Poprzednie częściKochaj mnie

Kochaj mnie

Pewna pani pokochała pewnego pana

 

zawsze widzieć go chciała nocą i od samego rana. Nie potrafiła żyć gdy go przy niej nie było i

 

wtedy jej serce jakby przestawało funkcjonować a ona zaczynała pić aby zagłuszyć ból i cierpienie za swoją miłością.Pewnej nocy czekała aż się pojawi i była całkowicie pijana bo z tej tęsknoty za ukochanym wypiła sporo kieliszków wina. W sypialni ściągła z siebie wszystko i położyła się na łóżku. Nagle usłyszała hałas i była pewna że to jej ukochany wszedł do domu więc natychmiast pobiegła i chwyciła go za ręce a następnie pobiegła z nim do sypialni i zaczęła go rozbierać. Następnie kazała się masować po piersiach a później całować. Mężczyzna robił to bez gadania i z dużą przyjemnością. W końcu doszło do całkowitego stosunku. Gdy nastał dzień kobieta obudziła się w kuchni na kanapie a gdy poszła do sypialni zobaczyła swojego ukochanego z inną.

 

- Co to ma być?! - zaczęła krzyczeć i natychmiast ich obudziła

 

- Amelia Ty sypiasz z innymi to ja też chciałem sprawdzić jak to jest.

 

- Jak to z innymi jak ja seks uprawiałam wyłącznie z tobą Kamil

 

- A ten facet co mu dzisiaj nad ranem pomogłem się dostać na tamten świat jak zobaczyłem ciebie z nim w łóżku to niby kto to był?

 

- Odebrałeś życie jakiemuś człowiekowi ? -zapytała zdziwiona kobieta

 

- Tak bo ja mu nie mogłem darować że się z Tobą przespał a tobie z miłości nie miałem sił odebrać życia to postanowiłem się zemścić i przespać z inną czyli Kasią .

 

- Gdybyś nie wiedziała to jestem narzeczoną mężczyzny który prawdopodobne przebywa w piekle - powiedziała z zadowoleniem Katarzyna

 

- ale jak to?

 

-skoro on był skłony mnie zdradzić to pomogłam twojemu mężowi mu się tam dostać mnie miłość nie powstrzymała przed ostatecznym krokiem.

 

-albo mi się do śni albo ja byłam tak pijana że naprawdę przespałam się z innym - pomyślała Amelia.

 

Na całe szczęście kobieta obudziła się rano w sypialni a obok niej leżał jej ukochany mężczyzna. Okazało się że był to tylko sen.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania