.

.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Ogólnie zaczelam kiedys ogladac kurs uwodzenia kobiet dla mezczyzn, tak o, zeby odegnac mysli i sie czyms zajac. Dzisiaj ukonczylam kurs w stanie ciezkiego szoku.
    Teraz:
    1) umialabym uwiesc kobiete
    2) umialabym zauwazyc, gdyby jakis mezczyzna probowal mnie uwiesc, zgodnie z technikami i prawdami przekazanymi na kursie
    3) umialabym go zabic

    Przez kurs zrobilo mi sie smutno :(. Dlatego napisalam cos romantycznego. By pokryc przykre wrazenie, jakie dal mi kurs.
  • Canulas 27.11.2018
    Zostaw tekst w spokoju chociaż do 18.30
  • No nie wiem. Dopiero siódma, a to taki słodki cukierek. Może stać mi się mdły. Postaram się.
  • Canulas 27.11.2018
    e make i ka pololi, wyloguj się i idź spać. Tak będzie najbezpieczniej.
  • Canulas, nie wyjdzie iść spać. Wczoraj spałam za długo, i pewnie dziś dopiero pod wieczór. Ale postaram się nie tykać, nie czytać ponownie, ani nic. Może pomyślę nad kolejną częścią inspirowaną bestialską zabawnością kursu uwodzenia.
  • betti 27.11.2018
    Nie wierzę w sztukę uwodzenia, wierzę w grę, że można każdego jak idiotę prowadzić na sznureczku,i jeszcze udawać, że to on prowadzi, kiedy pozwoli mu się otworzyć drzwi... faceci są beznadziejni. Kiedy nawijasz mu jaki to wspaniały będzie ci jadł z ręki, kiedy zaczynasz pokazywać mu jego wady, grunt spod nóg mu ucieka... można się takim bawić, jeżeli kogoś to śmieszy.
  • Hm, ja chcialam na youtube obejrzec cos, co dotyczylo pewnego glupiego programu, i byl odnosnik do tego kursu, bo na kursie omawiano fragment programu.
    I dlatego.

    Byla tam pewna wiedza o psychice czlowieka, zwlaszcza kobiet. Niektore rzeczy nie byly takie zle, zwlaszcza jesli jakis chlopak denerwuje sie w kontaktach z kobietami, czy cos. Niektore, te poczatkowe rady, moze moglyby byc przydatne.

    Tylko ze wszystko, kazdy krok, byl nastawiony na taki cel, by "odniesc szybki sukces z kobieta", i taka filozofia, ze kobiet jest mnostwo, i jak nie ta to inna, a jak nie inna to kolejna, i to nie ma znaczenia ktora, tylko by odniesc szybki sukces.

    Moze gdyby te rady mialy sluzyc, by ulatwic poznanie kogos i polubienie go, a nie tylko odniesc szybki sukces, to byloby ok. A tak, to troche smutno smiesznie.
  • inspekcjapracy 27.11.2018
    coś ma hahaha
  • W sensie, opowiadanie?

    Mial byc taki slodki cukierek, pelen nadziei i idealow, polany opozycyjnie brutalnym podejsciem z kursu. Taka pizza z ananasem, zeby sie troche gryzlo. Zazwyczaj nie pisze takich 'romantycznych' tworow.

    Jak cos ma, to dzieki :).
  • betti 27.11.2018
    Dla mnie te wszystkie programy tego typu, to strata czasu. Trzeba mieć po prostu zawsze otwarte oczy...
  • betti 27.11.2018
    Serce natomiast bardzo rzadko...
  • A opowiadanie; co myslisz? :)
  • betti 27.11.2018
    e make i ka pololi wolę Ciebie w prozie poetyckiej.
  • Rozumiem :). Staram sie nie ograniczac tylko do niej, choc i mnie jest chyba najblizsza.
  • betti 27.11.2018
    e make i ka pololi w prozie poetyckiej jesteś de best, ja bym na Twoim miejscu na tym się skupiła, chyba nie warto się rozdrabniać mając taki talent.

    Ja marzę o prozie poetyckiej, jednak nie potrafię na tyle, by mnie to satysfakcjonowało. Czyli nie pcham się na afisz... Rozumiesz, prawda?
  • Canulas 27.11.2018
    Super. 18.30

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania