Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kobieca komplikacja

Z kobietami zawsze są problemy. Umawiasz się z nimi i nigdy nie wiesz czego się możesz spodziewać . Najgorsze przypadki to te kobiety które majac faceta umawiają się z kims takim jak ty. Czlowiekiem naduzywajacym alkoholu, niedbajacym za bardzo o swoje zycie etc. Zawsze to samo pierdolenie o nudzie w związku i checi jakiejś zmiany. Te głupie baby nie wiedza ze jedna noc z kims takim jak ja konczy się załamaniem kilkuletniego związku. KILKA LAT ZYCIA stracone przez pietnascie minut posuwistych ruchow na starej wersalce wynajętego mieszkania. Speed dating nie jest dla każdego, jednak korzystam z tej funkcji na tyle długo, ze wiem jedno, nigdy nie zaufam zadnej kobiecie. Spotykałem już na swojej drodze zakochane zaręczone mamusie które maja dość zycia u boku wyrobnika który ledwo wiaze koniec z koncem . Nie chce nic mowic jednak ja niczym nie roznie się od tego wyrobinika, również ledwo wiaze koniec z koncem, tylko do tego pije ze zdwojona sila. No i studiuje ale z tego raczej nie można spodziewać się góry pieniędzy. Przebywanie z zajętymi kobietami ma tylko jedna wielka przewagę nad tymi samotnymi egoistkami. One naprawdę wiedza czego chcą, wiedza czego im brakuje aczkolwiek tak samo jak głupie wyzwolone łakną tylko porządnego pierdolenia. Wiem ze brzmi to jak wielki paradoks ale naprawdę tak jest. Kobiety niszcza swiat tak samo jak zaniedbywanie środowiska, faceci po prostu usychają….

Jedna z najśmieszniejszych cech u kobiet które chcą Cie tylko zgwałcić jest ciagle pierdolenie w trakcie gry wstępnej o tym zebys zalozyl gume. Mowia tak dopóki nie wsadzisz im na chama miedzy nogi swojego miesa, dalej już jakos idzie i nie mowia nic innego. Jeczą jeczą i jeczą aż w końcu padaja i dalej nic nie mowia. Zreszta o czym można gadac z kobieta której imie dopiero ledwo poznales . Nie mogę sobie tego w ogole wyobrazić.

- Było naprawdę fenomenalnie jesteś cudowna kobieta, może teraz ugotujemy coś wspólnie ?

- Nie wiem czy zostało cos w lodówce, ale i tak się do mnie wprowadzasz wiec takie okazje będziemy mieli na codzień.

NIEREALNA SYTUACJA która nie zdarza się nigdy. Szanowana kobieta nie idzie do łozka już na pierwszej randce, a te które chodza na pierwszej randce od razu spisuje na straty i pomijam chec zaproszenia na druga. Zazwyczaj rozmowa również zamyka się w dwóch zdaniach jednak wygląda nieco inaczej

- Było fajnie zostaniesz dzisiaj na noc ?Na dworze trochę słaba pogoda i jeszcze cały przemokniesz.

- Dzieki za propozycje ale wiemy ze to i tak nic nie zmieni, a ja mam jeszcze trochę spraw do załatwienia, Wezme szybki prysznic i już mnie nie ma.

Paradoksalnie to raczej kobiety wola przygody na jedna noc. Znaczna czesc facetow woli gdy wie ze jego luba nie zmienia partnera co noc. Kobietom nie można nigdy ufac z uczuciami, ponieważ to najlepsze manipulantki. Kochane kobiety, których tak nienawidzimi a zarazem kochamy i wszystko tylko dlatego, że są kobietami. Świat bez nich nie miałby żadnego sensu i dlatego to takie skomplikowane…

Średnia ocena: 3.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • betti 10.12.2019
    Przeczytałam. Uderzyło mnie, że bohater nie mający żadnych zasad, wytyka je innym. Kobiety są be, bo zdradzają, a jednocześnie nasz cudowny bohater - takich właśnie szuka. Hipokryzja w czystym wydaniu.
  • Joanna Gebler 10.12.2019
    Z jednej strony zgadzam się ze stwierdzeniem, że kobiety to najlepsze manipulantki, ale nie można też zapomnieć o tym, że mężczyźni w tym są równie dobrzy. Co do reszty tekstu, mam wrażenie jakby to nie było opowiadanie, a słowa wzgardzonego mężczyzny. Nie wiem, może taki był zamysł. I zgadzam się z Betti. Słabo jest wytykać innym zasady, samemu się do nich nie stosując.
  • Ozar 10.12.2019
    Hm... Tak naprawdę jak śpiewała Budka Suflera "Do tanga trzeba dwojga". W takich sytuacjach prowodyrem mogą być obie strony, a od drugiej zależy czy się zgodzi. Moim zdaniem wszystko zależy od tzw. okazji i charakteru. Jak mawiał poeta "Jak przyjdzie ochota, to nawet pies kota". Czasami zdarzają sie takie "okazję". Ale czy znajdą się chętni z obu stron jak juz pisałem zależy od samych ludzi. Bywają takie skoki w bok, jeden numerek, no czasami dwa i nic się dalej nie dziej (pomijam jak kobieta zajdzie, bo wtedy zaczynają się schody). Jednak nie ma tu jakieś reguły. Czasami chcą tego mężczyźni a czasami kobiety. Powodów może być wiele, nie czas tu je opisywać, ale powtarzam że do tego trzeba dwojga. Gdy chce tylko jeden to juz jest gwałt.
  • Misiu M 10.12.2019
    kto szybko zaczyna ten szybko kończy...
    seks to nie gimnastyka a dopełnienie miłości
    kto tego nie rozumie nie zasługuje na to aby go pokochać

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania