-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Zawsze powtarzałem, że nasza polityka propagandowa w szczególności TVP-info robi swoje w mózgach polaczków. Tych typu " rolnicy Podlasie"
  • Anonim dwa lata temu
    Ok, dziękuję za opinię.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Antoniuszu↔Pierwsze skojarzenie, to Ona w ''pajęczynie'', którą próbuje rozerwać, by "zrozumieć pająka"
    Człek świadomy, wie, że jest.
    A kim jest... to już zależy od wielu okoliczności różnorakich,
    zdarzeń z przeszłości, genów, skojarzeń, wyobraźni, predyspozycji,
    a że niektóre czynniki zewnętrzne ustawicznie się zmieniają, to człek też.
    Trudno przewidzieć samego siebie.
    Szczególnie w sytuacjach... nowych.
    Niektórzy stoją okrakiem nad szczeliną przepaści i jedni zdążą się przegibnąć na jedną ze stron,
    a inny przegapią szerokość "szpagatu'' z którego już nie ma powrotu i lecą w dół.
    Chociaż też wiele zależy, gdzie spadną i czy w całości, szczególnie psychicznej.
    Sorry, tak mnie naszło.
    Tekst Twój tak "po ludzku' napisany.
    Pozdrawiam:)?↔%
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki, Dekoś.
    Osobiście kiedyś słyszałem wyznanie dziewczyny, na podstawie którego napisałem ten tekst. Oczywiście fakty i osoby sa zmyślone, ale zamysł i skłonności bohaterki - nie.

    Pozdrość.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Taka postawa to chyba depresja. Nie ma tylko dwóch opcji, jest ich wiele i większość jest milcząca. Ten typ bohaterki dopuki nie zaakceptuje siebie i świata nie ma szans na szczęście.
    Pozdrawiam
  • Anonim dwa lata temu
    Tak, jestem pewien, że bohaterka miała depresję. Ale to skutek, a nie przyczyna. A akceptacja, jak widać bywa niemożliwa.
    Dzięki za czytanie.
    Pozdrość.
  • Noico dwa lata temu
    Fascynujące problemy.
  • Anonim dwa lata temu
    Fascynujący komentarz, godny kogoś, komu bliźni jest bliski.
  • Noico dwa lata temu
    Antoni, kiedyś o takich fascynujących problemach rozprawiały stare baby na ławeczkach przed wiejskimi domkami, bądź na ławeczkach podwórkowych w miastach. Cóż zrobiła z ludźmi lewacka propaganda. Dziś dusza Maryni stała się Twoim problemem. No cóż, życzę interesującej i owocnej dyskusji i wielu ciekawych wniosków. Pozdrawiam ciepło.
  • Anonim dwa lata temu
    Noico Czytaj za zrozumieniem, a nie nawijaj swoją prawicową propagandę. Koniec tematu.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Religia i społeczeństwo miesza wrażliwym jednostkom w głowach. Kogo obchodzi, że dwie dziewczyny mieszkają razem, albo dwóch starszych panów. Jakiś czas temu oglądałam reportaż o trójkącie mieszkającym wspólnie. Na pierwszy rzut oka trochę szokujące, ale przecież znamy opowieści o haremach, więc co w tym dziwnego? Ano tylko to, że jedna z dziewczyn była bi i mieszkała z heteroseksualnym chłopakiem i homoseksualną dziewczyną.
    Cała trójka była dorosła i dobrze im się żyło. Tak mówili.

    Nikt nie dostaje wyboru, jak Neo, preferencje są, jak grupa krwi.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Pozdrawiam!
  • Noico dwa lata temu
    To nie chodzi kto z kim mieszka, tylko żeby wprowadzić przepisy prawne powodujące zamęt, że niby wszystko można. Jeśli można zalegalizować związek dwóch pedałów, to dlaczego nie można związku pięciu, stu, albo tysiąca, skoro siebie nie krzywdzą, jak to oni mówią, czy chociażby harem. Chodzi o to, żeby w sferze moralnej nie było w społeczeństwie żadnych zasad. Zatomizowane społeczeństwo nie tworzy ruchów sprzeciwu.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Dlaczego piszesz z pogardą "dwóch pedałów"?
    Nie rozumiem, jak możesz tolerować i bronić księży, którzy molestują i gwałcą dzieci, a potępiać dwóch dorosłych mężczyzn, którzy się kochają.
    Jak możesz być takim człowiekiem?

    Jeśli trzech mężczyzn będzie chciało wziąć ze sobą ślub, to nie stanę im na drodze.

    Brzydzisz się homoseksualistami, jakbyś był kryptogejem...
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki niehigieniczne zachowanie, nie rozumiem jak można to promować. Skoro ty masz prawo to lubić, jak mam takie samo prawo do nielubienia. Tyle.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Rany julek! Pary heteroseksualne również uprawiają seks analny. Jaka i czego promocja?
    Dorosły mężczyzna chce żyć "po bożemu" z innym dorosłym mężczyzną.
    A nie brzydzą cię kobiety, które biorą udział w orgiach i robią różne rzeczy z wieloma mężczyznami naraz?

    MNIE NAJBARDZIEJ BRZYDZĄ PEDOFILE!!!!!!!!!!, GWAŁCICIELE!!!!, NEKROFILE, ZOOFILE.

    Reszta mnie nie brzydzi, bo takimi stworzył ich JEDEN PRAWDZIWY BÓG OJCIEC, co nie Boguś.

    Już nie chcę o tym pisać, idę oglądać seriala.
  • Noico dwa lata temu
    słone paluszki czyli jesteś pedofobką i zoofobką. A fe. A przecież Bóg ich stworzył. I w świecie zwierzęcym też podobno istnieją.
  • słone paluszki dwa lata temu
    Noico Ty jesteś pedofilofobem i nawet z tym się nie kryjesz. Ponadto nie czytasz ze zrozumieniem.
    Biedny, stary, zakłamany Bogumił.

    Ja zaś przede wszystkim jestem człekofobką i nie robi mi różnicy, czy ktoś sypia z kobietami, czy z mężczyznami. Ważne, żeby był dobrym, mądrym człowiekiem. Ludźmi o takich cechach chciałabym się otaczać.
  • Łukasz Jasiński dwa lata temu
    A ja jestem pogańskim racjonalistą - libertynem i intelektualnym biseksualistą, natomiast: w moim mieszkaniu chodzę sobie nago, latem: również opalam się nago na dzikiej łonie natury, resztę: mam w głębokim poważaniu, jednocześnie: aktualnie publikuję na Polskim Portalu Literackim.

    Łukasz Jasiński
  • Anonim dwa lata temu
    Aha.
    Dziękuję za komentarz.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania