Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kitlo-kwas – Kocwiaczek

Kulinarny krytyk kosztował każdej kreacji kuchmistrza. Kalibrował kajetem, kaligrafując koślawą kursywą. Konsumował, konwulsyjnie kręcąc kończynami, końcowy kęs koronując krztuszeniem. Kolejno kopniętymi kartkami kalendarza. Kucharz kopsnąwszy kelnerowi kasę, kazał krytykowi kupić kryptę. Kaj kontynuował karierę kwasiarza, kręcąc kolosalne kokosy. Każdorazowo, kiedy kosił kapustę, kłaniał kark, kierując komplementy ku kościstemu klientowi. Konkludując: kielnia klepki koroduje, kej kafejkę kwestionujesz. Koniec. Kropka. Konceptu kres. Ka-ba-ret!

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Cicho_sza 24.11.2021
    Nie bardzo potrafię rozszyfrować na, który z zadanych tematów to tekst, ale typuję Vincenta Vege.
  • Bo to trzeba specjalny kurs szyfrowego rozpoznawania ukończyć hahaha. Kochanieńka a typowany VV nie mieści się obserwatorium Niepowtarzalnego. Więc pudło!!!
  • Cicho_sza 27.11.2021
    Niepowtarzalny Styl z Opowi o masz, nie zwróciłam uwagi, że VV nie widnieje na liście. Będę próbować dalej ?
  • Cicho_sza próbuj, próbuj :) Jak to mówią, próba nie strzelba xdd
  • Nachszon 24.11.2021
    DD według mnie. Bardzo fajna zabawka, ale... "kokosy i kosząc" - tutaj "i" rozbija jednolitą strukturę "k" i osłabia realizację zamysłu. Może zamiast "i" lepszy byłby przecinek. Niemniej olbrzymie brawa za pomysłowość i humor. I oczywiście 5.
  • Nachszon i to merytoryka która nie styka się z literą K xDD
  • A. Hope.S 24.11.2021
    Brakuje jednego słowa - Kurła! dlatego 6 z minusem.
  • Kurła by się przydała jak chu.. XD
  • Marian 25.11.2021
    Rozumiem pomysł, ale wykonanie trochę słabe.
  • Marianie masz rację, z tym, że nie na pewno hihihi
  • Pasja 28.11.2021
    Może Autor jest też na "K". Kocwiaczek! :)
  • Rzeczywiście na K w obserwowanych jest tylko Kocwiaczkowa hihihi
  • Kocwiaczek 03.12.2021
    No i widzę, że zabawa znowu siadła. "Troszku" szkoda:(

    Strzelam tutaj na Nadleśniczego. Tekst zakręcony jak szalony zielony:)
  • Oj siadła. Towarzystwo jakieś ospałe. Strzeliłaś i możliw, że dobrze XD
  • Opalony Ernest 05.12.2021
    Nowe Koczowisko Dekadencji.

    DuDu.
  • Może DuDu, a może Pudłu
  • Trza było pokombinować, nad tekstem owym. Skro na K→to w Kocwiaczkę celuję:))↔Pozdrawiam:)↔%?
  • Dekaos Dondi 18.12.2021
    To ja↔Trza było pokombinować, nad tekstem owym. Skro na K→to w Kocwiaczkę celuję:))↔Pozdrawiam:)↔%?
  • Ojej↔Kocwiaczkę ustrzeliłem?↔Szacun za taki tekst:))
  • Dekaos Dondi 19.12.2021
    To ja↔Ojej↔Kocwiaczkę ustrzeliłem?↔Szacun za taki tekst:))
  • Kocwiaczek 19.12.2021
    Dzięki, DD:) Alem się nie ukryła. K mnie zdradziło:D Kurczaki;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania