KILKA SŁÓW

Piszę bo nie podoba mi się to jak niektórzy na portalu potrafią strugać niesamowitych i wszechwiedzących poetów. W ten sposób podbudowują swojego ego czy po prostu lubią być hamscy i zwyczajnie są zgorzkniali? Nie wiem.

 

Przecież łatwo jest oceniać kogoś a zwłaszcza negatywnie. Rozumiem komentarze są po to by pokazać że można lepiej ale nie trzeba przy tym wywyższać się i na siłę wmuszać komuś swoją taktykę pisania.

 

"Jak nie masz nic miłego do powiedzenia to lepiej się nie odzywaj"- moje zdanie na ten temat. Żeby się przyczepić zawsze się coś znajdzie.. ZAWSZE.

 

Tak więc, osobiście uważam że pisząc robimy to przede wszystkim dla siebie. I każdy robi to w słuszny według siebie sposób. A jeśli nie podoba się to po prostu nie czytaj.. nikt cię nie zmusza.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Dekaos Dondi 31.08.2017
    W moim przekonaniu, krytyka jest potrzebna, ale taka co pomaga a nie niszczy
    Krytyka dla samej krytyki - tylko po to, żeby komuś dopiec- jest przeważnie domeną ludzi słabych i zakompleksionych.
    Po prostu w ten sposób się dowartościowują . Takie jest moje zdanie. Inni mogą mieć inne.
  • tribia 31.08.2017
    Krytyka dla krytyki jest be.
    Ale jest też ta druga, ta nieegoistyczna. Wnosi coś i udowadnia swe słowa.
    A pisanie tylko miłych rzeczy nic nie wnosi. Co Ci po samych pozytywach, skoro wiesz, że to Twoje zyczenie, Natalko?
  • Natalka199824 31.08.2017
    tribia
    Ja nie życzę sobie pochwał tylko drażni mnie fakt jak niektórzy potrafią być podli...
  • Natalka199824 31.08.2017
    Właśnie myślę podobnie ;)
  • Canulas 31.08.2017
    Podpisam się. Wszystko ma dwie strony. Dwa oblicza.
    Wooow bez bleeee nie istnieje.
  • Canulas 31.08.2017
    Podpinam* autokorekta
  • Pasja 31.08.2017
    Brawo! Kilka słów wyjaśnia tak wiele. Najgorzej jak ktoś cię kopie nie znając ciebie. Używa takich argumentów, gdzie nie powinien wchodzić. To dotyczy twego zdrowia, rodziny, umysłu i sfery intymnej. I to jest podłe. Opowi. jest dla wszystkich. Pozdrawiam 5 za odwagę, bo dostaniesz pewnie po głowie.
  • Natalka199824 31.08.2017
    Dzięki ;)
  • Pan Buczybór 31.08.2017
    Jak dla mnie marudzenie i ból dupy. Nic odkrywczego nie napisałaś. Jest taka piękna rzecz jak ignorancja. Niech sobie będą na tym portalu takie osoby jak Betti. Nikomu krzywdy nie zrobią; spam co najwyżej. Jak dla mnie - bezsensowne pitolenie i powtarzanie tego co już mówiło co najmniej parę osób.
  • Natalka199824 31.08.2017
    No i będę marudzić. I będę się powtarzać. Może co nieco ktoś coś przemyśli. ;)
  • Pan Buczybór 31.08.2017
    Natalka199824 Szczerze w to wątpię. Niektórzy są zbyt uparci...
  • betti 31.08.2017
    Natalka napisałaś beznadziejny wierszyk, liczyłaś na brawa, zamiast tego wyśmiałam. Moja wina, powinnam chwalić grafomanię pod niebiosy... Ogarnij się i zacznij pracować nad sobą. Wstyd tak pisać jak Ty. Nie widzisz tego?
  • Nuncjusz 31.08.2017
    to nie jest wierszyk
  • Nuncjusz 31.08.2017
    *chamscy - przez CH

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania