Kim są "Niepokorni"?

Niepokorni, to drużyna złożona z osób którzy zostali obdarzeni bardzo wyjątkowymi zdolnościami, inne są legendarne i niebezpieczne, a jeszcze inne nowymi i nieznanymi dotąd mocami. W skład tej drużyny wchodzą: Doktor Spektrum, tak naprawdę to dr. Otton Allanor III jest znanym milionerem, naukowcem, badaczem nad zjawiskami paranormalnymi i nadprzyrodzonym oraz też detektywem. Sam włada mocami paranormalnymi i jest też potężnym telepatą w dodatku zaś nosi też na prawej ręce, dużą opancerzoną rękawice z magicznymi runami. Legendarna Echo, nazywana też inaczej Córą Ziemi. To wędrowna czarodziejka z Góry Orin. Jej umiejętność to klonowanie, niewidzialność, włada nad skałami i tka je z pełnym energii entuzjazmem i determinacją. W chwili zagrożenia Echo, może przywołać swojego marmurowego golema Garo, który zmiażdży każdego wroga, kto zechce skrzywdzić jego panią. Angry Blood, tak na prawdę ma na imię Roger. Jest krasnoludem włada mocą Gniewu. W każdej walce, krew Rogera błyskawicznie w nim wrze, a gdy wściekłość go pochłania, wtedy staje się prawie że nieśmiertelny. Na rękach ma zazwyczaj założone naostrzone kastety, przez co jest jeszcze bardziej niebezpieczniejszy i szalony. Ale tak na prawdę to miły i zabawny gość, bardzo przyjazny i lubi się dobrze najeść i dobrze wyspać. Shadon - Mroczny Strażnik, to Tom Darken. Jego mocą jest Ciemność. Potrafi on teleportować się, kamuflować się w cień, widzieć przez różne obiekty, a także i w ciemności czy też pod wodą. Słyszy na odległość, ma dar infuzji - wszystko co dotknie może zamienić się w groźną i mroczną broń, włada też telekinezą i może uzdrawiać się poprzez styczność z ciemnością. Roxana, inaczej znana jest jako Feniks. Włada ona właśnie mocą Feniksa, może latać, uzdrawiać łzami feniksa, ciskać ogniem i ona także posiada dar infuzji, jak jej przyjaciel Tom. Tylko zamiast mrocznej broni, jest ognista. Bash Lord, to Tony Hammer. Jego moc to Ziemia. Wywołuje fale sejsmiczne, trzęsienia ziemi, tworzy szczeliny które podrzucają wrogów i ich ogłusza. Jest także niezwykle silny i wytrzymały, potrafi przetrwać w najtrudniejszych warunkach i może oddychać pod wodą. Fiia, jest szamanką. Poszukuję i przywołuję do siebie duchy legendarnych bestii, po czym przyswaja ich moce do siebie i dzięki czemu ma też zdolność transformacji w jakąkolwiek ze swoich bestii, a ma ich 3 jest to: Biały Lis, Bursztynowy Gryf i Głębinowy Smok. A wraz z nią towarzyszy jej także niesamowity niedźwiadek polarny Nix, który włada gromem. Lecz tylko ze zmniejszoną mocą. Ponieważ Nix ma zdolność powiększania się w prawdziwego i groźnego niedźwiedzia Mega Nixa i z jeszcze bardziej potężniejszym Gromem.

Niepokorni mają za zadanie, stawić czoła przed złowrogimi siłami Chaosu i przed innymi groźnymi złoczyńcami.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • O. A. Jung 29.09.2016
    To jest streszczenie.
  • MUT1N33R 29.09.2016
    Tak wiem. Chciałem zrobić taki wstęp. Żeby wiadomo było, o co chodzi. :) To jest mój pierwszy blog, wczoraj go dopiero założyłem. :)
  • MUT1N33R 29.09.2016
    Tak wiem. Chciałem zrobić taki wstęp. Żeby wiadomo było, o co chodzi. :) To jest mój pierwszy blog, wczoraj go dopiero założyłem. :)
  • vilemo 02.10.2016
    Dlaczego to mi zaczyna przypominać X- Men'a?
  • MUT1N33R 02.10.2016
    I dobrze, że to tak przypomina :) Ale chcę stworzyć swoich własnych bohaterów, coś zupełnie innego :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania