... Czy ten tekst będzie kontynuowany?
    5
  • Rasia 27.08.2016
    O, jakże miło Cię u siebie widzieć, dziękuję bardzo za odwiedziny :) Cieszę się niezmiernie, że tekst Ci się spodobał. Co do kontynuacji, uff, to już druga taka propozycja. Opowiadanie miało być raczej takie pojedyncze, ale w takim razie zastanowię się nad ciągiem dalszym :)
  • Larwa 27.08.2016
    Rasia Nie ma sprawy, odwiedziłam Cię z przyjemnością :) Cieszę się, że się zastanowisz, bo wiele osób chętnie by ją przeczytało ^^
  • Lotta 27.08.2016
    Brrr, co prawda spodziewałam się takiej niespodzianki, ale klimat oddany idealnie. Mrozi krew w żyłach. 5
  • Rasia 28.08.2016
    A dziękuję serdecznie, bardzo mi miło :))
  • Niepozorna 28.08.2016
    ,,Obiecuję wam, że nigdy nie zaśniecie spokojnie"... straszne... okropne... Świetny klimat!
    Duuże 5 ^^
  • Rasia 28.08.2016
    Dziękuję bardzo za pierwsze odwiedziny i niezmiernie się cieszę, że klimat Ci się spodobał :)
  • Violet 03.09.2016
    Kingiem mi tu zaleciało, lubię taki klimat i moje zdanie, nie kontynuuj tego, teraz jest taki tajemniczy niedosyt, nadający smaczek tekstowi.5

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania