Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Kobieta z piekłarodem

Tekst ten powstał w wyniku weny, jaką dostarczył temat:

 

"Pasja

Temat główny: Piekło to przywilej specjalny, zastrzeżony dla tych, którzy go bardzo żądali.

Temat dodatkowy: Grzeczne dziewczynki idą do nieba, niegrzeczne tam gdzie chcą."

 

na LBnP

 

--------------------

 

Dobrze pamiętam ten dzień. Weszła do mojego biura ubrana w skórę i długie kozaki, z dość sporymi obcasami. Jak miałem się przekonać, później... Zresztą nieważne. Na wszystko w końcu przychodzi czas.

W każdym razie usiadła przed biurkiem i zaczęła na mnie spoglądać tym zadziornym wzrokiem, zupełnie tak jakbym sam prosił się o kłopoty. Na jej twarzy malował się szyderczy uśmiech, pewnej siebie kobiety, wiedzącej czego chce, jak i z kim. Świadomej swoich potrzeb i zachcianek. W niej jednak było coś innego. Nie należała do tych, posłusznie przynoszących mężowi zupkę pod nos. Raczej do kobiet, której obiadki robi mąż pantoflarz, przygnieciony jej butem do podłogi. Kastrat, któremu sama z nieskrywaną satysfakcją wycięła mentalne jaja.

— Pani nazywa się?

— Grzegorz Brzęczyszczykiewicz z Choszczna.

— Nie wygląda...

— To skoro wiesz jak, to po co się pytasz? Na głupie pytania dostaje się idiotyczne odpowiedzi — przerwała mi w pół zdania.

Uśmiechnąłem się pod nosem. Istna kobieta z piekłarodem.

— Znalazła się tutaj, ponieważ...

Wyciągnąłem listę jej przewinień. Miała tylko z jakieś dwadzieścia pięć tysięcy stron. Ostatnie z nich, za które jakiś desperat ukarał niegrzeczną damę nożem wbitym w brzuch, miało numer bilion siedemset trzydzieści miliardów, dwieście piętnaście milionów, trzysta siedemdziesiąt dwa tysiące, trzynaście. Zasługi jej były naprawdę niezwykłe.

— Niezła sumka jak na kobietę.

— A ty co, nie słyszałeś o emancypacji? Myślałeś, że tylko mężczyźni mają zezwolenie na bycie chujami?

— Kobieta w końcu nie posiada członka.

— Tacy palanci jak ty też i co z tego? Niektórym brak jaj do życia, a już nie mówiąc do czego innego.

Nie miałem pojęcia czy stara się urągać mojej męskości, czy tylko chce dać mi do zrozumienia, że moja funkcja diabelskiego urzędnika do spraw petentów nic nie znaczy. Miałem ją przydzielić do jednego z dziewięciu piekieł, choć w takim wypadku jak ona ostatnie było za lekkim miejscem, a i tak nic sobie z tego nie robiła.

— Niepokorna.

— Niegrzeczna, chamska... Iloma epitetami masz zamiar mnie opisać?

— Nie zamierzałem pani urazić.

W tamtym momencie zacząłem zastanawiać się już, kto tu naprawdę trzyma kogo za jaja.

Ona, nic sobie nie robiąc z mojej konsternacji, odpięła bluzę, zza której na światło dzienne wyszedł biust. Nie powiem, bym potrafił oderwać od niego wzrok. Podeszła do mnie, kręcąc pośladkami tak uwodzicielsko, jak tylko to możliwe, chwyciła mnie za poliki dłonią i pokierowała głową tak, by moje oczy powędrowały na jej cycki.

— Ładne co?

— Ehem...

Było to jedyne słowo, na jakie wtenczas było mnie stać.

— Wy mężczyźni, nieważne czy z nieba, piekła czy ziemi jesteście wszyscy tacy sami. Myślicie tylko chujami — powiedziała, wbijając mi kozaka w genitalia. Zawyłem z bólu. Ona tymczasem podeszła do drzwi.

— Sorki, ale to miejsce jest nie dla mnie — powiedziała i odeszła.

Przyglądający się temu wszystkiemu ukradkiem biblijny wąż, wpełzł w końcu na biurko i spoglądając na drzwi, rzekł:

— Nie miałeś szans... Kobieta z passssją...

Zacząłem się śmiać.

— Z czego suszysz zęby!

— Wyobraź sobie, że jedyne miejsce, do którego mogła pójść to brama Piotrowa. Ciekawe jak on z nią będzie rozmawiał!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • wioskowy 30.09.2017
    Niegrzeczna, niepokorna, chuj...
  • Nerd 30.09.2017
    Huj jednak piszę się przez samo h :)
  • Pasja 30.09.2017
    Nerd Ale dwa już przez ch
  • Violet 30.09.2017
    Nerd obie formy są poprawne
  • Nerd 30.09.2017
    Violet ja nie bawię się w językoznawstwo. Dla mnie to i tak jeden...
  • Violet 30.09.2017
    Nerd dokładnie :)
  • Violet 30.09.2017
    Zabawny tekścik. Kilka błędów, w oczy biją : niepokorna i niegrzeczna. Daję 5 za humor.
    Pozdrawiam.
  • Nerd 30.09.2017
    Dzięki
  • Violet 30.09.2017
    Wioskowy mnie ubiegł co do błędów :) Dodam, że chętnie przeczytałabym jak skończyła się rozmowa z Piotrem ;)
  • Pasja 30.09.2017
    No taka kobieta z jajami. Diabeł przy niej to pikuś. Ciekawa jestem czy miała pod skórą majtki. Może pociągniesz dalej temat u Bramy Piotrowej. Pozdrawiam 5:)
  • Nerd 30.09.2017
    Dzięki ;)
  • Pasja 30.09.2017
    Nerd no i cieszy mnie ta pasja
  • Nerd 30.09.2017
    pasja :)
  • Canulas 30.09.2017
    Całkiem spoczi, toto. Chuj przez samo troszkę pokrwawił mi serduszko, ale zamysł całkiem w deseń.
    Trochę krótkie. Ich wymiana zdań mogłaby jeszcze potrwać.
  • Nerd 30.09.2017
    Dzięki :)
  • Pan Buczybór 01.10.2017
    No, tekst bardzo fajny, humorystyczny. Tematyka piekielna zawsze fajna, a i przedstawienie bardzo dobre. "Piekłarodem" pewnie pisownia zamierzona - ciekawy zabieg. Pozdro.
  • Nerd 01.10.2017
    Dzięki :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania