***

Treść usunięta przez autora

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Cicho_sza 31.10.2021
    Sympatycznie. Podoba mi się ?
  • Piecuszek 31.10.2021
    Dziękuję ?
  • Trzy Cztery 31.10.2021
    Drzwi skrzypną z żalem, a może i serce skrzypnie, bo te plamy różnej wielkości to przecież kawałek życia.
    Kawałek. Kawał?... A może - złośliwy żart?... Nie żal!
  • Piecuszek 31.10.2021
    Trzy Cztery
    Napisałam odpowiedź na Twój komentarz, a teraz patrzę, że go nie ma. Czyżbym nie wcisnęła zapisz, czy diabeł ogonem nakrył. ?
    Co do kawału, ona na pewno by chciała, żeby to był tylko głupi, złośliwy dowcip i że nim przekroczy ostatecznie próg, ktoś jej to powie. Będzie mogła zostać, zamieść pajęczyny i zakryć plamy i dziury obrazami. Żart nie żal...
  • Pasja 31.10.2021
    Dziury po gwoździach... wypełnić pamięcią. nie zasypywać koloru oczu, nie oliwić zawiasów. pozostawić niezapomnienie.

    Pozdrawiam
  • Piecuszek 31.10.2021
    Tak. Nie zapomnieć. Mimo wszystko.
    Dzięki, pasjo?
  • Dora villa, choć nie bardzo mogę zrymować ostygł/gwoździach.
  • Piecuszek 31.10.2021
    Dzięki za dobra?
    Nie będę zaprzeczać co do niemożności zrymowania. Coś się wymyśli, żeby lepiej brzmiało.
  • pansowa 31.10.2021
    Dlaczego pieca nikt już nie rozgrzał?... zakryć przeszłością dziury po gwoździach.
    Zawsze to jakiś rym odległy.
    Nigdy nie pokusiłem się o napisanie villanelli. Za trudna dla mnie.
    Tym bardziej szacun.
  • Piecuszek 31.10.2021
    Dziękuję ?
    Właśnie myślę nad rymem.
    Wymyśliłam tak: Przy piecu dłoni nie można ogrzać.
    Ale jeszcze będę myśleć.
  • pansowa 31.10.2021
    Piecuszek Powodzonka :)
  • Piecuszek 31.10.2021
    pansowa
    Dzięki ? Lubię się zastanawiać.
  • Piecuszek 31.10.2021
    Albo tak: Nie da się dłoni przy piecu ogrzać.
  • Nie zapominaj, że ogrzać zrymuje się gwoździach, ale musi rymować się również z innymi wersami.
    Problem jest w tym, że kluczowe słowo gwoździach* nie bardzo rymuje się z resztą wersów.
  • pansowa 31.10.2021
    Czyli będzie to villanella z małą wadą.
    I pięknie :)
  • Piecuszek 31.10.2021
    Kurde. Nie zapomniałam, ale przymknęłam oko.
    o* z o* się nakłada ?
  • Piecuszek 31.10.2021
    To było do piszęwięcjestem ?
  • Piecuszek 31.10.2021
    pansowa
    Mała wada to wadka. ? Ja mam wady, wadziska nawet, a mój wiersz wadkę/rymową wpadkę. ?
  • Trzy Cztery 31.10.2021
    Małe wady dodają uroku, jak pieprzyk na gładkiej buzi Marylin Monroe, jak ślad potknięcia na nagiej stopie Włóczykija, dobrego poety ?
  • pansowa 31.10.2021
    Trzy Cztery Też tak uważam.
    Perfekcjonizm jest nudny i przereklamowany :)
  • Piecuszek 31.10.2021
    Trzy Cztery
    Właśnie miałam obiecać, że następną napiszę bez wadki/rymowej wpadki, a Ty o uroku wadek i z obiecanek nici... ?
    A tak na poważnie... spróbuję się jeszcze z lepszymi rymami, a zrobię inny błąd/błądek. Będzie wilk syty i owca cała ?
  • pansowa 31.10.2021
    Piecuszek Pieprzyk musi być!
    Gorzej jak mi 3/4 same pieprze znalazła (((: :)
  • Trzy Cztery
    "Wady dodają uroku" - przypomina mi, jak wszyscy mówili, że wadą prawną jest powołanie Izby Dyscyplinarnej. Zawsze zaczyna się od niewinnej wadki - odstępstwa od reguł ;)
  • Piecuszek 31.10.2021
    pansowa
    Pieprzyk pieprzowi nierówny? Trzy Cztery potrafi.
  • pansowa 31.10.2021
    piszęwięcjestem Idąc tym tropem świat jest jedną, wielką wadą, bo dominują w nim same odstępstwa od wszelkich zasad.
    Szczególnie kiedy stosuje się kryteria w stylu: robić widły z igły.
  • pansowa 31.10.2021
    Piecuszek No jest z niej niezły rzeźbidrut :)
  • Trzy Cztery 31.10.2021
    pansowa, coś tam zmieniłeś w wierszu, ale przecież wszystkie słowa zostały na swoim miejscu, wszystkie, co do jednego. To był tylko drobny lifting, a nawet można powiedzieć że zmyłeś z wiersza słaby makijaż, i już.
  • pansowa 31.10.2021
    Trzy Cztery Na dodatek skromny rzeźbidrut!
    Cud.
  • Piecuszek 31.10.2021
    pansowa
    A który to wiersz?
  • pansowa 31.10.2021
    Piecuszek Tak własnie rzeźbiła pod Upadłość konsumencka :)
    Az boję się teraz poezjować!
  • Piecuszek 31.10.2021
    pansowa
    Idę poczytać ?
  • pansowa 31.10.2021
    Piecuszek Nie strasz!
  • Dekaos Dondi 31.10.2021
    Piecuszek?↔Całkiem zgrabna ta Villanella. Taki tekst, trza docenić. Chociaż ja nadal nie potrafię napisać, bez ściągawki obok na ekranie, by nie pomylić, gdzie co i jak:)↔Chyba najtrudniej zacząć? Zresztą nie wiem:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Piecuszek 01.11.2021
    Dekaosie Dondi
    Dzięki za zgrabną. ?
    Czy najtrudniej zacząć? Myślę, że nie. Najtrudniej nie przestać pisać.
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania