Kim być ?

Kim być ?

Zamknąć oczy, bronić się przed szarą rzeczywistością, marzyć o życiu idealnym, pełnym barw i szczęścia. Czy marzenie jest złe, czy realia są dobre, właściwe. Czy może zapaść w głęboki sen w którym nie liczy się świat ani marzenia. Albo nie marzyć, być realistą. Kimś kto nie ma fantazji , być osobą która żyje tylko tym co dzieje się w danej chwili. Marzyciel może wybrać jego ścieżkę, pełną wyobraźni, pasji i optymizmu. Może zapomnieć o życiu i stać się prawdziwym marzycielem lub żyć bez marzeń i nadziei na coś lepszego być realistą. Jedno jest pewne trzeba dążyć do celu, wiedzieć co jest dla nas dobre a co złe. Może wcale nie decyduj, los zrobi to za ciebie, ukształtuje cię. Ulepi cię na nowo. Pokarze ci kim naprawdę jesteś, opowie ci o twym charakterze. Na pewno każda dziewczynka bawiła się kiedyś lalkami, nadawała im charakter miłej, mądrej, nieśmiałej,a nawet chciwej. Tak teraz ty będziesz laleczką losu i wszystkiego co przez człowieka nie stworzone.

Iga

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Idżia 24.03.2016
    Nie realista a pesymista XD
  • NIEjestemBARBIE 16.05.2016
    Polecam poprawić to w tekście, nie w komentarzu :)
  • marian adonajski 25.03.2016
    Bardzo dobrze, że zadajesz Sobie takie pytanie - 5..

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania